Jakmile odjel Dominic s Danielem ze sídla Kingsleyho, hned Sam odvedli do její ložnice, kde prý teď bude přebývat.
,,Časem bych chtěl větší dům, pro naše děti." pohladí Michael Sam po tváři. Ta se na něho jenom usměje, v hloubi duše udržuje, zatím, plný žaludek stále v sobě. ,,To mi jako nebudeš odpovídat, jsi snad němá?" ironicky se ji zeptal.
,,Nejsem němá, kdy budeme mít svatbu zlato," sladce se na něj usmála. On na ni jenom překvapeně podíval a pak si ji za boky k sobě. Tohle ji krásně hrálo do karet.
,,Kdy budeš chtít, je to na tobě," dal ji pusu na tvář. Sam bylo na zvracení, musela se hodně přemáhat, aby mu jednu nenatáhla.
,,Půjdu si lehnout jestli ti to nevadí, jsem unavená," odtáhla se od něho.
,,Dobře, víš kde najdeš ložnici, zítra ti to tady ukáži," při odchodu ji Michael plácl přes zadek a odešel sám do své pracovny.
------------------------
,Plán vychází'
Pípl Dominicovi mobil a na něm práva od Sam. Zrovna se vrátil od koní, musel pořád myslet na Sam. Tak moc se o ni bál. Jejich plán byl vymyšlen do každého detailu. Měl několik únikových cest. Ještě že má Sam u sebe mobil a kdyby náhodou v hlavě nosí Dominicovo telefonní číslo.
,,Jak zní ten plán Dome?" objevil se v kuchyni pan Andrew. Velmi ho to zajímalo. Hlavní bylo, aby byla Sam v pořádku. Byla pro něho jako vlastní dcera, neodpustil by si kdyby se jí něco stalo.
,,Zkráceně, bude tam ještě tak tři dny, pokud víš za tři dny má být opět nějaké setkání nejvyšších mafiánů a on tam na sto procent pojede, aby oznámil že se bude brát se Sam, sice ji odhalí, ale to se nedá nic dělat. Následně ji nechá samotnou doma. Pokud ji bude věřit nechá ji ochranku pouze u brány a na zahradě, pokud ne, tak ji bude ochranka doprovázet až na záchod.
Když ji nechá ochranku jenom u brány a na zahradě, bude lehké utéct. Pokud ne, tak je jiný plán." usměje se na něj. Byl si vším jistý. Měl z toho velmi dobrý pocit.
,,No dobře, pokud se ji něco stane, tak si mě nepřej," řekne mu vážně Daniel a odejde.
Dominic se ušklíbne a jde si za posilovat.
--------------------
Pro Sam to tam nebylo tak špatné. Michael ji nejspíš nechával čas, aby se tu porozhlédla. Sice ty dotyky a někdy dokonce polibky to trochu zhoršovali, ale jinak si nemohla stěžovat.
,,Zítra by sis jela vybrat šaty," objevil se zrovna Michael v obýváku.
,,Jaký šaty?," nechápavě se zeptala Sam.
,,Na naši svatbu přece. Musí být co nejdřív. Kdyby jsi ji chtěla organizovat, tak to nechám na tobě. Zaplatím nám nějakou designérku a s tou to můžeš probrat." usmál se na ni a vložil si její ruku do své dlaně.
,,Dobře," usmála se sladce na něho, ,,a půjde někdo se mnou?" doufala že půjde sama.
,,Moje matka a sestra, moc se těší až tě poznají."pohladil jí po tváři.
Sam se zvedl žaludek. Nečekala, že jí seznámí s rodinou. Co se dá ale dělat. Nechtěla udělat nějakou scénu neb něco. Musí si ho obmotat za tu krátkou dobu okolo prstu.
ČTEŠ
Královna podsvětí
RandomŽena a má vládnout krvavému podsvětí? Myslíte si že je to nemožné? Vážně myslíte?