3.

27 1 0
                                    

Sam se další den probudila vcelku brzy. Teda na ni to bylo brzy, ale když přišla do jídelny , tak se potkala jak s panem Andrew tak i s Dominicem. Nasnídala se a odešla se připravit na slibovanou projížďku. Když přišla ke stájím, tak Dominic už připravoval svého koně, dokonce Sam připravil její sedlo. 

,,Tak kam pojedeme?" zeptala se, když už seděla před stájemi na koni a vedle ni i Dominic. 

,,Uvidíš, vezmu tě na mé oblíbené místo," Sam překvapilo, že ji hned vezme na své oblíbené místo. určitě to bude někde daleko v lese, kam ostatní lidé nechodí. Nějaké začarované místo, omámené jeho vůní. 

Sam si už včera všimla, že má příjemnou vůni. Vždycky když kolem ni prošel, nebo když šla kolem jeho pokoje, cítila to.  Pánskou drahou kolínskou. 

,,Jedeš?" křikl na ni Dom. Nějak se zamyslela a zapomněla na vyjížďku.  Hned pobídla koně a rozjela se za ním. Chvíli ji trvalo než ho dohnala. Naštěstí na ni čekal, nechtěl aby se mu ztratilo. Přišlo ji roztomilé jak počkal a netrpělivě na ni koukal. 

Vjeli do lesa, kde se hned dostali na lesní cestu. Dominic se s ní srovnal v lehkém klusu. Nevěděla co má čekat. Nevěděla ani co si o něm myslet. Za tím ji přišel Dominic vcelku zamlklý. Asi čekal nějakého pořádného chlapa a pak se tu objevila Sam. Holka, která ani neví co ji čeká a že ji vlastně na každém kroku může čekat smrt. Nějakým způsobem ji měl Dominic potřebu hlídat a mít pod kontrolou. Možná je tady jenom den, ale on dostal jakési poslání od jejího otce, které musí splnit. Byl panu Benedictovi až moc odvázaný a dlužil mu strašně moc, že to musel splnit. 

,,Jak se ti tady zatím líbí?" pokusil se Dominic o úsměv, který na Sam působil krkolomě, ale byl roztomilý, když byl v menších rozpacích. Chtěla ho podpořit, tak se na něho zářivě usmála. Její úsměv ho uklidnil a necítil se tak trapně. 

,,Zatím docela dobrý. Vůbec jsem nevěděla, že má táta nějaké sídlo. Myslela jsem si, že vždycky jezdil na služební cestu." řekla upřímně a zadívala se na jeho plné rty. Jak asi musí chutnat? Rychle se snažila tyhle myšlenky zahnat někam pryč. Vždyť na ni doma čeká Cameron. 

,,A nebojíš se svého postavení? Myslím si že na toho na tebe muselo být najednou moc. Dozvědět se že je tvůj táta jakýsi král podsvětí a tys to po něm vlastně zdědila. Všude si na tebe může teď čekat smrt," Sam překvapilo jak se rozpovídal. Nečekala to. Myslela si, že ji někam dovede a ať si dělá co chce. Nemyslela si o něm že je takhle upovídaný. 

,,Nějak jsem nad tím popravdě ještě nepřemýšlela. Měla jsem v hlavě jenom ztrátu otce,ale čím dýl jsem tady, tak přemýšlím kdy se začnu trochu připravovat na útoky a  zlepšovat si kondičku. 

Víš, asi se sem přestěhuji. Nechci bydlet se svou hroznou matkou. Normálně druhý den co otec zemřel, tak přišel notář, kterého najmula, aby zjistila jestli dostane hodně peněz na svoje nové botičky od návrháře. 

Nikdy jsem bohatstvím nepohrdala a ani nepotřebuji. Neříkám, že si nekoupím třeba dražší věci něž mají ostatní, ale zase že bych to potřebovala, tak to úplně ne. 

Můj přítel je taky z bohaté rodiny a je stejný jako já. Asi jsme si souzeni." hned ji začal Cam chybět. Chybělo ji jeho objímání a jeho polibky na krku, které ji přiváděli k šílenství. Musí mu napsat až se vrátí do domu.

Překvapilo ji, že ji Dominic celou dobu poslouchal a dokonce i někdy pokýval hlavou jako když uvažuje. Nikdy by tohle asi jen tak neznámé osobě neřekla, ale v něm cítila jakousi důvěru a potřebu se mu svěřovat. 

,,Máš přítele?" zeptal se ji překvapeně. Moc se mu nezalíbilo že by měl sdílet dům s nějakým neznámým klukem o kterém nic nevěděl. Mohl být jak pro ni, tak pro ně nebezpečný. 

Možná až moc se těšil na to, až se sem Sam přestěhuje. Vzrušovala ho její postava a její styl chování. Možná ji neznal víc jak den, ale i tak si ji docela oblíbil. Byla mu velmi sympatická a měla moc dobrý zadek. Přitahoval ho si sáhnou, ale jakmile zmínila svého přítele, tak se rozhodl radši držet vzadu. 

,,Ano, už spolu chodíme skoro dva roky. Určitě ti ho někdy představím. Přijede někdy za mnou." usmála se nad vzpomínkami, které se ji právě odehrávali v hlavě. 

Třeba, když spolu byli v Disney Landu a Cameron ji přemlouval, aby šla na největší horskou dráhu co tu byla a ona nechtěla.

,,Pojď, vždyť si byla už určitě i na horších atrakcích," táhnul ji za ruku ke dráze. V Saminých očích byla představovaná jako největší zlo na světe. Kusy kovu spojené k sobě. Přišlo ji že se celá dráha musí každou chvíli zřítit dolů. A ona by na tuhle sebevražednou mysli měla lézt? Ani náhodou, se museli všichni pomást. 

,,Já nechci, vždyť nás to zabije. Jsem moc mladá na smrt. Nechceš spíš na támhleto?" ukázala na menší park, kde po sobě malé dítě stříkali vodu a vřeštěly př tom. Musela to být zábava a ona by tam šla radši než na tu smrtelnou dráhu. 

Cameron se uchechtl a pak dodal: ,,Prostě tam půjdeš a hotovo. Potom tam s tebou půjdu a koupím ti velkou cukrovou vatu." 

Sam hned dostala chuť na cukrovou vatu. Milovala ji už od mala. Vždycky šla s otcem do města, kde se konali nějaké trhy a on ji tam koupil cukrové vaty kolik jenom chtěla. No jo no, je to trochu tatínkova holčička. 

,,No tak dobře. Tohle  si vypiješ," naposledy se podívala na dráhu, odkud se ozýval hrozný křik a pomalu se připravovala na svůj konec. 

Vystáli společně frontu a vlezli si vedle sebe na sedačku. Připoutali se a Sam chytila  Cama za ruku. Pomalu vyjeli. A potom to začalo. Vozíčky se rychle zrychlovali a Sam hned na to křičela. Cam se ji smál. Přišlo mu to vtipný, ale když viděl sráz, který se před nimi objevil, strach se v něm taky našel. Oba si navzájem křičeli do uší a bylo jim jedno že ohluchnou. 

Když dojeli, oba se k sobě otočili s nečitelnými výrazy ve tváři. 

,,To bylo super! Ještě jednou!" vykřikla Sam, ale když se znovu podívala na Cama, tak se zasmála. Byl celý zelený. 

,,Jsme tady!" vytrhl ji z přemýšlení Dominic. Před nimi se objevovala nádherná mýtinka s kouzelným jezírkem. Opravdu nádhera. 

Královna podsvětíKde žijí příběhy. Začni objevovat