14.

7 0 0
                                    

Normální sedmnáctiletý člověk by si teď užíval život se svými přáteli a nejspíš i rodinou. Chodil by na koncerty svých oblíbených skupin a zkoušel by nové věci. 

Sam na takové věci nemá čas a ž vůbec chuť, aby taky ne. Může udělat špatný krok a může ležet s v louži vlastní krve a kulkou v hlavě. Taky musela pořád přemýšlet kam se schovat, alespoň do Chloenina porodu. Nebyla si úplně jistá jestli je dobré letět někam letadlem, mohly by přijít nějaké komplikace s Chloe a jejím miminkem, to nikdo nechtěl. Taky neví kdo se tady bude starat o všechny zvířata. Vše bylo tak komplikované. 

Bylo chvilku po dvanácté a všichni seděli u velkého jídelního stolu. Sam ji  chtěla navrhnout jeden plán, který by mohl vyjít. A navíc asi nikdo jiný plán neměl, takže její plán bude asi jediný a který se bude používat. 

,,Nemáme moc času, to všichni víme. Proto jsem se snažila vybrat co nejlepší plán, při kterém by měla Chloe v klidu porodit," nad slovy 'klidu' naznačila uvozovky. Chloe přikývla, takže snad pochopila to, že se budou všichni snažit, aby ona i dítě byli pořádku, ale v jakém to bude komfortu, to nikdy neví. Možná porodí v nějaké soukromé porodnici, kde by se museli ale představit jinými jmény a nechat si udělat falešné doklady. Nebo taky Sam napadlo, že by mohli na nějakou dobu jet  do Californie, kde by mohl Chloe porodit její rodinný doktor, kterému veřila snad víc než její matce. , ,, pan Andrew by zůstal tady a staral se zde o to, tak jako dříve. Samozřejmě bych sem najala nějaké další lidi, aby vám pomohli, teda pokud byste chtěl. My tři bychom odletěli nejspíš do Californie. Mám tam velmi dobrého rodinného doktora, který by tě mohl odrodit. Je to člověk, kterému můžeme věřit." 

Všichni přikyvovali v pochopení.  

,,Let do Californie by taky neměl být problém, zajistím nám náš rodinný tryskáč. O peníze si taky nemusíme strachovat, otec mi nechal velkou sumu a ještě mám něco z kapesných. Chápu, že je to zatím jenom útěk, ale dokud je Chloe těhotná, tak nemůžeme riskovat nějaký boj. 

Jinak, když budeme odlétat, tak musíme dát někomu vědět, že jsme  pryč, aby Michaelova parta  nešla sem do domu, ale za námi do 'Californie'," nad Californií udělala Sam opět uvozovky, ,,Chloe si sebou vzala telefon, který jsem prohledaly a nepřekvapilo nás, že Chloe Brend sleduje na každém kroku. Mobil jsme proto vyply a dali do toho boxu, jak jste mi dali sebou, aby mě nikdo nemohl vystopovat." byl to box na mobil, který přerušoval nějaký vlny, no prostě jednoduše, když byl ten mobil v tom boxu, tak je nikdo nemohl odposlouchávat a ani vystopovat, ,, Až nasedneme do letadla do Californie, tak předám již mobil vyndaný z boxu jednomu pilotovi, který poletí někam do Brazílie, takže od nich budeme mít chvíli klid a alespoň nějaký dva týdny možná i víc klid." usmála se na všechny Sam. ,,No a potom se rozhodeme jak dál. Všechno záleží na tom jak se dlouho Michael zdrží v Brazílii. Nějaký dotazy?" zeptala se na konci.  

Nikdo nic nenamítal, a tak to pro Sam znamenalo jedno velký ano. 

,,Ještě něco, nikdy jsem si nemyslela, že se na tohle někdy zeptám, ale máte tady nějaké zbraně?" oba dva chlapy přikývli. 

,,Naučím tě střílet, pokud jsi teda nikdy nestřílela," usmál se na Sam Dominic, ,,ty hádám Chloe, že střílet umíš?" Chloe jenom přikývla.

,,Nebude vám vadit když jsi teď půjdu lehnout, jsem hodně unavená." řekla do půl minutového ticha. Všichni přikývli, všichni byli nějakým způsobem unavení. Byli unavení z toho strachu, který všichni cítili. Chloe vzhledem k tomu, že byla v sedmém měsíci a bylo samozřejmé, že naspí víc hodin než normální člověk. 

,,No já půjdu dělat něco na zahradu," řekne Daniel. Dominic a Sam přikývnou.

,,Nechceš se jít projet na koních, chtěl bych ti něco ukázat." zeptal se Dominic Sam. Samantha přikývla na znamení ano. 

-------------------------------------

Když oba očistili, vykartáčovali a osedlali koně, tak společně vyjeli do, již známého, lesa. Tentokrát ale nejeli stejnou cestou k jezírku, ale jeli na druhou stranu. 

Sam se cítili neskutečně volná a po dlouhý době cítila svobodu. V lese kvůli větvím museli jet pokluse, po nějaké době se dostali na obrovskou pláň, kde nebyl vidět konec ani začátek.

,,Wow" vyšlo z jejích úst. V tu chvíli nezajímalo kam Sam jede, s hlasitým a upřímným smíchem koně pobídla a neskutečnou rychlostí se s kůň rozeběhl napříč kopci. 

Dominic slyšel jenom to jak Sam křičí a o pobídl Rivala do běhu.  Vzal to trochu jako výzvu, no trochu, trochu hodně, a byl si jistý že Sam s Anitou porazí. Netrvalo to dlouho a Sam s Anitou dohnal. Přece jenom, Rival byl jeden z nejrychlejší koní ve stájích. 

Když si Sam všimla Dominica, snažila se Anitu pobízet jak jen mohla, aby ještě zrychlila, ale bohužel, na Rivala neměli, a tak za chvíli viděla Dominicova záda, jak se blíží na vrchol kopce, kde už z dálky byla vidět nějaká budova. 

Konečně Sam dojela k Dominicovi, který je už vyhlížel. Oba uvázali koně a Dominic jim donesl kýbl s vodou. 

,,Tenhle dům patří nám, ale po smrti mé matky jsme tady nedokázali žít, bylo to moc náročné, a když se otec dozvěděl, že sídlo zdědil nový pán a potřebuje nějakého správce. To místo pro nás byla úžasná nabídka, pořád jsme měli matku u sebe, ale při tom daleko. Doufám že to dává smysl, ale takhle to cítím já. Když jsme se tam nastěhovali, tak mi bylo deset let, takže já moc pomáhat nemohl, ale učil jsem se. " 

,,To je mi líto." objala ho Sam. Nevěděla jestli to potřebuje, ale ona to potřebovala. Ona sice neztratila svoji matku v deseti letech, ale už od malička pro ni nebyla na prvním místě, jako by dítě mělo pro matku být. Vždycky tam byly peníze, nikdy ne Sam. 

 Dominic se od Sam odtáhl a odemkl dveře od domu, pobídl Sam ať jde za ní a Sam tak udělala. Uvnitř to vypadalo čistě, až moc čistě a uklizeně, jako by tam někdo žil a každý den o to opečovával.

,,Asi si říkáš proč je to tady tak čisté, tak chodím se aspoň dvakrát týdně uklízet. Nemůžu si pořád prostě připustit, že jsme tady mámu nechali samotnou, takže pokud se sem někdy vrací, tak chci aby se tady cítila, jako dřív. Někdy tady i spím, když sem přijedu večer. " 

,,Je to tady hezký, víš něco mě teď napadlo. Myslíš že o tomhle někdo ví?" zeptala se Sam.

,,Myslím si že ne a pokud jo, tak všichni ví, že tady nikdo nebydlí. Co tě napadlo?" byl zvědaví. Vzal jí za ruku a nechal jí, aby si sedla za ním na sedačku v obýváku. Nelíbilo se mu že sedí ale vedle něho, a tak si ji přitáhl k sobě na klín.

,,Napadlo mě, že až se narodí Chloe mimi, tak by mohla žít tady, alespoň nějakou dobu. Než potom vyřídíme Michaela s Brendem. " zauvažovala Sam. Oba věděli že je to dobrý nápad, je to tady bezpečný a nějakou dobu určitě nikdo nebude vědět, kde Chloe je. 

,,Je to dobrý nápad a konečně se tenhle dům využije a malé dítě by to tady krásně oživilo." pohladil ji po vlasech. Sam nečekala že takhle zareaguje. 

,,Fakt?" překvapeně vykřikla. 

,,Jasně, je to tady bezpečný a pro dva lidi dostačující. Chceš to tady vidět?" nemusel se ani ptát a Sam horlivě přikývla. 



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 20, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Královna podsvětíKde žijí příběhy. Začni objevovat