Co byste dělali kdyby vám zemřel ten nejmilovanější člověk ve vašem životě? Seděli byste a brečeli? Nevěděli co dělat? Nebo byste si řekli že musíte být silní a jít dál?
Sam, která před ani ne hodinou, přišla o svého tatínka. O svého milovaného tatínka. Podlehl rakovině. Byl ji ve všem oporou, na rozdíl od její hrozné matky. Je spíš taková macecha, bohužel je to ale její biologická matka a na tom Sam nic nezmění.
Do týdne se měl konat pohřeb a obě dvě ženy, které se nějakým způsobem od sebe odpuzovali a nemohly se skoro ani cítit, byly zavřené ve svých pokojích a jediný kdo z těch dvou brečel a truchlil byla Sam. Jolie, Sam matka, předstírala truchlení a už vymýšlela jakou novou kabelku si koupí na pohřeb.
,,Mohl bys prosím přijet?" říkala Sam do telefonu svému přítelovi Camovi. Chodila s ním už dva roky. Snad jediný s čím její matka souhlasila bez přemlouvání jejího otce. Cameron byl z bohaté rodiny, takže se k němu Jolie chovala líp než ke své dceři.
Cameron vycítil, že musí být své milované přítelkyni hodně nablízku. hned nastartoval auto a vyjel za ní. Neměl to moc daleko, bydlel vlastně na konci této bohaté čtvrti v Kalifornii. Vlezl oknem do jejího pokoje. Nechtěl aby o něm věděla Jolie. Zase by mu říkala ty přeslazené kecy a jeho to už nebavilo.
Našel ubrečenou Sam na posteli. Byla stočená do klubíčka a přímo si říkala o to aby ji někdo vzal do náruče a snesl modré z nebe. Podíval se na a hned k ní doběhl. ,,Zlato, to zvládneme," řekl jí a pevně ji objal. Vlezl si k ní do postele a konejšivě ji hladil po zádech.
,,Já vůbec nevím co budu dělat," řekla po chvíli ticha Sam, ,,byl pro mě všechno. K čemu mi je moje matka. Vsadím se že si už zařizuje co největší obnos peněz ze závěti."
Byla to vlastně pravda. Jolie doufala že dostane co největší obnos peněz ze závěti, kterou stihl její muž ještě před smrtí napsat. Sice ji ještě neviděla, ale doufala že dědické řízení proběhne co nejdříve a ona z toho vytěží co nejvíce.
,,Kašli na ni, co kdybychom někam odjeli. Na dovolenou, až se to teda všechno tak nějak vyřeší. Byl by to takový odpočinek," zeptá se ji. Vlastně má už i vymyšleno, kam by jeli a skoro koupený letenky. Chtěl to dát Sam jako dárek k jejich tříletému vztahu.
,,Možná bychom mohli. Nechce se mi teď být pod jednou střechou. Počkám až bude po pohřbu a až bude po dědickém řízení. Myslím si že do měsíce bude hotové. Aby matka nemusela čekat co nejdýl na prachy," Cam přikývl. Doufal že se Sam uvolní a bude zase šťastná, i když to bude teď vlastně celkem těžké.
,,Teď už na nic nemysli," políbil ji do vlasů a společně po nějaké chvíli usnuli.
,,Dobrý den pane Monte, chtěla bych zařídit schůzi ohledně dědictví. Připomínám že ji chci co nejdřív," volala Jolie notářovi. Na to že Benedicth, její muž, zemřel tento den, tak ona už stihla najmout notáře a zaplatit mu pěknou plnou sumu peněz, aby to proběhlo co nejrychleji.
,,Dobrý večer, vy budete určitě madam paní Buldwin. Samozřejmě se vám budeme snažit co nejvíce vyhovět. Musíte nám dát však i nějaký ten čas na posouzení. Jak na to koukám, tak by to mohlo být tak za čtrnáct dní. Ještě bych vám zítra zavolal přesný datum." ohlásil jí její najatý notář.
,,Dobrá, hlavně ať je to co nejdřív," odpoví mu nabrušeně. Chtěla to mít za sebou co nejdřív. ,,Nashle," zavěsila a šla si dát pořádnou vanu. Potřebuje se zotavit. Už ji konečně přestali otravovat Saminy vzlyky. Možná ji to bylo trochu líto, že přišla o svého muže, ale byla s ním hlavně kvůli bohatství. Dítě nikdy nechtěla, to jí k tomu dotlačil Benedicth. Brala celý život Sam jako obtíž, ale pře nim se k ní chovala nejlíp jak mohla. Není a nebyla to nikdy ukázková matka, kterou byste chtěli mít.
----------------------------------
,,Mám hlad, co ty?" zeptala se Sam Cama, když už byli nějakou tu chvíli vzhůru. Cam jí přikývl a jeho zakručení v břiše to jenom potvrdilo. Musí se najíst. ,,Uděláme si třeba toast s vajíčkem," zvedne se Sam z postele a podá ruku Camovi. Je vždycky tak líný.
Udělali si toasty a spokojeně si sedli k televizi. Vždycky spolu koukají na seriály, nebo na filmy. Vždycky se hádají, jestli D.C. nebo Marvel. Pustili si The 100. Už to mají skoro dokoukaný.
,,Chceš abych tady přespal?" zeptal se Cam Sam.
,,Jestli ti to nebude vadit,"přitulí se k němu, když už spolu opět leží v posteli.
,,Ne, já se ptám, abych tě neotravoval. Nechceš si dát vanu?" Sam se už viděla v té teplé vaně s pěnou a krásnou vůní. Přikývla. ,,Dojdu ji napustit, tak přijď za chvíli." odešel do koupelny, která vedla z pokoje Sam.
Sam se zvedla a vzala si notebook. Musí si zamluvit letenky. Potřebuje odtud co nejrychleji a co nejvíc nenápadně vypadnout. Musí si něco zařídit ohledně svých záležitostích o kterých neví ani Cameron. Vlastně ani její mamka, jenom taťka a jelikož ten umřel musela to převzít, jakožto následnice krále tajemného podstvětí.
ČTEŠ
Královna podsvětí
AcakŽena a má vládnout krvavému podsvětí? Myslíte si že je to nemožné? Vážně myslíte?