.............♡.............
Yena dihantar oleh yoora dan kihoon ke asrama. Sampai mereka di asrama yena langsung keluar dari kereta tersebut.
"Gomawo eonnie oppa sebab hantarkan yen"kata yena sambil membungkuk kearah kihoon
"tiada masalah lagipun yen adik eonnie. Pergi lah masuk eonnie balik dulu"kata yoora lalu menepuk bahu yena.
"Annyeong yen."lalu kihoon melambai kearah yena
Yena membalas lambaian tersebut.
bila dia dah tak nampak bayangan kakaknya lalu dia masuk ke asrama.🏢...asrama...🏢
"Aku dah balik"baru yena mahu masuk dalam asrama mereka langsung tangannya di tarik oleh hani.
"Yah gwenchana clara tak buli kau juga?"tanya hani sambil memputarkan badan yena berkali-kali. Hyora dan na young nampak yena dah nak naik pening dengan kelakuan hani terus hyora tarik hani.
Hyora:Kau ni dah kenapa buat yena macam tu. Kan kita boleh tanya yena dengan secara duduk.
Na young:ya betul tu. Ini tak Kau kenapa putar-putarkan yena kau tengok yena dah pening gara-gara kau putar dia
Hani:aku risau lah korang ni.
Yena:kita duduk dulu.Dan yena pun mencerita ke A-Z
"Wah! Daebak lah yoora eonnie sampai membuat appa kau terdiam."na young bertepuk tangan sambil mulutnya mengunyah keropok.
"Padan muka clara berani-beraninya nak tampar kau. sekali nampak yoora eonnie terdiam juga dia."tambah hani sambil memakai masker di mukanya.
"Oh ya macam mana pertandingan bola tadi siapa yang menang?"tanya yena dan mereka memandang satu sama lain
"kami tak pergi."jawab hani dan yena memandang kearah mereka dia pasti tahu kenapa hyora,hani dan na young tak pergi mesti sebabnya.
"kenapa? Ini mesti sebab aku korang tak pergi kan?"tanya yena lagi
"Tak seronok lah yen kalau kau tiada. lagi best kalau kita semua ada di sana baru lah sama-sama happy dan aku tak nak kami tengah berhappy-happy dekat sana sedangkan kau kami tak tahu keadaan kau di sana."yena mendengar perkataan hyora dia tersentuh. terus yena peluk hyora melihat yena peluk hyora mereka pun peluk hyora hyora yang merasa rimas terus dia melaraikan.
"Geli tahu tak."ujar hyora lalu dia menjauh diri dari mereka. Hani melihat na young dan na young melihat hani dan mata mereka berdua memandang yena. Yena akan perasan itu mula menjauh belum sempat yena pergi ke toilet terus mereka berlari kearah yena dan memeluk.
Hyora hanya melihat kearah sahabat-sahabatnya yang tengah bermain dan tetiba hp nya berbunyi menandakan ada masuk sms. Hyora melihat sms tersebut dan sms itu dari no yang tak dikenali, hyora pelik dari mana juga orang ni dapat no nya.
📱💌📱
?????:Hye hyora
Hyora:siapa ini
Hyora:dan dari awak dapat no aku?
?????:awak yang bagiLagilah hyora terkejut. Bila masa juga dia bagi no nya dekat orang yang tak dia kenali lalu hyora balas sms tersebut.
Hyora:maaf. Aku tak pernah bagi no aku dekat mana-mana orang kecuali kawan-kawan aku. Kau siapa?
?????:awak tak perlu tahu siapa aku. Tapi kalau awak nak simpan no saya dekat kenalan awak letak je nama saya (swag boy) atau pun (my boyfriend) boleh juga..................
Melihat sms tersebut hyora terkejut
Terus hyora lockscreen hp. lalu hyora mengabaikan sms tersebut dan langsung melangkah kearah bilik mandi lalu hyora mengunci pintu."Dia siapa? Dan dari mana dia dapat no ku apakah selama ini ada yang stalk aku."hyora bermundar mundir di bilik mandi dan memikir kan siapa yang mengirim sms tersebut.
🏢...asrama lelaki...🏢
Melihat tiada balasan dari hyora terus dia locksreen hp nya lalu dia berjalan kearah tingkap. Dia memandang ke asrama perampuan.
"Hyora"sebut lelaki itu bibirnya mengukir senyuman sambil menatap kearah asrama perampuan.
Dan dia berharap akan berjumpa dengan hyora.__bersambung__
Siapa ke lelaki tersebut itu readers?apakah hyora tidak kenal atau pun hyora kenal. Ingin tahu? Nantikan bab seterusnya.
Jangan lupa vote dan comment.❤️
Supaya author tambah semangat publish bab selanjutnya.
Dan kepada readers yang belum follow author follow ya free! Tiada bayaran dan tak berdosa juga.😂
inshaallah akan author followback.😉
Tunggu bab selanjutnya..💞Gamsahabnida.😊
Annyeong..👋
YOU ARE READING
falling in love with You
RomanceApa yang membuat seorang lelaki jatuh cinta dengan seorang perampuan pada pandangan pertama? Gaya? Aura? Kaya? Aniyo, Seorang pelajar kacak dan pintar di kolej, min yoongi jatuh cinta dengan seorang yeoja pada pandangan pertama. Suatu hari hyora t...