.............♡.............
Hyora duduk di tempat meja belajarnya lalu hyora menetap hp nya.
Hyora merasa pelik selalunya hpnya berbunyi ada sms dari lelaki mesteri tersebut tapi semanjak hari itu hyora dah tak dapat sms. dan walaupun hyora belum tahu lagi siapa yang mengirim sms dekat dia selama ini entah kenapa dia tetiba rasa rindu akan gurauan lelaki mesteri tersebut"Ehem~ tunggu sms dari siapa tu?"tanya hani yang baru habis membuang sampah di luar asrama bersama na young
"Sibuk lah kau"ujar hyora dan bingkas dari kerusi dan menuju ke kantil. Hyora merasa macam ada yang kurang dan hyora mencari kelibat yena yang tiada di bilik.
"Yena mana?"tanya hyora
"Kerja part time."jawab na young sambil mengunyah keropok, hyora meng oh kan saja dengan perkataan na young dan menetap balik hpnya.
"Kau ni asyik mengunyah je kerja."ujar hani
"Suka hati aku lah mulut aku yang kenyang aku juga bukan kau."ujar na young dengan mulut yang di penuhi keropok. Hyora hanya menggelengkan kepalanya dan fikiran nya masih dengan lelaki mesteri tersebut dia tertanya-tanya kenapa dia tak sms aku apa salahku.
..........................Yoongi memundar mundir sambil memegang hp nya jungkook,hoseok dan jimin dah mula pening melihat yoongi yang tak berhenti-henti mundar mundir.
"Kalau nak sangat sms dia sms je lah tak payah lah mundar-mundir pening kepala aku tahu tak."ujar jungkook
"Aku dengar dari pelajar yang hyora dan dua lelaki itu sahabat dari sekolah rendah lagi Siapa tu nama mereka"terang jimin sambil mengingat nama ilhoon dan hyun sik.
"Hyun sik dan ilhoon."ujar hoseok
"Ah ya hyun sik dan ilhoon dan aku ada dengar lagi yang hyora dan hyun sik couple."mendengar perkataan keluar dari mulut jimin langkahnya terhenti dan memandang jimin dengan pandangan tajam jimin menelan air liur hoseok dan jungkook hanya berdiam dan tak ikut campur jimin dah beri signal untuk minta tolong tapi jungkook dan hoseok hanya buat tak tahu malah mereka menyibukkan diri mereka dengan hp.
Kuang ajo punya kawan-jimin
"Errhhh aku rasa itu hanya gosip yoon tak payah lah masuk kan dalam hati kau dengan perkataan ku tadi."ujar jimin sambil menyenangkan yoongi.
"Itu hanya gosip lah mereka dari kelas rendah dulu memang ramai yang anggap mereka couple, sebenarnya tidak mereka hanya bersahabat."kata jungkook panjang lebar dan yoongi pun mula tenang lalu jimin memandang jungkook dengan mata berkaca-kaca.
"Kau memang penyelamatku kook"ujar jimin dan terus memeluk jungkook.
"Yak! lepas lah"jerit jungkook
"Aigoo buat aksi kunyit lagi."ujar hoseok mendengar perkataan heseok jungkook cepat-cepat leraikan pelukan dan menjauh dari jimin lalu jungkook menghempiri yoongi, yoongi perasan jungkook menghempirinya tetiba dia ada mood nak usik jungkook.
"Aku tak nak berkunyit dengan kau."usik yoongi membuat jungkook menahan marah
"Yak! yoongi aku bukan kunyit lah"jerit jungkook lalu dia menghempiri katilnya dan duduk melihat jungkook dengan muka cemberutnya yoongi,hoseok dan jimin ketawa lalu mereka menghempiri jungkook.
"Alolo merejuk ke.."usik jimin di ikuti hoseok yoongi hanya melihat sambil ketawa.
"Ehh geli tahu tak daripada aku tengok aksi kunyit korang baik aku keluar cari makan."ujar jungkook dan bingkas dari katil lalu menuju ke arah pintu.
YOU ARE READING
falling in love with You
RomanceApa yang membuat seorang lelaki jatuh cinta dengan seorang perampuan pada pandangan pertama? Gaya? Aura? Kaya? Aniyo, Seorang pelajar kacak dan pintar di kolej, min yoongi jatuh cinta dengan seorang yeoja pada pandangan pertama. Suatu hari hyora t...