🌷bab14🌷

13 1 1
                                    

                   ..............💗.............

Jenny dan clara mencari elizabeth yang tiba-tiba menghilang dari mereka. Sejak berlaku tadi di dalam kelas dan waktu rehat elizabeth keluar tanpa menunggu clara dan jenny.

"Kemana kita nak cari beth?"soal clara

"Jom kita cari di kantin mana tahu beth ada dekat sana."kata jenny dan mereka menuju kekantin.

Tekaan jenny betul clara dan jenny melihat elizabeth yang keseorangan tengah makan lalu mereka menghempiri tetapi baru selangkah mereka melangkah mereka mendengar pelajar-pelajar gosipkan elizabeth.

Pelajar1:aku fikir yoongi sukakan elizabeth eh rupanya yoongi suka dengan hyora wanita tercantik top 2.
Pelajar2:aku dengar elizabeth suka dengan yoongi
Pelajar3:tch tch. Malang sungguh dia.

Mendengar gosipan pelajar-pelajar clara dan jenny langsung menghempiri elizabeth yang tengah kusyuk makan.

"Beth kau tak apa-apa"tanya jenny dengan risau. Elizabeth memandang jenny dan telinganya masih mendengar gosip-gosip tentang dia lalu elizabeth meletak sudu dengan kasar membuat kan jenny dan clara terkejut. Kemarahan elizabeth membuak-buak

"Kenapa mesti hyora yang dapatkan yoongi kenapa bukan aku."soal elizabeth dengan marah. Clara dan elizabeth hanya terdiam dan tak jawab pertanyaan elizabeth

Elizabeth mengambil semula sudunya lalu sambung makan dan tetiba dia berhenti dan ternampak hyora dan kawan-kawan hyora yang baru sampai di kantin elizabeth memandang hyora dengan rasa benci clara dan jenny melihat hal tersebut hanya memandang elizabeth yang tengah memandang hyora lalu elizabeth mengalihkan pandangannya lalu memandang clara dan jenny.

"Aku akan pastikan hubungan mereka tak akan kekal."-elizabeth

Elizabeth tersenyum sinis clara dan jenny memandang satu sama lain lalu tersenyum sinis dan mereka memandang elizabeth.

                     .............♡.............

Hyora dan kawan-kawannya dah sampai di padang lalu mereka melihat yoora melambai kearah mereka langsung mereka hempiri yoora.

"Mian eonnie lambat."kata yena lalu mereka duduk di tempat duduk yang sudah di sediakan oleh yoora.

Hyora memandang yoora yang dari tadi memandangnya.

"Kenapa eonnie pandang hyo macam tu?"-hyora

"Tiada apa eonnie hanya nak tengok hyora"-yoora

Hyora hanya tersenyum kearah yoora dan yoora membalas senyuman hyora lalu mereka fokus menonton bola yang dah nak mula.

                 🏢.....asrama.....🏢

Hyora yang baru keluar dari bilik mandi ternampak na young dan hani yang masih bermain game online.

"Sudah-sudah lah tu pergi lah dulu mandi."-hyora

"Kejap lagi kami mandi, yak na young tolong aku darahku dah nyawa" ikan sudah ni."-hani

"Aku datang lah ni.."-na young

Hyora hanya mampu menggelengkan kepalanya dan hp hyora berbunyi dan hyora terus berlari anak kearah tempat tidurnya.

Yoongi:buat apa?

Hyora tersenyum melihat chat itu dari yoongi

Hyora:Baru habis mandi, yoongi pula?
Yoongi:tengah baring" je.. esok cuti kan?
Hyora:ya.
Yoongi:aku nak ajak hyo jalan sekali dating.

Hyora tersenyum-senyum melihat chat tersebut dan hatinya berdegup begitu kencang hyora menepuk dadanya perlahan-lahan.

Hyora:okay

falling in love with YouWhere stories live. Discover now