Eh eh kejap!🤚
Sebelum korang mula membaca jangan lupa follow acc author,vote dan comment supaya author tambah semangat nak publish bab selanjutnya dan story lain-lain..😘
Gamsahabnida.💕...🏢🏢🏢...
Yena keluar dari bilik mandi lalu berjalan kearah meja belajarnya. Hani dan na young yang baru balik dari kedai membeli sarapan mereka lalu mereka membawa makanan tersebut ke meja.
"Yen jom sarapan nanti kita lambat masuk kelas."hani mengeluarkan makanan mereka satu persatu yena mendangar na young memanggil langsung dia mendekati meja.
Yena terkejut lalu memandang meja yang di penuhi makanan. ini boleh buat party kalau macam ni."Banyak juga korang beli siapa yang nak habiskan"soal yena lalu dia mengheret kerusi dan langsung duduk.
Hani dan na young memandang satu sama lain lalu tersengih."Kitaorang lah yang habiskan."yena menggelengkan kepalanya lalu yena menyuapkan jajjangmyeon kedalam mulutnya.
"Jam berapa hyora keluar tadi?"soal hani sambil mengunyah.
"Jam 9:40am"jawab yena
"Betul-batul weyh aku tak faham dengan hyora pelik betul perangainya dari kemarin hingga sekarang bila di tanya hanya tersengih dan cakap nanti dia beritahu."kata na young membuat yena dan hani berhenti makan lalu meletak chopstick mereka di meja.
Jom kita ke kolej sekarang.-yena
.............♡.............
Hyora duduk di kerusi sambil menunggu yoongi yang tengah membeli aiskrim untuk dia. Hyora termenung lalu terfikir pasal yena,hani dan na young hyora keliru macam mana nanti dia nak terangkan semua ini dengan mereka.
"Hyo fikir pasal apa?"soal yoongi lalu menghulurkan aiskrim kepada hyora
"Aku fikir pasal yena,hani dan na young aku takut nanti bila aku beritahu mereka mereka akan terkejut awak tahu kan mereka minatkan awak."kata hyora lalu memandang aiskrim yang berada di tangannya sekarang.
"Mereka minat je pun bukannya suka dengan aku. Aku percaya mereka tak kan marah."kata yoongi lalu menenangkan hyora. Hyora memandang yoongi sambil tersenyum lalu hyora makan aiskrim dengan tenang
"Awak ada kelas hari ini?"soal yoongi
"Ada jam 11:00am."jawab hyora dan tak berhenti makan aiskrim. Yoongi memandang hyora lalu melihat bibir hyora yang begitu comot yoongi tertawa kecil dan langsung menlap bibir hyora pakai ibu jarinya.
Hyora terkejut dan mula lah jantungnya berdegup kencang lalu hyora memandang yoongi."Ada sisa aiskrim tadi di bibir awak."kata yoongi lalu yoongi menyambung menyumbat aiskrim kedalam mulutnya.
"Eoh. Gamsahabnida"kata hyora dan mereka pun makan tanpa bersuara..
.............♡.............
Sampai mereka di kolej
Hyora begitu gugup bila semua pelajar kolej memandang kearah mereka dan mulalah mereka gosipkan hyora dan yoongi.Pelajar1:eh tengok hyora dan yoongi jalan bersama lah.
Pelajar2:jangan-jangan mereka couple.
Pelajar3:tapi kalau betul mereka couple okay juga lagipun mereka sepadan sama-sama cantik dan handsome.
Pelajar4:bukan ke hyora couple dengan hyunsik.Hyora terkejut dengan perkataan pelajar4 lalu memandang yoongi dan yoongi memandang hyora.
"Jangan risau aku tak percaya juga apa yang mereka cakap pasal awak dan hyunsik lain lah kalau awak sendiri yang beritahu dan aku percaya awak."kata yoongi lalu tersenyum. Hyora tersenyum dan merasa lega lalu mereka masuk kedalam kolej.
YOU ARE READING
falling in love with You
Storie d'amoreApa yang membuat seorang lelaki jatuh cinta dengan seorang perampuan pada pandangan pertama? Gaya? Aura? Kaya? Aniyo, Seorang pelajar kacak dan pintar di kolej, min yoongi jatuh cinta dengan seorang yeoja pada pandangan pertama. Suatu hari hyora t...