Selammm . bölüm geç geldi kusura bakmayın .neyse . Bölüm umarım uzun olmuştur..
Medyada güneşin partide giydikleri...
Kıvanç'ın Ağzından (Resepsiyondaki meteor)
Yine her zamanki sıkıcı iş resepsiyonda dur .. buruşmuş zenginlere oda ver .. vesayre vesayre.... derken içeri çok tatlı ve seksi bir kız girdi . çok üzgündü, bana doğru gelip
- bir oda istiyorum
- tabii ki hemen , 176 numaralı oda
- teşekkürler , dedi . tam giderken bu fırsat kaçmaz diye düşünerek en içten gülümsememle
- valizinize yardım etmemi ister misiniz ??,dedim oda bana kendini zorlayarak içten bir gülümseme yollamaya çalıştı ama ne yazık ki pek faydalı olmadı..
Asansöre binip 4.katı tuşladım. tam kapılar açılıyoduki sendeledi ve kapılar açıldıktan sonra karşımızdaki çifte benzeyen iki genci görüp
- Ahh hadi ama ?!?!?! ,dedi ve kucağıma düştü
NEEE ?!?!!?!?! BENİM KUCAĞIMA MIIII ?!?!?!?
BENİM.KUCAĞIMA.DÜŞTÜ.
-Güneşşş ,dedi erkek olan
Abi kızın ismi bile güzel
LAn bi git kız kucağıma düştü.
pki .s.s
paykek hass git lan başımdan
hemen güneşimi (nerden güneşin diye sormayın bende bilmiyorum .s.s)kucağıma tam olarak aldım ve odasına götürdüm . zaten bende olan kartı alıp odaya girdim . hemen kolanya buldum ve koklatıp ayıltmaya çalıştım . bu arada o çiftte peşimden gelip odaya girdi. erkek biraz endişeliydi ama kız olan çok rahattı nedenini anlayamadığım türden bir rahhatsız oldum onlardan.
On - Onbeş dakika sonra güneş ayılmaya başladı çift onun karşısında olduğu için ilk onları gördü .. kaşları çatıldı. çokk tatlııı.lan gaymısın sen !!!.taamam gidiyorumm.
Güneş bir hışımla kalktı . galiba başı ağrıdı ve başını tutup geri yattı ve
- HAYATIMI BOKA ÇEVİRDİNİZ VE HALA YANIMDASINIZ !!! ÇABUK DEFOLUN BURDAN !!!!!!!! ÇABUKK.. allah allah kim ki bunlar ikiside aynı anda
- Güne--
- ÇABUKK !, dedi güneş ve onlar odayı terk etti. sonra bana baktı ve
- ne oldu ? , dedi. en tatlı haliyle .
- asansörde bayıldınız hanfendi ve odanıza getirdim sizi , dedim.
- hmm teşekkür ederim... kıvanç ,dedi ve tebbessüm etti.
- önemli değil başka isteğiniz var mı ?
- evet .... sadece bana güneş de sevmiyorum sizli bizli konuşmayı, dedi. yüzüme aptal bir sırıtma yayıldı .
- aa... bu arada akşam kokteyl partisi var ve ... ben daha kendime eş bulamadım eğer-
- tabii ki seninle gelirim kıvanç.. , dedi. sırıtışım daha da genişledi
-ttt-aa-tamam ıı o zaman ben gidiyim , dedim . bu halime kahkaha attı ve kafasını salladı hafifçe ....
Güneş'in Ağzından
Kıvanç... çok tatlı çocuk aslında .. Yani ne bileyim .. sempatik , kaslı...
BENİ.PARTYE.DAVET.ETTİ.!!!
ooff acaba ne giysem hemen valizimi yerleştirmeye başladım yerleştirirkende ne giyeceğime karar veririmm.
(.......)
Ohh sonunda işim bitti duşa giriyim bari . Duşa girip küvete ılık suyu ayarladım ve içine hindistan cevizli duş jelimi bolca döktüm . köpürterek içine girdim.
okullar zaten bitti .(kitaba başladığımda okulun son günleriydi lise 3 de karakterlerin hepsi yani okulu pek takmadım) zaten okulu takan kim .. Doğukanla helin .. ya nasıl aynı otelde oluruz ya orospu hemen benim gittiğim zaman doğukanına koşmuş iyi ki kıvanç yanımdaydı..
Kıvanç.... ya onda beni kendine çeken birşey var . bilmiyorum daha doğukanın acısını yeni yeni sararken sarmaya yardım eden birini istermiyim bilmiyorum ..
telefonumun sesiyle elime alıp telefonumun kilidini açtım ve ana ekrandaki doğukanın resmine baktım sonra hışımla onunla olan .. ona dair herşeyi telwfonumdan sildim.. sonra mesaja girdim
Kimden:Doğukan DEMİR
Nasılsın :(
Kime:Doğukan DEMİR
Cidden merak mı ediyorsun ?
Kimden:Doğukan DEMİR
Evet :/
Kime:Doğukan DEMİR
Senin açtığın yaraları sarmaya .. sardırmaya çalışıyorum doğukan .. hiçbiri geçmiycek biliyorum hepsinin izi kalıcak ama çaresizce sarmaya çalışıyorum . ama bunda seninde rolun var .. arama beni ..... mesaj atma ... karşıma çıkma istemiyorum seni artık hayatımda . inşallah helinle mutlu olursunuz demiyorum.... demeyeceğimde çünkü bana yaptıklarınızın acısını çekmenizi istiyorum .. her gün kurumanızı istiyorum .. birer birer solmanızı .. ha bu arada seni o kafenin önünde öptüğüm için çok pişmanım ve ayrıca bilki ben onu ayazın görmesi için yaptım. yani tamamen duygudan yoksun bir şeydi.. ve bıraktığın yerdede değilim ben hep senden bir adım önde oldum .. olucam...
ohhh .Derin bir nefes verdim ve çıktım
(...)
kurulanıp kıyafetlerimi giydim (medyada varr.)
Bir süre sonra kapı çaldı ve içeri Kıvanç. girdi. Onu süzerken eridim resmen . Siyah tişört ve siyah dar paça pantolonla ona adeta düşerken canın çok acıdımı diyesim var. O da beni aynı şekilde süzdü ve
- Hazırsan çıkalım güneş.
- T-aabi
Sırıtmaya başladı ve kolunu uzattı .
(......)
Parti çok eğlenceli gidiyordu. Delice dans ediyorduk partinin bitimine doğru Pasenger-Let her go çalmaya başladı. çok sarhoştum ne istersem onu yapıyordum ve gidip kıvaçı dansa kaldırmak isterken o benden önce davramdı .. şarkının sonlarına doğru burnumuzun arasında milmler vardı ... yaklaştı...yaklaştım....yaklaştıı.... ve o kısacık aayıda ben kapattımm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNYA'M (ASKIDA)
Humor"Yapamam Ayaz s-seninle olamam sen bir katilsin " "Ama sende benim ölüm çiçeğimsin (lavinya)...."