Başkasının öptüğü dudaklarını öpmem ben...

112 11 3
                                    

Merhaba arkadaşlar kitabın adını değiştirdim.  LAVİNYA'M yani ölüm çiçeğim yaptim. Bununn sebebini ilerleyen bolumlerde anlayacaksiniz . Paylasmak istediğim bir sey var. SARHOŞ. Adlı kitabimi ben yazmıyorum ve yazan arkadaşım kitabi birakmak istiyor. Ya okuyucusu fazla ama kendi hesabinda yazmak istiyormus. Ben birakmasini istemiyorum . Neyse. Bundan sonra bölümlerime bir sözle başlayacağım.... iyi okumalar medyada güneş ve ayaz..

         《 《》《》 《》《》》
'Sana koyduysa yokluğum....işte o an mutluyum'

Ayaz

Yine barda içerken mesaj geldi.

Kimden:Bilinmeyen Numara
Hahahaha bak iste asik olduğun kiz nasil oteldeki resepsiyon kivanca yakismis mi ??

NEEEEEE ?!?!?!?

BU KADAR DA DEĞİL

SENİ KÜÇÜK SÜRTÜKK !!!

Son gaz verilen ..... oteline gittim.

Anladigim kadariyla bir kokteyl partisi veriliyordu. Direk iceri girdim ve odalara çıkan merdivende kıvanć denilen picin kucağında olan güneşi gormemle sinirden deliye döndüm.
Valla eniste ben senin ic sesle isleri kavururken seninle olacağına sarhoş olduğu için o adama gitmiss..

Aynen ya benim yerime onlam- lan bi dakka sen kimsinn???

Abi o güneşin iç ses

Haaa benim hakkımda bir şey diyomu ?

Valla ne demiyo-

Dur lan bu kizi goturuyo onu unuttum. .

Hizla onlarin yanina gittim onlarda kapiyi acmaya calisiyordu. Hemen gunesi tuttum ve onun kucagindan indirip kivanca bir yumruk gecirdim. Gunes cok fena sarhostu ama kivanc hic icmemis nerdeyae picc

Ustune cikip ust uste yumeuk atmaya basladim.

Picin yuzu kanlar icindeydi.

Birimin kolumu gucsuzce cekmeye calismasiylaa arkama dondum ve beni cekmeye calisan gunese baktim.

- Ayaz nolur birak oldurceksin

- Ne oldu ha ben gelmeseydim guzelce altında inletecekti seni aa ama  ben cok terbiyesizlik yaotim ve bu ani bozdum değil mi küçük SÜRTÜKK ?!?!?

Ne dedim lan benn. Oha surtuk dedim yuzune . Ilk once gozleri doldu ve sonra yalpalayarak yurumeye basladi.

Iste bunu demeyecektin ben gidiyorum aras

Ya dur askim nere- aha gitti
Napiyon lan sen ?!?!?

Sonra aras sonra (aras ayazin ic sesinin adi )
 

Kosarak gunesin yanina gittim ve

- Gunes ben oyle demek isteme-

- Taamam ayaz ben anlayacağimi anladım

-Gunes gel ayiltiyim seni sonra konusalim .

-Hayit ayaz gerek yo- aaaaaaaaaaaaa

Onu hizla omzumdan sarkitip yurumeeye basladim . Artik seksi popomla .s.s.

Arabaya binip kapilari kilitledim cunk-

-Ya ayaz ac su kapiyi inicem

Bu yuzden . Yol boyunca susmak bilmedi evimin onune geldigimizde kapilarin kilidini actim. Ben disari cikarken gunes coktan cikip duse kalka kosmaya basladi.

-a aaaaaaaaaaaaa

Koşa koşa yanına gittim ve ne olduguna baktim .. dolgun dudagi patlamisdi ve bu bende onu opme istegi olusturuyordu.

Ben onun dudaklarina bakarken oda benimkilere bakiyordu yaklastii...yakklastim.. kisa olan arayi kapatmak uzereyken kendimi geri çektim ve yanaklarindan tutup yeri opmesini engelledim..

O saskin saskin bana bakarken

- Hadi içeri girelim..

Iceri girdiken sonra isigi acip onu koltuga oturttum ve mutfaga turk kahvesi yapmaya gittim.

Onuda anne zoruyla ogrendim. Zorla yaptirmisti bana .

Kahveyi yapip iceri gittim. Yanina oturdugumda bana bakti sonra

-Kahveyi ic seni ayiltacaktir , dedim.

Sessizce kahveyi icmeye baslasi sonra

-Ayaaazz

-hmmm

-Ayaaazz

-hhmmmmn

Derken koltuktan kalkti ve dans etmeye basladi . Dans edeeken kollarini havaya kaldiriyor zaten kisa olan elbisesi mumkunmus gibi daha cok kisaliyordu.

Hisimla ayaga kalktim sınırlarını zorluyor du.

-Bu boyle olmayacak..

Onu kucağıma aldim ve ust kata ciktim . Banyoya girdim ve fazla soguk olmayan ilik bir su hazirladim kuvete . Guneside icine yavasca bıraktım 

-A aa aayaz ccok ssogukk

-Tamam birtanem dayan

......

- Daha iyi misin güzelim ?

-Eeevet

Tam onu cikaracakken

-Ayaz disarda tam opusken neden geri cekildin ? Dedi kirilgan bir ifadeyle

-Başkasının öptüğü dudaklarını öpmem ben

Dedigimi sindirdikten sonra aniden ayaga kalkti ve aynanin karsisina gecip dudaklarını sabunla sert bir bicimde sildi .

-Peki ya ... Şimdi

Demesi üzerine bende oturdugum yerden kalkıp onun yanına gittim ve dolgun dudakkarina yapistim....

LAVİNYA'M (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin