Sensiz olur mu hiç ...

91 5 0
                                    

Ali

Üstümde çocuk yumruk atmaya devam ederken ben sesimi bile çıkaramıyordum . Lan ben neden sesimi çıkaramıyom ?!?!

Sesin götüne mi kaçtı acaba ?

hmm bak bu olabilir işte amk adam o kadar yumruk attı normal yani

Yine günlerden bir gün çok zekiyim .

Sus lan az dayak yiyoz şurda . Bi ağız tadıyla dayak yedirtmedin amk .

Peki .s.s

Sonradan tanıdık gelen ellediğim kız benim ismimi söyledi 

"Ali ?!?!"

Lan bu beni nerden tanıyo ?

Üstümdeki adam şaşkınca kıza bakarken bende kızı inceleme fırsatı buldum .

Ama ama ama bu 

"Güneeşş ?!?!"

"Şerefsiz nerelerdesin sen ?"

diyerek yerde olmama aldırmadan sarıdı .

"ağğh yavaş lan dayak yedik şurda "

"Ayy unuttum pardon " diyerek geri çekildi .

"Özlemişim lan seni" diyerek bu sefer ben sarıldım ona . O da küçük bir kıkırdama ile sarılmama karşılık verdi .

Beni yumruklayan çocuk yalan bir öksürmeyle ayırdı bizi .

Oha lan şimdi ben şimdi bakire br kızın bekaretini mi çalacaktım.

Güneşde daha sonradan bunu çakmış olacakki üstüme atlayıp hem tokat attı hem kendi kendine söylendi

"Ulan şerefsiz , ne kadar piçleşmişsin sen , hayvan az kalsın bekaretimi çalacaktın , öküz , camış , salak..." gibi bir sürü şey .

En sonunda beni yumruklayan adam güneşi aldı üzerimden . Her ne kadar beni dövmüş olsa da güneşin eli de ağır yani onun gibi olmasada acıttı .

"Güneş yeter "

Diyerek sert bir tonda uyardı güneşi.

"Ama Ayaz-"

"Güneş yeter dedim ."

"Peki tanıştırayım ben sizi . Ali  Ayaz eski sevgilim . Ayaz Ali çocukluk arkadaşım"

Ben yavaş yavaş ayağa kalkıp elimi ayaza uzattım .

"Yalnız güneşcim eski sevgilin olduğumu söylemeyi unuttun."

dedim gülümseyerek (zoraki bir şekilde) .

Ayaz da hiçbirşey demedi ve sertçe elimi sıktı.

Ayaz

Güneş yanımda iki saattir onunla konuşmamı bekliyordu . Fakat konuşmayacaktım . Hem çocuk bunu becermeye kalksın bu da alii diye üstüne atlasın ... yok yaa 

"Ayaaaz " diyerek en şirin tonunu kullandı .

"Ayaz yaa "

"Ufff Ayaaggz " diye cırlasa bile cevap vermedim  

"Sevgilim?" dedi en masum tonuyla .

Aniden ona doğru baktım ve o da ağzından kaçırdığının farkına vararak alt dudağını dişlerinin arasına aldı . Benim gözüm ise direk dudaklarına kaydı .Ona baktığımda ise o da benim dudaklarıma bakıyordu . Daha sonra şaşıracağım bir soru sordu .

"Ayazz "

"Hmm ?"

"Seni öpebilir miyim ?" ben o kadar şaşırdım ki beni dürtünce cevap verebildim .

"Güneşim ... Bak bu dudaklar senin -diyerek kısa bir buse kondurdum- , Bu kalp senin - diyerek elini alığ kalbime götürdüm- , Bu beden senin - diyerek ellerini alıp boynum yerleştirdim-."

Yavaşça dudaklarına yaklaşırken o aniden dudaklarıma kapandı ve nazikçe öpmeye başladı . Onu banka götürdüm ve kucağıma oturttum . Tam bu anın bitmemesini istiyordum ki o ses (!) o ilahi ses...

"Çifte kumrular bölmek istemiyorum fakat ayıp değil mi bensiz bensiz ... "

Bu ses kimdi hah o bardaki çocuk ismi neydi ... Ali 

"Sensiz olur mu hiç Ali'm"

diyerek onu da yanımıza getirdi .....

LAVİNYA'M (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin