Alii !?!?!

81 6 0
                                    

Ayaz

Direk yanına yattım ve onu belinden tutup kendime şektim . Başımı boyun girintisine koyup kokusunu içime çekerek kendimi huzurla doldurdum (fazla saçma bir cümle oldu amma nesse).

              ---

Sabah kalktığımda yanımda güneş yoktu . Hızla kalktım ve tüm odalara baktım .

"Güneşş nerdesin tatlım ? ..."

Evet gitmesinden korkuyordum olamaz mı ? Beni bırakmasından korkuyorum.

Daha sonra mutfaktan gelen kokularla derin bir nefes aldım. (ama vermedi oracıkta geberdi ... şaka şaka) Mutfağa girdim. Kulaklık takmış müzikle beraber menemen yapıyordu . Yanına gidip arkasından beline sarıldım . Ani bir hareket olduğu için sıçradı ve elindeki bıçağı hemen bana döndürdü . Döndürürken de elime hızla geldiği için derin bir kesik oluşmuştu avucumun içinde . Güneş beni gördü ve iki dakikadır tuttuğu nefesini vererek başını eğdi ve o anda kanlı elimi gördü . Gözleri kocaman açıldı

"A-ayaz  iyi misin birtanem .. özür dilerim ... çok özür dilerim ... ooff ya "

"Güneş tamam birtanem iyiyim ben sakin ol "

"A-ama ayaz gel pansuman yapalım"

diyerek beni kolumdan tutup banyoya götürdü .

"Güneş bebeğim beni bu kadar istediğini daha önceden söyleseydin ya "

Güneş yüzüme baktı ve koluma sertçe geçirdi. Ama acıdımı ... hayır

"Ya uuf Ayazz !"

"Tamam tamam şaka yaptım ." dedim gülerek o da direk tentirdiyot (galiba böyle yazılıyoduu .s.s) la pamuk alarak elime tentirdiyot döktü .Elimin yanmasıyla yüzümü buruşturdum.

"Ayaz ff çok acıdımı ayy özür dilerim "

"Benim canım acımaz Güneşim"

Diyerek egoistliğimi de gösterdim . O da dayanamayıp gülümsedi. Elimle işini bitirince ayağa kalktı beni mutfağa götürdü. Yaptığı menemeni biraz fazla pişirdiği için hafif yanmıştı ama yiyilmiyecek gibi de değildi. Ama illa ki dalga geçicektim.

"Off güneş ne beceriksizsin sen ya yakmışsın yemeği"

"Ayaz senin yüzü-"

"AA terbiyesize bak bir de suçu benim üzerime atıyo ya."

"Ya Aya-"

"Dışardan mı söylesek ?"

"Ayaz otur şuraya sinirlendir-"

"Ff numarası kaçtı kahvaltı yerinin." En sonunda kafama terliği fırlatarak susturdu. Ne diyim haketmiştim.

"Ayaz otur ve ye bir sonrakini kafana atmam haberin olsun."diyerek tehtidini de ortaya koydu.

                    ---

"Güneş akşam bara gidicez itiraaz istemiyorum." diyerek beni susturdu (sanki konuştunda -,-).

Naber yenge .

oo Ayazın iç ses ne oldu sen buralara uğramazdın.

Ayaz'ın düşündüklerini söyliyim demiştim amma nesse gideyim ben.


Şşş dur dur söyle bakayım ne düşünüyormuş.

Pekiğ . Madem çok ısrar ettin. 'Mk ya şu salaklar olmasa varya neymiş efendim yikl sinin irkiğin irtik çilişmiyimi iy yiksi kisir misin peh kimmiş kısır . Yanımda Güneş'i de götürmeliyim onu burda tek bırakamam .Bari kısa giymese , giyse bişey diyemem ama ilk bakanı da sikerim , dedi.

Güneş bak safsın diye ben sylüyorum kesinlikle kısa giyiyorsun!.

Amaan sanki sen söylemesen ben akıl edemeyecektim. Aslında aksine kısa giymemeyi düşünüyordum ama çaktırmayın.

                      ---

Üstüme siyah deri elbisemi giyip ayağıma kalın kırmızı topuklularımı geçirdim saçımı düşleştirip önlerine su dalgası şeklini verdim ve hafif makyajla mat kırmızı bir ruj sürdüm . Aynadan kendime baktım.

"Cık cık cık taş gibiyim bee"

Diye kendimi az da olsa övdüm.

Ayaz'ın yanına indim ve hazır olduğumu söyledim . İlk beni süzdü . Yüzü ilk kızardı sonra morardı ve en son sarardı (olldu rengarengarenk :DAS) yüz hatları kasılmaya başladı ama bir şey demedi ve dibimde yürüyerek arabaya bindi.

Bara girince o iğrenç sigara kokusu ve yiyişen çiftler , işi pişirenleri gördüm kısacası klasik bar ortamı.Ayaz la çocukların masasına gittik oturduk . Garson gelip siparişlerimizi istedi.

"hmm 5 bira Güneş sende içiyorsun değil mi?"

diyerek soru yöneltti mert. Bende kafamı salladım ve garson gitti. İçkiler gelince ben içmeye başladım sonra 2 olduu 3 oldu gerisini sayamadım artık olmayan beynimde uçmuştu .s.s. Midem ağzıma gelince lavaboya gittim Ayazda arkamdan kalktı . İçeriye girdim Ayazda kapıda bekledi. İçeriye girince köşede Bir erkek gördüm kızlar tuvaletiydi ama ona söyleyecek lafım da yoktu . Ben kustum baya çocuk saçlarımı tuttu ve kusmam bitince bana su verdi. 

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim güzelim . Şimdi biraz daha ayıldığına göre daha çok zevk alıcaksın "diyerek duvara yapıştırdı beni . Dudaklarıma gömülünce kapı gürültüyle açıldı ben şoka girmiştim (Mahmutta migrosa .ss.s.) Ayaz çocuğa defalarca yumruk atarken yüzüne dikkatle bakınca onu tanıdığımı fark ettim .

"A-ali !?!?!?"

LAVİNYA'M (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin