Özür dilerim bitanem...

110 7 1
                                    

Merhaba arkadaşlarr ... Bölüm geç geldiği için özür dilerim kusura bakmayın...

'Her boka gülseydim , seni görünce kahkaha atardım...'

Ayaz

O-o ne dedi bana

sadece seninim dedi şapşik şeyy

iç seess .. yavşama baana git Güneşin iç sesine yavşa

ya valla hiç bana iltifat etmiyor... bir ayaz değil ama iç sesinle idare edicez naapalım...

hayatımm ben sana hiç iltifa etmiyor muyum ?... Ayaaaz bu seside kaçırırsam demiri alırım ... bi tarafını ısıtırım .. soğuk tarafını götüne sokarım .. diğer tarafı sıcak diye çıkaramassın bak..

Nerden öğreniyosun anlamıyorum ki bunları..

Neyse ..

''Sadece benimsin güneş evet.. sadece benim ..''dedim ve onu geriye yaslayarak öpmeye başladım . Hiç direnmeden karılık verdi bana .

Aslında önemsememe havası yaratması biraz moralimi bozmuştu .Bu konuyuda sonraya bırakmaya karar verdim.

Biz öpüşmeye devam ederken gözünden bir damla yaş aktı ..tam elini kaldırıp silecekken sakin bir şekilde baş parmağımla sildim o yaşı .

"Seni seviyorum Güneş..."

"Sana aşığım Ayaz..."

Yavaşça geri çekildim.. Sonra arabayı çalıştırdım ve eve sürmeye başladım ....evimize....

Ona evi hazırlamıştım .. güllerle kaplı bir salon .. ona orada çıkma teklif edeceğim . Güneş hiçbir kıza benzemiyor . Ben ilk defa bir kıza çıkma teklif edeceğim . O sırada Ekremden telefon geldi ... o beni hiç aramazdı . Ne oldu acaba.

"Efendim kardeşim"

"A-abii-"

"Ne oldu olum bişey söyle "

"Abi galiba bizi buldular ..."

"NEE ?!?! .Hemen geliyorum"

Hemen arabayı ters yöne çevirdim ve sürmeye devam ettim .

"Güneş seni kendi evime bırakıcam .. Çok acil bir işim çıktı . Akşam gideriz evimize"

"A-ama-"

"Güneş bitanem zamanı gelince herşeyi anlatıcam sana .. Herşeyi"

Şaşkın bir şekilde bakıyordu bana . Ama şimdilik bunu bilmemesi gerekiyordu..

Güneş

Arayan kimdi.. nereye gidecek .. off neden ya neden ne olduğunu söylemiyo neden .. Çıldırıcam.

Hemen beni evinin önüne  bıraktı ve anahtarı verip gitti. Eve hizmetçi almadığını biliyordum o yüzden rahat bir şekilde içeri girdim..

Odaları gezdim ve en son .. kapısından bile onun kokusu geldiği için o odaya girdim . Odaya girince tüm sinirim geçti . Onun kokusu beni fazlasıyla gevşetti ...Hemde fazlasıyla direk dolabına gittim ve kapağını açtım bu sefer daha ağr geliyordu hemen rahat bir tişört seçtim ve üzerimdekileri çıkarıp  bana uzun gelen tişörtü giydim daha sonra hızla yatağa girip yattım .. Onun kokusunda uyumak .. Harika ..

Ayaz

Hızla depoya gittim ve Ekreme

"Ciddi misin .. şaka falan yamıyorsun değil mi ekrem "

"Abi bizi buldular .. evet ama biz onları daha önce bulduk :D"

"Allah seni ne deyim emi .. Nerdeler"

"İçerdeler abi ."

Derin bir nefes verip içeri girdim ve Şerefsizi saatlerce yumrukladım

"Sen misin beni tehtid eden ha ??"

"Adam mısın lan sen "

Gibi bir sürü şey .. İşlerimi halledip evime gittim.

Eve girdim ve

"Güneşş ..tatlııım ?"

cevap vermiyordu tüm odalara baktım ve en son kendi odama girdim..

Masum hayatım benim.. Melekler gibi uyuyordu . Yanına gittim ve sarıldığı yastığı çekmeye çalıştım.

"Ayaz N-nolur bırakma l-lütfen b-unu kaldıramam."

sayıklayarak ağlıyordu.

"Birtanem ben buradayım .. seni asla bırakmıycam."

"Ayaz hayır ne olur bırakma ne olur .. sensiz yaşayamam"

Bu sefer bir şey demedim Yanına girip dudaklarımızı birleştirdim . Anında dıçradı yerinden ve beni olduğumu görünce rahatladı ve yastığı bırakıp yavaşça yaanıma yaklaştı ..

"Özür dilerim bitanem .. özür dilerim"

LAVİNYA'M (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin