Аз съм Т/и на 17 години живеа в Сеул с родителите си в един средно голям апартамент. Уча в гимназия за музикално, танцово и сценично изкуство със специалност актюрско майсторство. Имам много добра приятелка и страхотното ми гадже Jungkook. Сега ще ходя на лагер от училището и много се вълнувам, защото там ще видя любимата си актриса, която ще ни обучава една седмица! Гадно ми, че Jungkook няма да дойде , защото е болен😢.
-Т/и внимавай на лагера!
-Kook спокойно.
-Обаждай се всеки ден като днес.
-Няма да пропусна. Добре ще затварям, защото ни казват да тръгваме.
-Добре, мила после ми звънни!
-Добре, хайде чао.
Качих се на автобуса и седнах до най-добрата ми приятелка.
-Хей, Т/и!
-Здрасти, Джеси!
-Ела трябва да ти кажа нещо!
-Какво има пак.-казах аз вече отекчена от нейните истории
-Имам си приятел!-каза тя на седмито небе
-Какво!!!Кой!!!Кога!!!
-Познай!
-Не мога.
-Tae.
-Какво? Tae?Този гадняр! Плейбоя на училището! Загубила си си ума.
-Да знам, че звучи зле, но всъщност той е страхотен.
-Да бе, повярвах ти. Затова ном-стоп ме унижава и малтретира.
-Това, че имате проблеми не означава, че ще го зарежа.
-Какво ти става знеш,че е отвратителен.
-Престани той е много мил. Да не мислиш, че греша с него?
-Да, естествено, той се натиска с всички и си го пъха, където иска. Не мисля, че си подходяща за волграното му държание, с което ще те пречука и остави щом му омръзнеш.
-Престани ти изобщо не го познаваш! Той е толкова...-аз я прекъснах
-Какво? Секси? И теб ли те е примамил! Не ми казвай, че и твоята вагина ще му позволи да навлезе там...
-Ти нешо сериозно си се побъркала! Да не ме мисли за секс играчка! Не бих се подложила на тези, за които говориш, а ѝ той е много повече за това, което го описваш!
Усетих напрежение. Станах и се преместих. Загледах се в пътя и започнах да се чудя какво толкова намира в този Tae? Вярно страшно секси е, но затова е плей бой. Тя сериозно си е изгубила ума. И аз бях груба, но тя много добре знае, че той се пробва с мен и след това ме заряза. Пълен гадняр. От тогава ме измъчва и тя знае отлично, колко болка ми е причинил.
.....
И така неусетно заспах в тези тежки мисли, докато изведнъж нещо не ме събуди. Беше бележка, която бе хвърлена върху мен и на нея пишеш...,,Края е близо, сладурано. Много скоро ще се радваш на спокойствие там горе."....
YOU ARE READING
На ръба(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionДа се чувстваш грешен и да продължиш да правиш това, което за другите изглежда като грях. Да не отстъпваш на спокойствието и страха да те обладае. История за поттисната воля, избори и страх.. Първата ми история и то доста брутален смут... Надявам...