Гт. Т/и
Днес беше деня, в който беше погребението на родителите ми. Бях тъжна и съсипана. Не знаех какво трябва да правя и как да се държа. Бях изплашена. Tae беше до мен и си личеше, че ме подкрепя. Jungkook нямаше да идва, защото беше на турне с Джеси , заради пиесата. Можех да не крия любовта си към него, но точно днес и двамата не искахме да чувстваме такива неща. Той не ги познаваше, но не му пречеше да страда, за да споделя болката ми...
Гт. Tae
Не мога да съм щастлив като я гледам така. Този месец беше дълъг за нас и погребението може би ще сложи края на всички тези ужаси последните дни. Поне така се надявам.
Skip time
Сега тече погребението. Т/и се е гушнала в мен. И на двамата ни е гадно. Не бях вярващ и такива неща не ме вълнуваха, ни трябваше да съм с нея. Свещенника говореше някакви безмислици за мен. Когато дойде ред за речите, тя се отдалечи от мен и точно в този момент изпитах страх както никога до сега. От нищото се спусна куршум, който едва не ѝ отне живота. Наоколо започнаха да се носят викове. Тя стоеше прикрита плачейки далеч от мен, а аз веднага се обадих на полицията. Щом затворих телефона престрелката веднага спря. Изтичах до Т/и и я прегърнах силно, не исках да я пускам никога повече.
Skip time
Полицията дойде. Разпита всички. С Т/и решихме да си отидем в къщи. Деня беше напрегнат, имахме нужда от почивка. Когато се прибрахме обаче всички беше разбутано. Психопата пак беше влизал. Тръпките отново ме побиха и притеснението ми за миг се влуши. В хола имаше съобщение от счупени чаши, на които имаше много кръв. Пишеше ,, Ще трябва да погребвате още някой:)!".
-Tae трябва да се обадим в полицията!!!
-Знам Т/и. Вземи си нещата ще се преместим някъде другаде. Тук не е безопасно.
Тя започна да тършува наоколо и да пъха всякакви неща в сака си. Не можех да повярвам, че всичко това продължава.
-TAE!!!!
Т/и извика в банята. Когато видях какво става ми идваше да извикам и да одаря нещо.
-Кой е това?!!!-попитаме тя паникюсано
-Kim Jin и Kim Jisoo...
-Те да не са твоите...
YOU ARE READING
На ръба(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionДа се чувстваш грешен и да продължиш да правиш това, което за другите изглежда като грях. Да не отстъпваш на спокойствието и страха да те обладае. История за поттисната воля, избори и страх.. Първата ми история и то доста брутален смут... Надявам...