Гт. Т/и
Трябваше днес да отдем в болницата за вещите на родителите ми. Бях съсипана. Не знаех какво щях да правя как щях да преживея всичко, което стана тези дни.
-Добре, айде да слизаме.-подкани мe Taе
-С какво ще ходим?
-Имам кола.
-Добре.
През повечето път си мълчахме, но той се опита да ме разсея.
-Ам...трябва да отидем на училище по някое време. Да видим Jungkook и Джеси.
-Да...
-Звънни му, разкажи му за всичко трябва да знае. Ще ти олекне.
Гт.Tae
Не мога да повярвам, че казвам тези простотии, исках я много. Единствената причина още да не съм правил секс с нея е, че все пак обичам и Джеси, но вече само като приятел. Ох, милата ми...Стоеше и не обелваше дума. Беше съсипана. Боже колко исках това съсипано момиче да съсипе и мен. Исках да си го вкарам в нея, да бъдем едно...Защо говоря такива работи? Отвратителен съм. Тя страда, с аз си мисля как да забия. Голямо копеле съм. Не ме заслужава, но вече бях нейн така, че няма връщане назад.
Гт. Т/и
Skip time
Пристигнахме в болницата. Лекарката ми каза какво е станало и не ми харесваше причината. Тя каза, че от камери на улицата се вижда как колата избухва по средата на пътя. Казах това на Tae, докато караше.
-Осъзнаваш, че сме в кола нали.
Засмях се. Неговата компания вече ми беше приятна.
-Не сериозно в кола сме. А вашите вчера са били също...
-Да,те и още милиард коли в този град.
-Хей, ти се шегуваш. Значи ли, че си по-добре?
-Да по-ведра съм не зам защо, може би защото съм с теб...-боже защо го казах, какво ми става
Гт.Tae
Оле! Не мога да повярвам, че го каза!!!
-Ти да не флиртуваш с мен?-много съм прост
-Може би малко...-и двамата бяхме много зле
-Внимавай имам си приятелка да не откраднеш.
-Не взимам боклуци.
-Е, аз не съм чак толкова зле.
-Хей, обвързания гледай си пътя не в мен.Да не отидем при нашите и да разберат какви простотии правиш.
Гт.Tae
След този разговор и двамата бяхме червени. Слезнахме от колата и се прибрахме. Тя излезна на терасата. Гледах и реших да я взема. Отидох при нея с лек страх. Прегърнах я и ѝ прошепнах в ухото,, Сега можеш да си с мен колкото искаш..."
Гт. Т/и
Щом той ми каза това настръхнах. Jungkook никога не ми говореше чак така. Не знам защо, но реших, че трябва да го направя.
Гт.Tae
Отидохме в спалнята на нашите. Съблякох блузата ѝ. Видях сутиена ѝ. Разкопчах и него. Започнах да ѝ целувам гърдите като вече бяхме легнали на леглото. Тя ме сваляше панталона внимателно. Искаше да види изненада под гащите. Гърдите ѝ бяха в моите лиги и реших и вагината ѝ да бъде така. Започнах да я целувам там долу съвсем бавно. Вкарвах си езика вътре в нея и накрая оставих място за нейния подарък. Забих си пениса вътре. Тя извика от болка.
Гт. Т/и
Боже беше толкова приятно. Пениса му беше толкова голям. Нямах търпение да го погълна целия, а като гледам колко е голям ще ми стигне и до гърлото. Харесваше ми. Той ту ме чукаше и в същото време и пускаше език. Беше мултифункционален. Оставяше ми смучки и кървави рани от зъби. Харесваше ми. Изведнъж усетих оргазма. В началото болеше, но после стана удивително.
-Давай по-бързо!!!! Давай нека ти остане в мен!
-Добре вече е твой ред.
С удоволствие реших да му го духам. Облизах го целия. Вкарах го в гърлото си и започнах да действам.
Гт. Tae
Боже беше велика в това. Не исках да ми го пуска. Накрая просто се натискахме в леглото, докато не заспахме с рани по цялото тяло от секса. Беше върхът. Исках да го правя само с нея. Само с нея. Обичам я.
YOU ARE READING
На ръба(ЗАВЪРШЕНА)
FanfictionДа се чувстваш грешен и да продължиш да правиш това, което за другите изглежда като грях. Да не отстъпваш на спокойствието и страха да те обладае. История за поттисната воля, избори и страх.. Първата ми история и то доста брутален смут... Надявам...