3 глава

28 5 0
                                    

Гт.Т/и
Събудих се. Бях в болница. Около мен имаше кабели и много банки с кръв. Jungkook влезна в стаята с усмивка и ме целуна.
-Много се притесних за теб мила.
-Какво стана?
-Имало е пожар в хотела и ти и Tae сте били намерени до входа пуло мъртви заради недостиг на кислород и изгаряния от втора степен.
-Tae добре ли е?
-Да, но ти си с малко по-тежки наранявания, така че ще останеш по-дълго. Много ме изплаши.
Мама и татко влезнаха,а Jungkook си тръгна.
-Ооо, скъпа моя добре ли си!!!-разтревожено попита мама-Лекарите ни казаха какво е станало.
-Т/и добре си. Лекарите казаха ли ти?
-Какво да са ми казали татко?
-Jimin не мисля, че е добра идея да и казваме сега.
-Roze знам, но трябва да и кажем.
-Какво има татко?
-Имаш асма мила. От пожара. Съжалявам.
Очите ми се насълзиха. Започнах да плача, но тогава дишането ми се затрудни.
-Мила спокойно.-каза мама и ми подаде инхалатора.
Не бях тъжна, защото бях болна, а защото сестра ми почина преди половин година заради асма... и сега този неприятен спомен как се мъчеше с болестта се завърна. Родителите ми излезнаха от стаята и започнаха да се карат и да си викат от време на време, но не го чувах.
Гт.Tae
Излезнах от стаята си. Исках да видя Т/и, защото чух, че има асма. Мразя я, но все пак реших да я подкрепя. Видях родителите ѝ да спорят пред стаята ѝ и затова реших просто да чакам да си тръгнат. Разговора им ставаше интересен.
-Roze стига си си въобразявала не е той занеш, че почина преди години.
-Той беше мутра може да е изценирал смъртта си. Jimin, не ти ли се струва странно нашето дете да стои в хотела сам само докато има пожар, а всички останали да са вънка.
-Не забравяй момчето, с което е била.
-Родителите на момчето също му бяха близки.Ако се опитват да ги убият!!!
-Тихо, Roze някой ще ни чуе в къщи ще говорим.
Те си тръгнаха. Мислех да кажа на Т/и за това. Някой май иска да ни убие мисля, че трябва да знае. Не искам някой да си мисли, че започвам да омеквал към нея. Просто това включва и нея...

На ръба(ЗАВЪРШЕНА)Onde histórias criam vida. Descubra agora