Avan silmad ühe kõva ja vastiku kolaka peale, mis kostus just hetk tagasi koridorist.
"Kui see Sean peaks olema oma tobedaid trikke tehes ma löön ta maha," ajan ennast pahuralt voodist püsti. Haaran toolilt hommikumantli mille omale kiiruga peale viskan ja siis magamistoast väljun.
"Sean, oled see sina?" küsin pimedas koridoris käsi ette sirutatult kõndides.
"Ei, see olen mina," tuleb vastuseks ning samal ajal lähevad koridoris ka tuled põlema.
Kiljatan. "Mida kuradit sina siin teed?" küsin poolalasti seisvalt Jonaselt. "Ja veel pool kolm öösel," lisan juurde seinalt olevat kella vaadates.
Jonas sügab kukalt vastust ütlemata. Kohkun:"Ära ütle mulle, et sina ja mu vend oletegi geid." "Mis asja?" muutuvad Jonase pupillid suureks nagu tõllarattad.
"Mida kuradit siin toimub?" astub oma toast välja Sean. "Minu teada pidid sa pesema minema, mitte poolalasti mu õde siin sebima," lausub Sean Jonasele pisut tõsiselt otsa vaadates.
"Mida ta siin üldse teeb?" pöördun küsimusega nüüd oma venna suunas.
Sean haigutades:"Me käisime peol ja mingi tšikk ajas talle jooki peale. Kunas ta niigi meile ööseks jääb, siis lasin tal ka vannituba kasutada. Mis selles imelikku on?"
"Imelik on see, et su õde arvab, et me omavahel geid," lisab sõna sekka ka Jonas.
Sean turtsatab naerda:"Kas sa siis ei tahagi proovida?"
Sean silitab naljatades Jonase kätt.
"Käi perse tüüp," lükkab kutt mu venna käe endast eemale.
"Mida iganes, head ööd," naeran poistele lehvitades ja oma tuppa tagasi minnes.
Võtan hommikumantli seljast ja viskan täpselt samasse kohta tagasi kus see enne oli ning kukun voodisse pikali.
>>
"Hommik," tervitab mind Sean kööki jõudes, Jonas tema järel.
"Ja kuidas tuvikesed magasid?" õrritan poisse. Mõlemad kissitavad minu suunas silmi.
"Tuled meiega kooli?" küsib Sean lauda istudes. Noogutan hommikuhelbeid mäludes.
"Kindel, et tuvikestega ühte autosse julged istuda?" naljatab vend, mille peale Jonas pahuralt mõmiseb midagi.
Küsin taas õrritavalt Jonaselt:"Kas üks tuvikestest ei maganud öösel hästi?" "Vana sa oled Scarlett? 10?" on kutt ärritunud.
"Issand nüüd ei saa naljast ka aru," pööritan silmi. "Sitt nali," pomiseb Jonas veel midagi ja hakkab sööma.
Võtan laualt oma telefoni ja näen sõnumit Madelinelt.
Tõusen lauast püsti lausudes:"Plaanide muutus. Lähen Madeline ja Kimberlyga kooli. Saate tuvikesed kahekesi olla."
"Ütle Madelinele, et ma pärast helistan talle," sõnab Sean. Noogutan ja sasin Seani juukseid.
Jonas suunab pilgu minule. "Tahad sasin sinu juukseid ka?" küsin salakavalalt. "Unista ainult," raputab ta pead.
Muigan salakavalalt ja juba on mu käsi Jonase juustes. "Hei!" hõikab ta üritades mu kätt oma juustest ära saada.
"Okei tsau!" karjun joostes majast väljudes.
Madeline jõuab ka lõpuks kohale.
"Hei my girls," tervitan tüdrukuid autosse istudes.
"Sa kahetsed veel seda!" karjub Jonas aknast välja. Näitan talle läbi autoklaasi keelt.
"Ja mis see nüüd oli?" muigab Kimberly. "Teate küll kui hoolitsev see tüüp oma juuste eest on. Ta võiks oma naiste eest sama hoolitsev olla," naeran. Madeline:"Ära ütle, et sa sasisid neid nagu sa Seanile teed?"
Noogutan naerdes.
"Aa kui Seanist rääkida, siis ta pidi sulle pärast helistama, Mad" tuli mul meelde. Tüdruk noogutab.
Kooli jõudes võtame suuna kappide juurde. "Mis te nädalavahetusel teete?" küsib Kimberly. Kehitan õlgu:"Õpin nagu tavaliselt."
Madeline:"Come on tüdruk. Sa pead meiega välja tulema. Jäta see õppimine pühapäevaks. Kuidas sa suudad üldse kogu aeg toas passida ja mitte väljas käia?"
Ohkan ja siis naeratan:"Võib-olla sellepärast, et ma pole peoloom nagu teie." "Sa ei tea ka kui raske on valida sinu filmiõhtute ja pidude vahel," vingub Kimberly.
Purskan naerma:"Ma pole teid see nädalavahetus isegi mitte kusagile kutsunud. Minge aga ja lõbutsege."
"Luba, et sa vähemalt mõtled peole tulemise peale. Pealegi su vend on ka seal ja sa ei pea midagi kartma," räägib Mad. "Okei ma mõtlen," annan alla.
>>
"Hei Scarlett!" tuleb kuidagi salakavalalt naeratades mulle vastu Jonas. "Hei?" olen tagasihoidlik.
Nii kui Jonas mulle lähemale jõuab ja käe üles tõstab, kuulen kraksu ja tunnen midagi eriti vastikut ja märga asja oma peas. See valgub mööda mu lokke alla.
"Mida kuradit sa just tegid?" krigistan hambaid. Tõmban juustest välja munakoori samal ajal, kui see kuradima debiilik mu kõrval naerab.
"Vana sa oled Jonas? 10?" küsin Jonase käest sama küsimuse, mis noormees minult hommikul küsis.
"Sa oleksid pidanud oma nägu nägema," naerab Jonas. Põrnitsen teda vihase pilguga.
Puhastan oma munaga koos oleva käe vastu poisi musta maasturit. "Hei mida sa teed!" lükkab Jonas mu autost eemale.
"Kuhu ma oma kätt siis puhastama peaks? Vastu sind?" küsin poisilt oma munase käega vastu tema kätt riivates. "Hoia eemale," sõnab Jonas kurjalt.
Pööritan silmi istudes poisi autosse. Jonas vihaselt:"Mida sa lubad endale?" Turtsatan:"Ma ei kavatse selliste juustega bussiga sõita. Sina mu sitaseks tegid, sina mu koju viid ka."
"Ahah, et asjad käivad nii nagu sina ütled?" on Jason ülbe.
Tulen autost välja ja löön autoukse nii kõvasti kinni, kui võimalik:"Okei ülbitse edasi."
Kõnnin pahuralt minema.
_________________________________
Niisama tuli pàhe uusi mõtteid ja see tähendab ka uut raamatut. Probably keegi ei loe aga no kui keegi siia satub, siis võiks kirjutada ka oma arvamuse 1. Osa kohta :)
Ja pls keegi öelgu mulle miks ma pilte lisada ei saa
YOU ARE READING
ERINEVUS
Teen FictionKaks täiesti erinevat inimest. Kaks täiesti erinevat maailma. Aga mis juhtub, kui see kõik saab üheks?