>>koolis<<
"Tüdrukud, Jonas kutsus mu täna peale kooli välja!" kilkab Piper. Tüdruk on üldse viimasel ajal meiega ringi hakanud käima. "Ma arvan, et teeme edusamme," lisab ta juurde.
"Te olete mitu aastat kokku ja lahku käinud. Kas see ära ei ole tüüdanud?" naerab Kimberly. Piper kehitab õlgu:"Eks me rohkem olegi fuckbuddyd aga ma ei taha teda kellegile teisele ka anda."
Turtsatan mõeldes enda ja Jonase suudlustele ning sellele, mis Piper just ütles.
"Mida?" ristab Piper käed. "Ei midagi," vastan pead raputades.
Piper:"Mul on tunne, et Jonasele siiski meeldib keegi. Ta ei käi enam üldse minu juures, alati on ta kellegi teise juures. Tüdrukud, te ei tea midagi?"
"Pole kuulnud, pole näinud," raputab Kimberly pead. Madeline nõustub temaga.
"Ma lähen tundi," lehvitan tüdrukutele ning võtan suuna klassi.
Klassi jõudes ei jõua ma mahagi istuda, kui Amber juba minu juurde tuleb. "Ma ei näinud sind peol," sõnab ta. "Sest ma olin haige," vaatan talle otsa.
Amber toetab kätega vastu lauda:"Sa rikkusid kogu mu plaani ära." Kergitan kulmu:"Plaani?" "Sa pidid tulema, et kõik saaksid aru milline lits sa oled. Sa pidid tulema, et su vend mulle lõpuks tähelepanu pööraks," räägib Amber vihaselt.
Kohkun ja väga:"Sa ise ütlesid, et see on minu enda otsustada kas tulen või ei. Ja pealegi ma ütlesin, et olin haige."
"Mind ei huvita! Sa keerasid kogu mu plaani nässu!" lõugab Amber hüsteeriliselt. "Miks sa mulle seda kõike räägid?" olen segaduses.
Tüdruk hakkab õelalt naerma:"Et sa järgmine kord kohal oleksid. Mind ei huvita kas oled haige või ei."
"Ma ei saa mitte midagi aru," haaran peast kinni. Ma ei oska mitte kuidagi reageerida sellele olukorrale.
Haaran maast koti ning torman klassist välja.
Jooksen endiselt segaduses olles mööda koridori väljapääsu poole.
"Hei Scarlett!" lehvitab eemal Jonas. Ma ei pööra talle tähelepanu, vaid jooksen koolimajast välja.
Toetan vastu seina ja üritan mõelda sellele, mis hetk tagasi klassis juhtus. Nüüd jõuab mulle kohale see, et Amber tahab mind litsiks tembeldada ja ma isegi ei tea miks. Ma pole talle mitte midagi halba teinud. Ja ta üritab kuidagi mu vennale ligi saada. Kuid miks? Amberile pole kunagi Sean meeldinud.
"Hei Scarlett, kõik korras?" ilmub mu ette Jonas. Vaatan talle otsa sõnagi vastu lausumata. Jonas astub sammu tagasi:"Oh hei sellist sünget ja kurjust täis pilku ma küll su silmis varem näinud ei ole. See on hirmutav."
Kõnnin ükskõikselt kutist mööda, kuid peagi tema tugev haare mu käevarrel paneb mind peatuma.
>>koolipargis<<
"Ja see oli kõik, mis ta sulle ütles?" küsib Jonas. Noogutan:"Mul endal lihtsalt tekib küsimus, et mis ma talle teinud olen ja miks teda järsku mu vend huvitama on hakanud."
Jonas ohkab:"Äkki sa talle ei olegi teinud." "Mida sa sellega mõtled?" ei saa ma aru.
"Kas Neels on üritanud sulle kätt püksi ajada?" keegitab Jonas kulmu. Noogutan pisut häbi tundes:"Peale igat datei kutsus ta mind enda juurde ja kui ma sellega nõus ei olnud, hakkas ta autos seksuaalselt lähenema."
"Eks see ajas teda marru, et sa talle kätte ei andnud ning ta üritas kuidagi sulle tagasi teha, kaasates Amberi. Amberi pidudel on alati palju rahvast ja Neels juba tuli eelmine nädalavahetus peole valega, et ta su läbi tõmbas. Seega järgmine kord ole ettevaatlikum. Seekord ei õnnestunud, aga kes teab mis tal veel plaanis on" räägib Jonas. "Saan aru, aga mis on sel kõigel pistmist minu vennaga?" on see mulle endiselt mõistatus.
Poiss kehitab õlgu:"Selle kohta pead küsima Seani käest."
Vaatan käel olevat kella ning siis püsti tõustes lausun:"Ma lähen koju ära. Sa pidid täna Piperiga välja minema ja kell on täpselt nii palju, et tunnid on läbi."
"Tsau," lehvitan veel Jonasele.
"Scarlett," jookseb Jonas mulle järele. Peatun küsides:"Mis on?"
"Minu ja Piperi vahel ei ole midagi," vastab ta. "Mis mul sellest kas on või ei ole?" küsin naeratades.
Jonas muiates:"Lihtsalt et sa teaksid."
Noogutan ümber pöörates ja siis edasi koju sammudes.
>>Kimberly juures<<
Istun rahulikult Kimberly ja Madelinega Kimberly juures, kui peagi Piper meiega liitub.
"Te ei suuda uskuda seda," on Piper kuidagi ärevil. "Täpsemalt mida? Su kaelal olevad maasikad ütlevad kõik," naerab Madeline
Piper istub toolile:"Alguses me pidime Jonasega lihtsalt rääkima, aga ta lõpuks kutsus mind enda juurde ja ta on voodis veel parem, kui kunagi varem."
Sekunditega tunnen kuidas terve mu sisikond välja tahab tulla.
Kimberly:"Ja mis põhjusel sa siis temaga hetkel koos ei ole?" "Ta läks Seani juurde fifat mängima," pööritab Piper silmi.
"Seani mainides, siis kas keegi teab või oskab öelda, mis tema ja Amberi vahel on?" avan oma suu. Näen silmanurgast kuidas Madeline nihelema hakkab.
Ma vist pole veel jõudnud mainida, aga Madeline ja Sean kind of sebivad. Nagu aru olen saanud, siis Madeline on totaalselt hull mu venna järele, aga Sean tundub pisut leebem olevat Madeline vastu. Seega Madeline on otsustanud mitte oma tunnetest mu vennale veel rääkida.
Piper kehitab õlgu:"Nii palju kui ma kuulnud olen, siis Amber tahab Seani lihtsalt selleks, et su venna ja Madeline vaheline "sebimine" ära rikkuda." "Ja miks ta peaks midagi sellist tahtma?" on Kimberly üllatunud. "Amber on ju psühhopaat," naerab Piper.
"Ärge öelge nüüd, et te ei teadnud?" on tüdruk kohkunud. Mina, Mad ja Kim raputama peasid.
"Nojah, nüüd siis teata. Ta on mitu korda hullumajas ka olnud. Või noh puhkusreisidel nagu õpetajad seda nimetanud on," räägib Piper edasi.
"Miks teda sinna siis jäetud ei ole?" tunnen huvi. Piper kehitab õlgu:"Eks ta on ennast välja kuidagi sealt rääkinud. Sa ju said ka tunda täna, milline hull ta olla võib."
"Kes? Mida?" on Madeline segaduses. "Sa polegi neile veel rääkinud?" vaatab Piper tagasihoidlikult otsa.
Kimberly:"Millest me ilma oleme jäänud."
"Ühe sõnaga, Amber tahtis mind oma peole lihtsalt selleks, et mind litsiks tembeldada. See pidi olema siis Neelsi poolne kättemaks, et ma talle ennast kätte ei andnud. Ja kuidagi see minu peole minek oli seotud ka sellega, et Amber Seani tähelepanu saaks. Seda kõike karjus mulle Amber täna ähvardavalt klassis näkku," räägin.
"Ja kus sa sellest kuulsid Piper?" pöördun tüdruku poole.
"Jonas rääkis," vastab ta küünt viilides.
YOU ARE READING
ERINEVUS
Teen FictionKaks täiesti erinevat inimest. Kaks täiesti erinevat maailma. Aga mis juhtub, kui see kõik saab üheks?