2. Osa

513 42 3
                                    

"Scarlett!" hõikab Sean mind. Ajan ennast voodist püsti võttes suuna venna magamistuppa. "Mis on?" küsin pahuralt. Sean kutsika silmi tehes:"Viitsid köögist mulle ja Jonasele ühed õlled tuua?"

"Sulle veel, aga see teine sitapea las liigutab ise ennast," vastan ukse kinni tõmmates.

"Ma palusin ju vabandust," järgneb mulle kööki Jonas. "Mis? Ma ei kuulnud?" mängin nagu ma ei pannud tema lauset tähele.

Jonas lükkab mu vastu seina, piirates mind mõlemalt pool oma musklis kätega. "Sa ajad mind hulluks," sisistab ta läbi hammaste. Lükkan ta lihtsasti endast eemale:"Sa oled mind hulluks juba viimased 10 aastat ajanud," pomisen.

"Nii armas sinust, aga me mõlemad mõtleme selle all täiesti erinevaid asju," lausub Jonas kapilt õlled haarates. Kergitan kulmu:"Ma ei saa aru."

"Sa oledki pisut opakas, et aru saada," naerab poiss.

Kõnnin solvunult Jonasest mööda.

Enda tuppa jõudes saadan Kimile ja Madile sõnumi, et olen nõus minema nendega täna peole.

>>

"Okei, mis te sellest komplektist arvate?" küsin tüdrukutelt näidates neile läbipaistvat pluusi ja teksaseelikut. "Sa paned sinna ikka midagi alla ka jah?" krimpsutab Kimberly nina.

Pööritan silmi:"Ei tead oma paljaste rindadega lähen sinna." Viskan riided voodisse ja istun ise ka sellele:"Ma pole varem peol käinud ja te teate seda. Seega kas see sobib või ei?"

Madeline:"Esimese peo kohta on see liigagi paljastav, aga kui sa ise ennast mugavalt tunned, siis pane selga." "Jah nagu teie rinnad ei hüppaks nendest kleitidest kohe välja," torisen.

Kimberly ja Madeline hakkavad naerma. "See ei ole naljakas," pööritan taas silmi.

Kimberly:"Pane selga ja näita kuidas see seljas jääb." Noogutan voodist tõustes ja haarates kaasa riided. Enne vannituppa minekut võtan sahtlist valged rinnahoidjad, mis ma eeldan, et peaksid sinna alla sobima küll.

Riided vahetatud, astun vannitoast välja küsides:"No mis te arvate?"

Kahetsen kohe nähes Jonast ja oma venda enda magamistoas.

"Ou ou ou ja kuhu me nüüd sellisena minema hakkame?" on Sean kaitsepositsiooni sisse võtnud.

"Peole," vastan häbelikult. Sean asetab oma käed mu õlgadele:"Kallis laps sa pole varem peol käinud. Kas sa ei arva, et esimese korra kohta näitad liiga palju?"

Raputan pead:"Ei arva ja pealegi vaata Madi ja Kimi."

Sean naerdes:"Nad juba teavad, mida kanda ja mis poistele peale läheb. Aga sina, sinul ma kohe kindlasti ei lase nii mitte kusagile minna."

"Sa ei saa mind keelata. Ma olen piisavalt vana," lausun.

"Arvan, et Seanil on õigus. Sa oled liiga paljastava outfiti valinud," ütleb sõna sekka ka Jonas.

"Arvasin, et sulle lähevad sellise riietusega tüdrukud peale," naeran ta üle. "Kui sa üritad mulle muljet avaldada, siis see küll sul läbi ei lähe," naerab Jonas mu üle.

"Okei lähme nüüd alla elutuppa, las ta vahetab riided ära," tõuseb Kimberly arvutitoolilt püsti. Kõik on temaga nõus ning lahkuvad toast, välja arvatud Jonas.

"Sa ei kavatse neid riideid ju ära vahetada?" küsib poiss mulle lähemale astudes.

"Ma ei näe põhjust miks ma peaksin seda tegema," keeran talle selja ja kõnnin peeglilaua juurde.

Vaatan talle peeglist otsa sõnades:"Sa võid nüüd minna. Ma tahan rahulikult oma meigiga lõpetada."

Mu öeldust hoolimata sammub hoopiski Jonas minu juurde. Ta kummardub sosistades mulle kõrva:"Pean tõdema, et siiski see mulje avaldamine tuli sul hästi välja."

"Ära nüüd ennast eriliselt tunne. Lihtsalt nüüd ma tean, et see riietus läks sulle peale, mis omakorda tähendab, et Neelsile läheb ka," muigan.

"Ega sa ometi selle tropiga ei kavatse ennast siduda?" taganeb Jonas. "Ja mis ajast sulle korda läheb kellega ma ennast seon?" küsin.

Jonas ohkab:"Ei lähegi. Ta lihtsalt pole hea tüüp." "Ja nagu sa ise parem oleksid," naeran pead raputades.

"Ära mängi tulega, Scarlett," kõlab ta ähvardavalt. "Ma pole mängima jõudnud veel hakatagi," muigan.

Kutt tõmbab arvutitooli peeglilaua juurde, minu kõrvale, ja siis istub sellele.

"Oled sa kunagi varem üldse suudelnud või kellegagi vahekorras olnud?" esitab ta tobeda küsimuse. "Miks see sind huvitab?" turtsatan.

"Okei, see tähendab, et ei ole," lausub Jonas. Vaatan talle küsivalt otsa:"Kuidas sa saad selles nii kindel olla?"

"Vaadates neid süütuid huuli ja seda süütut pilku, siis ei ole raske ära arvata," vastab Jonas oma kehaga lähemale liikudes. Selle asemel et taganeda, liigun ma hoopis aeglaselt talle vastu.

Peagi on meie vahel maksimaalselt 5cm. Tunnen tema sooja hingeõhku mu nägu poetamas.

"Kas ma võin sind suudelda, Scarlett?" küsib Jonas tasaselt, kuid ettevaatlikult.

Noogutan vastates:"Ei, ei tohi." "Kumb siis? Jah või ei?" ajab mu kohmetus teda naerma. "Ei, ei tohi Jonas," tõusen toolilt püsti ning kõnnin poisist eemale.

"Kardad?" järgneb ta mulle küsimusega. Raputan pead:"Ma pole seda lihtsalt varem teinud ja ma ei taha ennast häbistada."

Jonas turtsatab:"Kuidas sa Neelsile muljet üritad siis avaldada?" "Kui me mõlemad piisavalt purjus oleme, siis me kumbki ei saa ju aru?" vastan küsivalt otsa vaadates.

"Sul on kogu plaan juba välja mõeldud?" purskab Jonas naerma. Tunnen kuidas mu põsed häbist punetama hakkavad.

Avan ukse öeldes:"Palun lahku mu toast ja ütle tüdrukutele, et nad võivad minna, ma ei tule nendega."

"Hei, hei. Ma tegin nalja," lükkab Jonas ukse kinni tagasi.

"Sitt nali," pomisen.

Sõnagi lausumata suudleb Jonas mind õrnalt. Hetkes ma ei tea mida teha, seega lükkan ta eemale.

"Mis sul arus oli?" käratan vihaselt. "Ütle nüüd, et see ei meeldinud sulle," kõlab ta eriti egoistlikult. "Sa peaksid proovima vastu suudelda," lisab ta juurde.

Kergitan kulmu:"Arvad tõesti, et lasen sul teist korda ka seda teha?" "Ma mitte ei arva, vaid tean," muigab poiss ja surubki uuesti oma huuled minu huultele.

Seekord ta ei ole õrn, vaid ahne ja janu täis. Annan alla ja suudlen teda vastu. Ma ei tea täpselt kuidas see käib, aga ma siiski teen seda.

Olen varem filmides näinud kuidas seda tehakse keelega, seega mõtlemata libistan oma keele Jonase suhu. See paneb teda suudlust katkestama.

"Mida? Kas ma tegin midagi valesti?" olen paanikasse sattumas. Jonas raputab pead:"Ei, ei teinud. Lihtsalt esimese korra kohta oled sa selles liiga hea ja esimese korra kohta kohe keelega. Sa ajasid mu just pöördesse. Ma pigem lähen enne, kui ma oma tegude eest ei vastuta."

Jonas lahkub magamistoast jättes mu üksi sinna.

"Mida te tegite nii kaua siin kahekesi?" astub mu tuppa Madeline. Võpatan.

"Mitte midagi ei teinud," vastan naeratades. Mad:"Tüdruk ma näen, et su huulepulk on laiali. Räägi välja."

Ohkan:"Okei okei. Me suudlesime. Mitte ühe korra, vaid kaks. Esimest korda ma vastu ei suudelnud, aga teisel korral ei suutnud ma enam lõpetada. Sa tead, et see oli mu esimene kord. Ja nüüd vasta mulle ausalt kas esimesel korral üldse kasutatakse keelt?"

"Esiteks mida perset ja teiseks you go girl. Palun ütle mulle, et see oli tema, kes keele esimesena suhu ajas?" tahab Mad kindlasti jaatavat vastust.

Raputan pead:"Ei, see olin mina." Madeline plaksutab käsi:"Hästi tehtud. Sa andsid talle signaali."
"Mis signaali?" olen segaduses.

"Signaali, et sa tahad teda," vastab Mad tõsiselt.

____________________________________

ERINEVUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin