+18 Részeket tartalmazhat!
~Zoli~
Összegezve; Mélytorok, aki ebben a klubban a legjobb a táncosok között, aki úgy táncol mint egy Istennő, ő az én "titkos szerelmem" Marci, aki az én Hotelemben ( Igen már CSAK Hotel, sok minden változott egy hónap alatt..) a vendégeinknek a szobákat adja ki, ellenőrzi az állapotukat, intézkedik abban ha valami hiányzik egy szobából és azt mihamarabb pótolni tudjuk.. Nem kicsit akadtam ki! Miért nem mondta ezt el nekem soha?! Mióta dolgozik itt? Miért dolgozik itt?? Miért dolgozik két helyen?!! Ennyire drága az albérlet amit fizet? Miért nem szólt nekem hogyha bajban van/volt??
...
~Marci~Mit keres itt Zoli?????! Na jó, elég volt, mert Ricsi ki fog nyírni, úgyhogy táncolok és most sokkal tüzesebben fogom csinálni! Bólintottam Ricsi felé aki vette a lapot.. Egy vadabb, szexibb számot kapcsoltak be nekem.. Mknden porcikámmal úgy táncoltam, mintha az utolsó lenne, a közönség meg is őrült tőle, a bizonyos személy pedig le se vette rólam a szemét.. De nem érdekelt, miatta nem fogom lerombolni az itteni hírnevemet!
...
~Zoli~
Igazuk volt az embereknek! Tényleg mintha nem is a földről származna! Egyszerűen megigéző amilyen tűzzel táncol.. A környezetemben a pasik csak úgy őrjöngenek érte.. Egy pártól kihallgattam hogy a mostani tánca sokkal másabb mint az eddigiek. Több szenvedély, vágy és tűz van! Igazuk is van, bár most látom először táncolni, de nem bírom levenni róla a tekintetemet.. De ettől még mérges vagyok rá, amiért ezt eltitkolta előlem, az biztos hogy jöjjön le a színpadról és azzal a lendülettel viszem haza!
...
~Marci~
Nagyon rossz érzésem lett hirtelen.. A táncomnak mindjárt vége, így mégjobban belehúztam, még több pénzt gyűjtve össze.. Ma az emberek nagyon szórják a pénzt.. alig ittak de csak nekem dobálják a sok 10-est. Ricsi most biztos örülni fog! Záráskor hatalmas bevételünk lesz, főleg ha Ivett is bedobja magát, meg persze a többiek..
Végre vége az előadásomnak, fáradtan megyek le a színpadról, felkészülve a külön táncokra.. De valaki megragadott és felkapott menyasszony pózba és vitt engem ki.. Ránéztem és vajon ki volt az?! Persze hogy Zoli.. Az a hülye Ricsi pedig boldogan integet nekem Margittal és Ivettel.. Mi lelte őket?!...
[Marci] Nem tennél le végre?! [Zoli] Majd ha elértünk a kocsimhoz! [Marci] Hova viszel, ha nem jöttél volna rá akkor éppen dolgoznék a..-Ki ne mondd!-klubban..
Most nagyon félek tőle, beültem mellé a kocsiba, és vitt haza.. legalább is azt hittem, de Jézusom.. Magához visz fel.. Asszem mégiscsak ma halok meg.. De nem adom magam oly könnyen, harcolni fogok! Amennyire tudok a benga állat ellen. Egész úton hozzám se szólt, én meg se mertem szólalni, bár amilyen szám van, megkérdeztem hogy hova visz, amire persze nem adott választ, majd mondtam neki hogy vigyen haza, erre sem reagált.. Végül megérkeztünk hozzá, kiszállt a kocsiból, kinyitotta nekem az ajtót, majd megfogta a kezem és felráncigált a szemét állat egészen az ötödik emeletre! Pedig volt lift.. Kegyetlen.. legalább liftel mehettünk volna, ha már elrabolt..
BEMENTÜNK a házba, majd a kanapéra ültetett..
...[Marci] Miért is hoztál el a munk-Mióta..- Hangzott el a kérdése..- Mi mióta? [Zoli] Mióta dolgozol ott?-Kérdezte először nyugodt hangnemben- [Marci] Miért érdekel? Meg egyébként is mi közöd hozzá?! Mi az hogy te megfogsz elráncigálsz a másodállásomról egészen magadhoz, aztán meg felteszed ezt a kérdést úgy, mintha törődnél velem?? [Zoli] Mert törődöm veled! Miért dolgozol azon a helyen?! Miért nem szóltál hogyha bajba kerültél?? Miért nem szólsz nekem? Esetleg csináltad is velük ha már ott "táncolsz" és pont "Mélytorok" a neved?! [Marci] Na jó nekem elegem van ebből, minden tetteddel csak összezavarsz! Mond meg, mégis mit akarsz tőlem?? Mégha csináltam volna is velük, neked mi közöd lenne hozzá?! Netán együtt vagyunk, egy kapcsolatban vagyunk, vagy netán házasok lennénk??! Én ilyenre nem emlékszek! De tudod mit, TE SE mondtad el nekem hogy ismered azt a helyet, nem mondtad hogy jársz ilyen helyekre, nem értem miért akadtál ki ezen ennyire! Én csak az egyik alkalmazottjaid egyike vagyok.. vagy mégsem? Mégis mit jelentek a számodra..-Mondtam már szinte sírva- [Zoli] Nem bírom tovább, szeretlek Kiss Marcell!
Amit kimondta ezeket a szavakat, felém sétált és szenvedélyesen MEGCSÓKOLT.. Jézusom elolvadok a csókjától.. D-de várjunk ez valami hülye játék akarna lenni? Megpróbáltam ellökni magamtól, de túl szorosan ölelt magához, én pedig annyira elgyengültem a csókjától hogy nem bírtam tovább ellenkezni.. Ledöntött a kanapéra, de már alig kaptam én is levegőt így egy rövid időre szétváltak ajkaink, levegő után kapkodva néztünk egymás íriszeibe..
[Marci] Mh-mith csinálhsz? [Zoli] Ah-mit már réhgen meg kellett volna tehnnem! Nem akarom hogy másé legyél, csak az enyém lehetsz! [Marci] Szóval engem akarsz? Ez akkor azt jelenti hogy te és én.. [Zoli] Egy pár vagyunk! Az én csajom vagy! [Marci] És ha nemet mondok? [Zoli] Addig foglak csókolni, amíg meg nem gondolod magad, ugyanis nem engedlek el sehova, senki karjaiba! [Marci] Tehát akkor már eldöntötted hogy engem akarsz.. De mi a Jóistenért kellett ennyire megvártatnod Tóth Zoltán?! [Zoli] Mert így sokkal szenvedélyesebb volt a csókunk! És persze éreztem hogy ez volt az első csókod. [Marci] És élveztem.. Akarom még érezni ajkaidat az ajkaimon!
+18
**************************************************************************************
+18
Bevitt a szibájába, majd ledöntött az ágyra.
Megint egy hosszú csókba hívta ajkaimat, annyira forró volt, teljesen elveszítettük az irányítást, így elkezdtük egymást vetkőztetni.. Lekerült rólunk minden levehető, már csak egy boxer volt ami takarta a lényeget. Zoli teljesen odanyomta ahová később behelyezte az anakondát, de előtte csak odadörgölte hatalmas szerszámát! Ez ment kb 5 percig, majd lekerült rólunk a gatya is, így Ádámkosztümben voltunk egymás előtt. Zászlaját megfogtam és bevettem a számba, először körbe csókoltam falloszát, majd hosszán végignyaltam,mire erélyesen felnyögött, majd abbahagyva kínzását, makkját kezdtem kényeztetni, végül tövig bekaptam. Fel-le mozgattam fejem, majd átvette az irányítást és ő diktálta a tempót. Hirtelen pozíciót váltottunk és ő kezdte rózsám kényeztetését. Először egy ujj, ami jó érzés volt, nem fájt, de a másodiknál felszisszentem, várt egy kicsit, majd elkezdte mozgatni. Később már a harmadik ujját rakta be, így fájdalmamban felnyögtem, 2 perc után már élveztem.. Végül hatalmas farkát helyezte be, ami nagyon fájt, de várt egy kicsit hogy megszokjam.- [Zoli]Készen állsz? [Marci] I-igen, csináld!- Először lassan mozgott bennem, ami pokolian fájt, de végül felváltotta a fájdalmat az élvezet, így elkezdett gyorsabban mozogni bennem. Végül én vettem át az irányítást, szenvedélyesen lovagoltam meg az én Szex Istenemet. Brutálisan élveztem; mint ahogyan ő is, majd megint átvette az irányítást, keményebben csinálta, ami már picit fájt, de csókjával mulasztotta el, kéjes nyögések közepette mentünk el mindketten. Azzal a különbséggel hogy ő a pisztoly tárat belém lőtte.. kimerülten feküdtünk az ágyban egymás mellett levegő után kapkodva..**************************************************************************************
[Zoli] Ez volt életem legjobb szexe! [Marci] Életemben most először csináltam és hihetetlen volt! Olyan jól csináltad hogy szinte nem is fájt, pedig ez volt az első nekem! [Zoli] Örülök hogy élvezted kicsim! [Marci] nagyon élveztem szívem! De akkor ez most tényleg azt jelenti hogy mi együtt vagyunk? [Zoli] Még szép te kis butus, mégis mit hittél? Soha nem engedlek el! Te az enyém vagy! [Marci] Te pedig az enyém! De akkor sem ma fogok róla beszélni, nem rontom el ezt a pillanatot.. [Zoli] Bármikor meghallgatlak.
Odabújtam hozzá, egy jó éjt csókot lopva, majd a mellkasára helyeztem a fejem, hallgatva szívverését, éreztem ahogy az izmos karjai átölelnek, puszit nyomott a homlokomra, majd elnyomott az álom.
...Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész is nektek! A helyesírási hibákért elnézést kérek, de van ahol direkt olyan😅 köszönöm hogy ezt a részt is elolvastátok! Igyekeztem jól megírni, szerintem egész jó lett.😇😅💋
Remélem a kövi résznél is talizunk, Addig is Sziasztook!❤️💖💋💋
YOU ARE READING
Szerelmem a Főnököm
RandomMarci átlagos életét élve, igyekszik az élet minden oldalán helyt állni és megfelelni. Munkahelyén a főnöke Zoli iránt elkezdett erős érzelmeket táplálni amik idővel szerelemmé nőtte ki magát a srácban. A közöttük lévő levegő folyton parázslik, de a...