11.Rész

93 6 1
                                    

     ~Zoli~

Már 2 napja küzdenek Marci életéért.. Nem tudják egyedül hagyni mert 2 perc elteltével leáll a szíve.. Az orvosok felváltva igyekeznek stabilizálni.. Nem tudom felfogni hogy miért neki kell ott lennie.. Tudom, megmentett a golyótól, DE ezért ő lebeg élet és halál között.. Ne hagyj itt kérlek! Gyere vissza hozzám.. kedvesem, Marci!  Rajtam kívül a két testvére, Rubi és András; Ricsi, Ivy, Ivett, Margit akik a klubból el tudtak jönni; tőlünk Gizi és Imi van itt. Nagyon feszültek vagyunk, amíg a doktor úr ki nem jött egyenesen hozzám és a két testvérhez sietett..
...

[Rubi] Hogy van a testvérünk..? [András] Ugye életben van?[Dr.Farkas Antal] ... [Zoli] Doktor úr.. kérem mondja el, mi van a szerelmemmel? [Dr.F.A.] Életben van, de.. [András] De mi?? [Dr.F.A.] Sok vért veszített, valamint 2 hosszú nap után most sikerült stabilizálni az állapotát, de.. Sajnálom hogy ezt kell közölnöm önökkel.. [Rubi] Könyörgöm doktor úr, nyögje már ki, a KISTESTVÉREM van odabent!! [Dr.F.A.] A szívét ugyan csak súrolta a golyó, mégis olyan sebet ejtett rajta amit nagyon nehezen tudtuk összevarrni, ennek következtében, HA fel is ébred a kómából, nem sokáig lesz ébren.. [András] Ez mégis mit jelent? [Dr.F.A.] Amint felébred búcsúzzanak el tőle.. Nagyon sajnálom meg fog halni. Nem tehetünk semmit. A szívátültetés nem jöhet szóba, azt végképp nem élné túl.. A gépekkel sem tudjuk életben tartani, ha leáll a szíve..

A nővére a sokktól lefagyva elájult, a bátyja ébresztgette húgát, majd a doki hívta a nővéreket, gyorsan elvitték egy terembe.. Én pedig zokogtam mint egy kisgyerek, csak hulltak a könnyeim.. Nem ez nem lehet igaz! Nem halhat meg, még csak 20 éves! Annyi mindent akartunk még csinálni.. Annyi lehetőség van benne, nem érhet így véget!
...
A 3 rablót elfogták, majd 15 év letöltendő börtönbüntetésre ítélte a bíróság.. Chh szégyen hogy ennyit ér egy emberélet! De sajnos nem mindenhol adnak igazságos ítéletet.. Remélem a bíró lánya is így fog járni, majd ugyanilyen ítéletet hozzanak gyilkosának!!
...
2 hét telt el, Marci továbbra sem ébredt fel.. Nem tudom hogyan búcsúzzak el tőle.. de ez nekem nem megy! A testvéreinek még nehezebb. Ott voltak egymásnak, mégis most egyikük végleg elhagyja őket..
...

Én és a testvérei beszélgetünk a házukban, ugyanis most egy darabig nem lehet a kórházba menni Marcihoz.. Várunk a telefonra hogy jobban van és bemehetünk.

[Rubi] Tudod, életében akkor láttam őt igazán boldognak, amikor elmesélte hogy az igazival találkozott.. Elmondta hogy magas, izmos, jóképű, humoros, mindig megnevetteti amikor szomorú és amikor nem.. [András] Úgy gondolta hogy te vagy az, akire mindig is várt.. Amikor rólad mesélt mindig csillogott a szeme.. [Zoli] Rólatok mindig csak jó dolgokat mesélt.. Nagyon szeret titeket.. felnéz rátok, ti számítotok neki példaképnek. Annyira sajnálom hogy nem tudtam őt megóvni.. [Rubi] Ez nem a te hibád.. [András] Azok a rohadékok tehetnek róla hogy az öcsénk.. a kisöcsénk.. A PICSÁBA! Annyi mindent szeretett volna kipróbálni! Nem hiszem el hogy mindig ez jut neki.. Igyekeztem én is segíteni neki minden helyzetben, amióta anyáéktól elköltözött, mondtam neki hogy jöjjön ki mellém Londonba dolgozni, de azt mondta ,,Egyedül is meg tudom oldani a problémákat, de hidd el, neked szólok először ha bajban leszek!" [Rubi] Te nem is tudod, de most már nem számít ha el is mondom.. 2 helyen dolgozik, egyszer Zolinál mint recepciós, aztán mint éjszakai táncos egy klubban.. [András] Ezt el se mondta nekem.. [Rubi] Mert tudta hogy dühös leszel rá, nem akart veled veszekedni.. ő csak boldogulni akart egyedül.. [Zoli] Meg akarta mutatni a kis aranysugár hogy egyedül is boldogulni tud ebben a világban.. hihetetlen mennyire makacs tud lenni..
...

Sziasztoook! Na ezt a részt is sikerült végre felraknom!🥰😍 Sajnos már nyagyon közel van az utolsó rész.😭 Remélem ez a rész is tetszett nektek; talizunk a kövi résznél! ❤️❤️❤️😘 Puszi és vigyázzatok magatokra és egymásra ebben a szörnyű helyzetben! ❤️❤️❤️💋💋

Szerelmem a FőnökömWhere stories live. Discover now