1. Rész♓️

443 18 3
                                    

~Marci~

Egy újabb nap a munkában, remélem ma már dolgozni fog! Már 4 napja nem láttam őt.. Bárcsak ne szeretném őt; de nem tehetek róla, egyszerűen érte epedezek! Tiszta depis voltam az elmúlt napokban, amiért nem láttam.. Már csak néhány megálló és ott vagyok! Nagyon dobog a szívem, gyorsan elvégzem a munkát, aztán csak figyelek mikor lép be az ajtón. Ohh elfelejtettem bemutatkozni.. Az én nevem Kiss Marcell, de mindenki Marcinak szólít. 20 éves vagyok, 170cm magas, hosszú derékig érő hajam van, amit vörös színnel színezek; Jah még valami.. meleg vagyok és pont a főnökömbe szerettem bele.. Elég szupi vagyok gondolom, már 6 hónapja annak hogy leérettségiztem és munkába álltam, albit fizetek; egész pontosan egy szobát, ahol a szobatársaimmal jól kijövök; kedvelnek engem, annak ellenére is ami vagyok. A kollégáimmal is nagyon jól kijövünk egymással, jókat szoktunk szórakozni, élvezem a velük töltött időket; bár ez nem tart sokáig.. Talán ez a másik ok amiért depis szoktam lenni. Egy vendégházban dolgozok, mint recepciós, én vezetem fel a vendégek neveit és adom nekik a szobájuk kulcsát fizetés után. A kolléganőm szintén velem dolgozik itt a pultban, nagyon sokat számít a segítsége, ugyanis mikor megrohamoznak minket a "kalandozó" egyének akkor igencsak be tudunk úszni olykor nincs is szabad szobánk. A főnökeink így is felújítást terveznek, hogy még 50 szobánk legyen.. Nagyon repesünk az örömtől.. plusz 50 szoba amit rendbe lehet tenni a másik 150 mellett.. Miért nem vagyunk még hotel? Ha már szó szerint 200 szobásak leszünk még a nyár előtt, emellett a reggelik, ebédek, vacsorák meg se kottyannak a konyhának, ugyanis a konyhánk már fel lett újítva.  Mindegy én ehhez nem értek.. A lényeg hogy a recepciós munka mellé még pluszba jön a takarítás is. A londinerekkel jobban el tudok hülyülni főleg Imivel, vele tudok a legeslegjobban elszórakozni, pláne meleg viccekkel. Akkora nagy fazon, imádom, megunhatatlan. Aztán a második személy akivel szeretek beszélni az "Ő".. 185 cm magas, néha kopaszra borotválja a fejét, ugyanis nem szereti ha már a haja "nagy". Neki jobban bejön a kopasz stílus. Eléggé kigyúrt, sármos, vonzó, szexi és ahhh komolyan nem tudom már hogy leírni nektek; a lényeg hogy egy álom pasi.. Egy félisten.. aki a főnököm öccse, kollégám és egyben a felettesem is.. Őt Tóth Zoltánnak hívják. Londinerként dolgozik itt nálunk, egyben ő csinálja a beosztásokat, a piarendelések, valamint besegít nekem a vendégek szobafoglalásába( ő veszi fel a telefont XD ) ami nagy segítség főleg amikor egyedül vagyok a pultnál. Minden reggel 06:00-a érek be, pedig a munkaidőm 09:00-től kezdődik, mint neki. A konyhások szokat hamarabb jönni de a szakácsok és a takarítók 08:00-ra, a mosogatók 10:00-re. Addig én szépen letisztítom a pultot, felporszívózok az előtérben ahol a pult is van, felmosok, addigra megjönnek a takarítónőink, Gizi, Aranka, Magdi. Nagyon jó humorral lettek megáldva, szerencsémre így velük is gyorsan össze tudtam barátkozni; Mindig amikor meglátnak akkor rögtön mosolyogva köszönnek nekem. És persze minden egyes alkalommal elmondják nekem hogy hagyjam a takarítást az előtérben, mert azt is nekik kell, de mivel én hamarabb itt szoktam lenni, így megcsinálom, mégha nem is az én feladatom, de segítek nekik ennyivel, mert elég nagy ez a vendégház, főleg hogy már szálloda vagy hotel szinttű ellátásunk van.

[Gizi] Már megint megcsináltad bogaram az előteret? [Magdi]Ez nagyon kedves tőled.. [Aranka] De nem a te dolgod pici szívem. Hagyd csak ránk! Mi úgyis egész nap ezt csináljuk, teljesen mindegy már nekünk egy kis Hall takaríjtás.

Felnevettünk mindannyian ahogyan Aranka fogalmazott, de nem tehetek róla, néha egyébként is Zoli rám szokat bízni egy-két szoba kitakarítását, mégha nem az én dolgom..

[Gizi]Zoli nagyon szereti rád bízni a dolgokat! [Magdi] Jajj már Gizike! Ne gondoljátok túl, ne ültess szegény gyerek fülébe bogarat! [Aranka] De ami igaz, az igaz.. Szerencsére amióta ez a fiú itt van picivel könnyebb dolgunk van! [Magdi] Igen-Igen, DE ez csak azért van, mert tudja nagyon jól Zoli is hogy hárman vagyunk 150 szobára.. [Gizi] És még a nyár elejéig lesz még 50 szobánk.. Kéne még legalább 6 takarítónő is.. [Aranka] Minek?! Eztet mi is meg tudjuk csinálni! Ugyan má; nem vagyunk olyan vének! Meg tudjuk csinálni! Mi vagyunk a Hiper vének! Nem igaz Marci?! [Marci] Pontosan!

Én adtam nekik ezt a becenevet mert tényleg szuper munkát végeznek, mégha a mosogatók közül Ilonának más véleménye van.. De azt mindenki leszarja, ezen röhögök a legjobban. Már csak 10 perc és 9 óra, majd betoppan az ajtón.. Már 09:20 van és még nincs itt.. Lehet ma nem is dolgozik.. akkor készüljünk a mai napra! Könyv, toll, jelenléti ív elő; kaja, pia előkészítve éés most várunk..

[Zoli] Sziasztok! [Marci] Szia Zoli! [Zoli]Szia Marci, ma is csak ragyogsz! Remélem megint ugyanolyan lendülettel viszed végig a mai napot mint ahogy szoktad!

Remegő hanggal, de valahogy igyekeztem magabiztosnak tűnni hangnemben válaszoltam neki hogy igen, számíthat rám. Nem értem miért viselkedek így vele.. Szerelmes nem kéne hogy legyek.. Hiába még magamat se tudom átverni szeretem őt! De soha nem fogja megtudni.

[Zoli] Mielőtt kinyitunk, fontos bejelentést akar tenni Márk és Robi.
[Marci] Igen? És mit? [Zoli] Majd megtudod nemsokára. 

Mindannyian összegyűltünk a Hallban és Robiék elkezdték a bejelentést!

[Márk] Nos, mint tudjátok június elejétől plusz 50 szobánk lesz.. [Robi] A felújítás utolsó lépéseként a mi kis vendégházunk egy Szállodaként fog tovább létezni. [Márk] A neve pedig nem más mint Spark Szálloda. Végre már mindenünk megvan ahhoz hogy ez megvalósulhatott; Marci a legjobbkor csatlakoztál ehhez a családhoz! [Robi] Örülünk hogy még itt vagy és hasznos tagja vagy a csapatnak! [Marci] Én köszönöm hogy itt dolgozhatok, köztetek! Nagyon jól érzem magam köztetek és élvezem a munkát amit itt végzek! [Zoli] Ezt jó hallani! [Angéla] Nos, akkor koccintás jön, most kivételesen mindenki ihat munka előtt, majd a műszak végén lesz egy kis buli, mindenkit megkérek arra, maradjatok itt és ünnepeljük ezt meg; holnap kivételesen zárva leszünk.. [Márk] De csak azért  mert ma este mindenki szét fogja magát csapni! [Angéla] Na de drágám! [Márk] Rosszat mondtam cica? [Angéla] Igen, nem szétcsapva leszünk, hanem be fogunk BASZNI! [Aranka] Yeaahh akkor biztos hogy itt maradok! [Imi] Ezt gondoltuk Aranka!

Mindenki a bejelentés után elment a saját "körzetébe" és elkezdtünk dolgozni, én is elfoglaltam a helyem az asztalnál, Zoli utánam tartva..

[Zoli] Ma egyedül leszel? [Marci] Ezek szerint igen, Tünde még nincs itt.. [Zoli] Igaz is, szólt nekem hogy ma nem jön be, mert beteg, még nem szóltam Józsinak hogy jöjjön be, de most felhívom.. [Marci] Nem kell egyedül is boldogulni fogok.. [Zoli] Már megint kezded.. Behívom őt! [Marci] Először is nem kell egy! Kettő, ma nincs sok foglalás, akik meg jönni fognak csak "kalandozók" és pár óráig lesznek itt, és 20:00-kor zárás, majd az esti műszak jön váltani minket szval, megleszek addig. [Zoli] Rendben, akkor majd én intézem a telefonokat és nem ellenkezhetsz! [Marci] O-oké. [Zoli] És maradsz este? [Marci] Nem tudom.. De! Maradok! Nem mindig van egy ilyen lehetőségem úgyhogy IGEN! [Zoli] Helyes! Szeretném is hogy maradj!
...

Sziasztook😍! Elkészült a legújabb könyvem! Egy kicsit hosszúra sikerült, de majd igyekszem rövidebbeket írni 😂Előre bocsánat a helyesírási hibákért és szívesen fogadom a negatív kritikákat is!😅Remélem tetszik így elsőre!😘❤️🏳️‍🌈

Szerelmem a FőnökömDove le storie prendono vita. Scoprilo ora