~Marci~
Egy hónapja hogy kerüljük egymást Zolival.. Az első pár napban nem volt semmi baj miután távoztam a lakásából, ez az egész onnan kezdődött asszem hogy kb 4 napig nem találkoztunk; mivel ő kezdett el kerülni és csak néhányszor szólított meg, így automatikusan kerültem én is.. Nem tudom miért engem bíz meg olyan dolgokkal is ami már nem az én feladatom.. De ha már megkér, akkor megteszem.. Mostanában eléggé ki vagyok merülve; talán attól vagyok ennyire kikerülve mert 2 helyen is dolgozok.. Van hogy egy nap mindkét munkahelyemen vagyok, úgy hogy másnap reggel jöhetek megint "szobázni" végül is ha már szopok, akkor szopjak rendesen.. Mivel még két napig nem dolgozok, így a második munkahelyemen fogok melózni.. a klubban este elvileg jó sokan lesznek, így tudok plusz pénzhez is jutni nap végére. Csak remélni tudom hogy ma este megint lesz olyan szerencsém hogy egyetlen ismerősömmel sem fogok találkozni!
...[Ricsi] Na csajok, rázzátok! Ma nagyon sokan lesznek! [Ivy] Jó de már nem tom hogy vagytok vele csajok, de én már éhen halok! [Margit] Nekem pisilniii kell! [Barbi] Szomjas vagyok! [Ivett] Ne nyavalyogjatok csajok! Bírjátok már ki a végéig! [Marci] A gyakorlás után tarthatnánk egy óra szünetet? [Ricsi] Ahh, tudom, most egy kicsit nagyon hajtalak titeket, de muszáj más különben a kanos pasik nem igen hagynak itt nekünk sok pénzt.. De persze természetesen kaptok pihenő időt, de nem egy órát..-[Kiki] Neeeeeeemmmm??!!! Rabszolgahajcsár! [Ricsi] Igen, nem! Kiki drága, azt akartam mondani hogy 2 óra szünetet kaptok , aztán még 2x próbáltok és így lesz majd estig 4 órátok pihenni. [Kiki] Oww, de cukimuki vaagy! Akkor dobjuk be magunkat! - Éreztem hogy Ricsi pont arra gondolt amire én, mikor a fejét fogva rázta a fejét; Kiki hogy lehetsz ennyire szőke?- [Ivy] Na akkor rázzuk meg jól magunkat pihi előtt!
...
[Marci] Egy szót se! Eleget hallgattam hogy kioktatsz arról hogy én és a szeretetteljes főnököm szarul csináljuk a dolgokat, meg a kerülgetés nem old meg semmit.. [Ricsi] Most éppen nem ezt akartam mondani, de amúgy meg ha te is tudod, akkor meg? Lépned kell, ha ő nem akar, mert vagy nem mer feléd közeledni vagy csak egy játék vagy/voltál a számára.. [Marci] Ahhh, tudom.. [Ricsi] Szerintem pont az első a megfelelő válasz. [Marci] Passz, de nem érdekel, tovább kell lépnem, ha kell fájó szívvel, de fel fogok ott mondani és átjövök ide állandóra.. [Ricsi] Komolyan, legyen már eszed! Jó hogy nem azt akarod mondani hogy a következő lépések hogy beállsz a prostik közé! Örülök neki hogy itt tényleg mindenkivel nagyon jól kijössz, DE ők is azt mondanák neked mint amit most én fogok! Nem lehetsz kurva egész életedben! Nem ez a te utad, pontosan jól tudod. [Marci] Nem életem végéig akarok táncos lenni csak..-Addig ameddig össze nem szeded a pénzt a továbbtanuláshoz..- [Ricsi] Tudom, ezerszer elmondtad.. [Marci] Ezt most úgy mondtad volna mintha csak bebeszélném magamnak, mert jelenleg jól érzem magam így! [Ricsi] Pontosan tudom hogy meg tudod csinálni! De ehhez mindennél jobban kell ragaszkodni! Nem adhatod fel, ezt meg is ígérted nekem! [Marci] Most már megyek mert én következek.. [Ricsi] Adj bele mindent! [Marci] Minden vágyamat a felszínre hozom! [Ricsi] Ezaz baby!
...
[Róbert] Éés most Uraim! A szíínpadoon.. Mélytorooook!Uhhh oké, nem izgulok, már megnyugodtam, most arra vágyok hogy mindenki fejét elcsavarjam, a tekintetüket és persze a bréjüket fel fogom csigázni! És amikor kiléptem a függönyök mögül azt hittem rosszul látok! Ezt nem hiszem el...
~Zoli~
Amikor meghallottam hogy Mélytorok lép fel a színpadra rögtön a tekintetemet odairányítottam, sokat hallottam már róla, nagyon szexi, vékony, gyönyörű hosszú vörös haja van, Marci ugrik be rögtön róla.. Mesélték hogy úgy táncol mintha egy másik világból jött volna; még szirénnek is elmenne.. Amikor megláttam Mélytorkot azt hittem lefordulok a székről! Ez nem lehet igaz..
[Marci/Zoli] Bassza meg, lebuktam!
...Sziasztook! Nahát 🤣 kiderült Marci titka amit nem akart elárulni Zolinak. Na ezek után vajon mi lesz?🧐 Érdemes lesz tovább olvasnotok😉😉😇😍😍🥰🥰 Nagyon szépen köszönöm (mint eddig is) hogy olvassátok a könyvemet, nagyon örülök ennek🥰🥰 Talizunk a kövi résznél sziasztok!😍🥰😘💋💋
ESTÁS LEYENDO
Szerelmem a Főnököm
De TodoMarci átlagos életét élve, igyekszik az élet minden oldalán helyt állni és megfelelni. Munkahelyén a főnöke Zoli iránt elkezdett erős érzelmeket táplálni amik idővel szerelemmé nőtte ki magát a srácban. A közöttük lévő levegő folyton parázslik, de a...