Az elkövetkező napok csendesen telnek, semmi következménye a Menedarral való találkozásnak. A gondolataim egyre csak a szabadság körül forogtak és, hogy apámnak az emlekeit hogyan hozzam vissza. Semmi felé lehetőségem nincs, kivéve...ha Menedarral egyezséget kötök, de vajon elég ár lesz neki a vérem a szabadságért cserébe, az is lehet, hogy az életemet szeretné, vagy egyetlen harapása a pokolra juttat. Semmilyen bizonyos információm nincs róla, hogy ő mi lenne, csak találgatok, Orgnak nem merem felhozni. A múltkori eset óta szinte szóba sem áll velem. A hosszú maganyos nap végeztével igénylem a jelenlétét, pár méterre lemaradva a többiektől sétálok a szálló felé azon gondolkodva, hogy vajon leforduljak-e az utcába és megpróbáljam e a Menedarral való egyezkedést. Végül mégsem teszem, pedig senki sem vár az ajtóban, hogy mégis vissza tértem e.
Org a kamerák előtt ül, felém sem fordul. Oda megyek és megfogom a kezét, hirtelen rám néz meghúzom magam felé mire feláll. Nem engedem el, így haladunk közösen a fürdő felé, becsukom magunk mögött az ajtót, majd ledobom magamról a ruhákat. Végig néz a testemen még csak nem is pislog, minden egyes rész letet alaposan végig mér, aztán ő is ledobja magáról a ruhákat. Zöldes teste, néhol fekete foltoktól elszíneződött, férfiassaga hatalmas és pont rám mered. Megindul felém miközben szakadatlan egymas szemét vizslatjuk, ami tele van vággyal. Magához húz ajkaink egymáshoz tapadnak, nyelveink össze fonódnak. Keze a fenekemhez csúszik amit erősen megmarkol majd a magasba emel, nedves puncim a hasához ér, karjaimat vállán pihentetem. Arcomat vizslatja, beharapom az ajkamat, ekkor elkezd egyre lejebb engedni. Bal kezével a derekamat fogja jobbal pedig bejáratomhoz igazítja a farkát. Mély levegőt veszek, aggódok, hogy ez fájni fog. Kicsit lentebb enged kellemes melegség önt el. Jobb kezével simogatni kezdi a fenekemet és markolászni. Érzem minden porcikáján, hogy nagy erőfeszítést jelent számára, hogy ne hatoljon belém azonnal, teljesen. Még lejebb enged és én felszisszenek az erős feszítő érzés hatására. Majd még lentebb enged, hangosan nyögök a fájdalomtól. Óvatosan ki-be mozgatja, közben pedig egyre beljebb és beljebb hatol, a fajdalom és a vágy érzése kavarog bennem. Néha hasára teszem a kezem, hogy ne menjen mélyebbre, ilyenkor megáll egy kicsit és vállamat csókolgatja, ez ennyira felhergel, hogy lejebb nyomom magam, lenyulok hogy mégis mennyi van hátra belőle, egész férfiassága tőlem nedves. Mélyen a szemembe néz.
-Nem bírom tovább, akarlak.-én csak bólintok egyet. Ő pedig teljesen belém hatol, felsikítok, kezét a számra tapassza majd mikor befejezem szorosan átölel mindkét karjával, úgy érzem mintha lüktetne bennem az óriási zöld farok. Szenvedélyesen meg csókol, még egyszer sem éreztem azt a gyomromban mint mikor ő csokol meg, a testemet valami hihetetlen érzés járja át a gyomrom pedig mintha össze szorulna közben. Többször is a mennyekbe repít, miután megfürödtünk az ölében visz fel az emletre.
-Aludj velem. - kérlelem és ő lefekszik mellém. Halk horkolására alszok el, miközben szorosan átölel.
YOU ARE READING
ÁLMOMBAN
FantasyHeléna egy átlagos lány, aki egy másik világba csöppen egy gonosz boszorkány által aki a rabszolgájává teszi. A lánynak robotolnia kell és egy nem túl kellemes lakótársat is el kell viselnie a megpróbáltatások közepett. Minden nap egy átok számára é...