Cesta domov aaaaa

16 2 0
                                    

Pravdaže ma Johnny išiel odprevadiť domov len čo sa dialo počas tej cesty ma dosť prekvapilo....

Myslela som si že celú cestu budeme ticho no opak bol pravda. Celú cestu sme sa rozprávali. Zistila som že je fakt úžasný. Má veľa zážitkov a veľa koníčkov...
Nevedela som že je taký super. Zistila som že hráva na gitare a dokonca chodí tancovať spoločenské tance. Áno aj ja som bola zaskočená tým čo som zistila. Nie je až taký ,,Bad Boy" ako som si myslela.
A keby viete aký je vtipný. Awww.☺️
Asi som sa zaľúbila....ale veď to nesmiem to je zle...vravelo čosi vo mne...asi svedomie..
Nechcela som tomu veriť že som sa mohla zaľúbiť do niekoho kto sa o mňa vôbec nezaujíma. Teda asi sa už o mňa zaujíma po tej prechádzke ak to tak vôbec môžem nazvať.  Vtedy sa čosi v ňom ale aj vo mne zlomilo. Bolo to niečo nečakané niečo čo neviem vysvetliť.
Rozhodla som sa že tento cit budem ignorovať a budem sa správať tak isto zle ako on kumne v ten prvý deň...

Už je večer rozhodla som sa že si ešte prečítam nejakú knihu no nevydržalo mi to dlho. Asi po 5 min. som zaspala.

Ráno som sa zobudila a prvé čo som spravila bolo, že som išla do kúpeľne kde som si dala sprchu.Po sprche som si išla vybrať oblečenie z mojej novej skrine ktorú mi včera namontoval môj tatino. Asi som vám to včera zabudla povedať. Obliekla som si na seba niečo takéto:

Keď som sa obliekla zistila som že nemám čas na raňajky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď som sa obliekla zistila som že nemám čas na raňajky. Ja viem som úžasná. Každý jeden deň musím meškať. Musela som si zobrať desiatu a pravdaže raňajky do ruky.
Rýchlo som bežala do školy. Stihla som to len tak tak...
Ale aj tak ma pri skrinkách čakal ten istý chalan, ktorý ma bol včera odprevadiť. Teda aspoň myslím, že to bol ten istý. Dúfam že to nebol ten z prvého dňa čo sa ku mne správal tak odporne.
Priblížila som sa k nemu a on....

Ďakujem že si čítate moju knižku ľúbim vás❤️❤️❤️

Bez lásky ani na krok❤️Where stories live. Discover now