,,neľutujem, že si moje srdce vybralo teba." Keď mi to povedal skoro mi vyskočilo srdce.....
V tej chvíli mi začalo biť srdce ako o závod. Práve tieto slová som potrebovala počuť. Zodvihla som hlavu a pozrela mu priamo do očí a on pokračoval: ,,viem, že pre teba nie som ten najlepší ale dám ti to najvzácnejšie čo mám. Moje srdce." Neviem čo som mu na to mala povedať jediné na čo som sa zmohla bolo: ,,na svete je veľmi veľa sŕc ale len pár ich bije kvôli tebe..." prisunula som sa bližšie k nemu a pokračovala: ,,ani ja nie som dokonalá ale viem, že za pokus nič nedáme...predsa možno nám osud dopraje a budeme šťastný...." ,,Tessa ja ťa asi milujem...." ,,z toho si nič nerob lebo aj ja teba.." Tieto slová nám obidvom vyčarili úsmev na tvári a hneď mi venoval jemný bozk. Bolo to úžasné.
Keď sme dopili našu čokoládu a zaplatili sme pobrali sme sa domov. Vyšli sme z kaviarne na ulicu a v tom oproti mne stála Laura. To nebolo najhoršie. Stála tam spolu s našim kamarátom z vyššieho ročníka Denym. Bol to úžasný chalan. Skoro sme sa kedysi dali dokopy no vtedy som nemala moc záujem o chalanov. Jednoducho som ho odmietla a doteraz mi vypisuje. Teda už nie tak ako kedysi ale predsa. Mám ho moc rada a chcela som s ním chodiť až kým neprišiel Johnny. ,,Tessa?"povedal Deny. ,,Deny čo to dopekla robíš? A dokonca s Laurou?" ,,Máme rande ak si si nevšimla." ,,už by stačilo!" povedala Laura. ,,Prepáč mi to" povedala som Laure a odišla. Johnny ma nasledoval. ,,Čo sa to tam pred chvíľou stalo?" ,,Prepáč mi to ale neovládla som sa...ide o to že..."nepokračovala som ďalej. ,,Nemusíš mi to vravieť ak nechceš. Verím, že si mala na to dobrý dôvod." dorozprával a usmial sa na mňa. Som rada, že to viac neriešil. ,,som rada, že ťa mám." povedala som mu. Po pár minútach cesty sme už boli pri mojom dome kde sme sa rozlúčili. Vošla som do domu kde ma čakala mamka. Pozdravila som sa jej a išla rovno do izby kde som si ľahla na posteľ a rozmýšľala.
Z POHĽADU JOHNNYHO
Vyšli sme z kaviarne a zrazu som tam videl Lauru vyzerala naozaj krásne no čo ma zamrzelo bolo, že som ju videl s tým (s prepáčením) chujom. Ale prečo práve s ním. Vŕtalo mi to stále v hlave. V tom sa Denny ozval. ,,Tessa?"povedal Deny. ,,Deny čo to dopekla robíš? A dokonca s Laurou?" povedala Tessa. ,,Máme rande ak si si nevšimla." keď som počul tieto slová zabolelo ma pri srdci. Predsa už to nie je tá Laura ktorú som poznal. Už je to celkom iný človek. Mal som ju rád až moc rád kým sa neodsťahovali. Som rád, že som ju znovu našiel. ,,už by stačilo!" povedala Laura. ,,Prepáč mi to" dokončila Tessa a odišla a ja som ju nasledoval. ,,Čo sa to tam pred chvíľou stalo?" spýtal som sa aby nebolo ticho a v tom odpovedala. ,,Prepáč mi to ale neovládla som sa...ide o to že..."nepokračovala. Vedel som, že predo mnou niečo tají ale ja predsa tiež. Tajím pred ňou, že som úplný blázon do Laury a predsa aj ona pred ňou tají, že sa vôbec poznáme. Nechcem aby Tessa zistila, že som s ňou len preto, že chcem byť čo najbližšie pri Laure. ,,Nemusíš mi to vravieť ak nechceš. Verím, že si mala na to dobrý dôvod. "povedal som jej a ona mi na to povedala: ,,som rada, že ťa mám." vtedy som si uvedomil, že sa len zahrávam s jej citmi a že si to vôbec nezaslúži. Som k nej hnusný. Už sme boli pri jej dome kde sme sa rozlúčili a ona zmizla za dverami jej domu. Ja som len potichu odkráčal preč.
Z POHĽADU DENYHO
Po dlhej dobe som pozval von Lauru aj keď stále myslím na Tessu.Už dlhé roky ju ľúbim a nemôžem na ňu zabudnúť no stále sa snažím. No Tessa je veľmi krásne, milé a talentované dievča. Ach...
S Laurou sme sa dohodli, že pôjdeme do jej obľúbenej kaviarne. Zhodou okolností to bola aj Tessina. Už sme boli pri vchode keď zrazu vyšla Tessa aj s tým debilom Johnnym. Prečo práve on? Chcel by som byť na jeho mieste. Jediné čo mi vyšlo z úst ,,Tessa?" ,,Deny čo to dopekla robíš? A dokonca s Laurou?" videl som na nej, že jej to vadí no chcel som ju nahnevať ešte viac tak som jej povedal: ,,Máme rande ak si si nevšimla." Videl som na nej ako išla vybuchnúť. Laura to videla asi tiež keďže povedala toto: ,,už by stačilo!" V tom sa rozzúrená pobrala preč a s ňou aj ten debil Johnny. My dvaja sme vkročili do kaviarne a usadili sme sa. Celý čas keď som bol s Laurou tak som myslel na Tessu. Bolo mi to divné no na nič iné som sa sústrediť nevedel....
TESSA
"Ako môžem byť taká odporná. Sama sebe vravím, že som blázon do Johnnyho no popri tom je to úplne inak.Snažím sa len zakryť lásku k Denymu. Vlastne sa iba zahrávam s jeho citmi. Som hrozný človek." s týmito myšlienkami som zaspala.
stal sa trošku prevrat. Iste ste to nečakali ale napíšte čo si myslíte o láske medzi johnnym a laurou. myslíte, že Laura cíti to isté čo Johnny?
ESTÁS LEYENDO
Bez lásky ani na krok❤️
RomanceNiekedy je ťažké veriť svojmu srdcu i keď má často krát pravdu....❤️