idem s ním....

22 2 0
                                    




Priblížila som sa k nemu a on....

....on čakal pri mojej skrinke ďalej. Nevedela som čo mám robiť. Pomaly som sa približovala k nemu. On uprene na mňa pozeral.... keď som prišla k nemu nemala som v pláne sa mu pozdraviť ale keď sa už pozdravil on tak prečo by som sa neodzdravila....

,,Ahoj"-povedal. Chvíľu som nevedela čo mám odpovedať ale potom sa zo mňa ozvalo ,,Čau!" bolo mi to trochu trápne tak som mu naznačila, že nech odíde od mojej skrinky čo následne aj spravil. Nakoniec sme išli na hodinu a chvíľka ticha skončila....začal mi totižto rozprávať, že sa so mnou cíti dobre. Strašne sa mi to páčilo počúvať tieto slová ale voľačo som si sľúbila.....

Keď sme prišli do triedy sadla som si ku Laure. Ako to je pri nej zvykom hneď sa ma pýtala na Johnnyho. Bohužiaľ som jej musela všetko povedať. Keďže je to moja najlepšia kamarátka zverila som s jej aj s tým, že k nemu začínam niečo cítiť.Cítim sa strašne zle keď vidím ako k nemu chodí cez prestávky toľko dievčat. A keď vidím ako sa na ne usmieva.....joooooj mam pocit, že vybuchnem....celú hodinu som sa pozerala na to ako sa usmieva po iných babách ako keby som ním bola posadnutá.

Deň išiel tak pomaly a ešte pomalšie keď som mala hodiny bez neho....hneď keď som prišla domov som si ľahla do postele a rozmýšľala čo idem robiť. Ako ma už poznáte zaspala som....

Keď som sa ráno zobudila mala som šťastie lebo je sobota. Keby nebola tak by som zaspala.Bolo už 10:48. Do jedenástej som ešte vylihovala v posteli a potom som zbehla po hašich schodoch dole kde ma už čakali raňajky.....milujem lievance🤤🤤

Dnes bol úplne divný deň.Napísal mi Johnny. Najskôr som mu neodpisovala ale potom som to už nevydržala.....

-ahoj tessa

-ahoj?

-nešla by si von?

-kedy?

-dnes okolo 13?

-okej.... a kde pôjdeme?

-nechaj sa prekvapiť

keďže sa poznám išla som sa už chystať. Už bolo 12:50 tak som sa vybrala z domu lenže on tam už čakal.....


dúfam že sa vám táto časť páčila....


Bez lásky ani na krok❤️Where stories live. Discover now