Wiily Wonka'nın çikolata fabrikasına gitmeye hak kazanan 4 çocuk açıklanmıştı ve sadece 1 bilet kalmıştı bende bunu bilmemin verdiği can sıkıntısıyla adımlarımı hilarry'nin pastanesine sürüdüm.
Hilarry ile küçüklükten beri en yakın arkadaştık ikimizinde hayalleri farklı olmasına rağmen her zaman birlikte olmuştuk. Ben bunları düşünürken pastaneye varmıştım bile. Dikkatlice içeriyi süzüp kapıyı yavaşça ittirdim ve içeri girdim.
Her zamanki gibi içerisi tıklım tıklımdı. Garsonlar müşterilere siparişlerini verirken bende Hilarry'nin odasına çıktım. Televizyonun karşısında bağcılar oturuşu yapmış dikkatlice televizyonu izliyordu (bağcılar oturuşu ne lan hahshqjabbsaj).
Beni görünce heyecanla ayağı kalktı ve bana sımsıkı sarıldı, bende ona kocaman sarılıp boşta duran mindere oturdum. Hilarry'e borçlarının ne durumda olduğunu soracaktım ki bir anda çığlık atmaya başladı
Hilarry: Arah Arah seni aptal kız televizyona bak! Bir bilet daha eklenmiş yarışmaya altı kişi katılacak mış!!!
"ne yani altı kişimi fabrikaya gidicek?"
Hilarry:Evet ve bu kişi sen olabilirsin;)Heyecanla çığlık atıp Hilarry'nin üstüne atladım birlikte kahkahalara boğulup gözlerimizden yaş akana kadar buna devam ettik.
Akşama kadar birlikte oturup sohbet ettik. Borçlarından kurtulmuştu ve pastanesi çok iyi işliyordu onun adına mutlu olmuştum. Eve gideceğimi söyleyip ayağa kalktım. Tam Hilarry'nin yanağına öpücük kondurup gidecekken bana Willy Wonka'nın çikolatalarından birini uzattı.
Ben onun suratına anlamsızca bakarken bana tatlış mı tatlış bir gülümseme sunup "belki şans yüzüne güler ha?" dedi. Bunu demesiyle küçük bir kahkaha atıp elindeki çikolatayı aldım ve "eğer bilet çıkarsa sana vermeyeceğim" dedim. Hilarry bana muzipçe bakıp "ben orada geçireceğim zamanı sevgilimle geçirmeyi tercih ederim" dedi.
Ona sinirle bakıp kollarımı göğsümde birleştirdim ve dudağımı sarkıtmaya başladım, böyle yaptığımda kahkaha atıp yanağımdan makas aldı bende hemen normal halime dönüp onunla vedalaştım ve evime doğru adımlamaya başladım.
Merdivenleri çıkıp kapıyı açtım. Üstümü değiştirdikten sonra direk yatağa zıpladım tam uyuyacaktım ki aklıma çikolata geldi. Heyecanla geriye doğrulup çantamdan çikolatayı aldım ve ellerimin titremesine aldırış etmeden çikolatayı açtım.
İÇİNDE ALTIN BİLET VARDI!!!
Evet biraz kısa oldu farkındayım ama giriş bölümü olduğu için olayın nasıl olduğunu kısaca bir anlatayım dedim birdahaki bölümde görüşmek üzere lolitalarım😝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Wonka
FanfictionWilly Wonka'nın çikolata fabrikasına gitmeye hak kazanan beş çocuk vardı. Peki ya 6. bir misafir daha olsaydı?