Následující dny se zdály být v pořádku. Stiles sice moc dobře nespal, ale mohl to dávat za vinu všem zkouškám ve škole. Nechtěl přátele nijak obtěžovat s tím, že by se jim svěřoval s problémy. Ovšem ode dne, kdy se probudil v Derekově loftu, se cítil jinak. Nebyl tolik vyčerpaný, ačkoliv strašně málo spal. Dával to za vinu právě Derekovi, který mu určitě musel dát něco do pití. Proto se jednoho dne po škole vydal do Derekova loftu. Nečekal ani na to, až Derek přijde otevřít, prostě klikou otevřel dveře a vešel dovnitř.
"Takže...ty si myslíš, že Stiles, hubený, bezmocný Stiles, je Nogitsune? Mocný, temný duch?" ozval se hluboký a uklidňující Derekův hlas, který nyní byl naplněn obavami.
"Dávalo by to smysl," přitakal dívčí hlas, který patřil jediné dívce. Té nové - Kiře.
"Ale proč si nevybral někoho většího, silnějšího? Někoho kdo má..." Na chviličku se Derekův hlas odmlčel, snad jakoby Hale přemýšlel. "Moc."
"K čemu potřebuješ moc, když máš mozek? Nedochází ti to? Stiles nepotřebuje sílu, na tu má Scotta. On má mozek. A hlavně vynalézavost. To bohatě stačí. A Nogitsune je liška. Lišky jsou mazané."
Derek se zvedl ze židle a zavrtěl hlavou. "Takový on není..."
"Nemusíš to ani vědět, Dereku. Nikdo z nás. Ale musíme ho podrobit zkoušce. A moc dobře víš o jaké zkoušce mluvíme," přitakalo jedno z dvojčat bývalých Alf.
"Ne!" vykřikl Hale a hlas mu podbarvilo vzteklé zavrčení. "Stiles je člověk, nic víc, rozumíte?!"
"Proč to nechceš dopustit? Nikomu z nás se nic nestalo, jen jsme byli chvíli nehybní. Pokud Stiles je jen člověk, nic se mu nestane."
"A co mu udělají, pokud by se ukázalo, že je Nogitsune?" zajímalo se druhé dvojče.
"Oni...pravděpodobně by jej zabili," vykoktala Kira.
"Vidíte?! Proč bychom měli riskovat jeho život? I kdyby se ukázalo, že on Nogitsune je, musí se najít způsob, jak mu pomoct. Nemůžeme ho nechat zabít!"
"A proč by to nešlo, Dereku? Proč za něj tak bojuješ, co?" zajímal se Aiden a v jeho hlase bylo slyšel uchechtnutí. "Snad ses nezamiloval, co?"
Vzápětí se ozvala tvrdá rána, která Stilese donutila sebou ucuknout, když tělo jednoho vlkodlaka bylo přitlačeno ke zdi silou druhého. "Stiles je členem naší smečky, rozumíš?! Nikdy nenecháme jediného člena smečky na holičkách, to už bys měl vědět!" Derekův hlas se rozhléhal loftem, od stěn se odrážel.
"Ale zároveň je nejslabším článkem," ozval se Ethan. "To musíš uznat zase ty, Dereku. Pokud dochází na střet, tak mu zachraňujeme zadek. I Lydia má v tomhle navrch narozdíl od něj."
Stiles už více slyšet nepotřeboval. Vlastně mu bylo fuk, proč sem přišel. Nyní už aspoň věděl, co si o něm smečka myslí. Nejslabší článek? Bezbranný Stiles? Nemohl uvěřit, že tohle od nich slyšel. Proč mu to aspoň nedokázali říct do očí? Nasedl do auta. Pořádně ani nevěděl, kam má jít. Domů? Nechtělo se mu. Za Scottem? Co když i on jej viděl jako obyčejného slabocha?
Strčil klíčky do zapalování a nastartoval. Bylo mu úplně jedno, jestli to ti vlkodlaci slyšeli. Teď pro něj bylo důležité, že musí pryč. Pryč od nich. A hlavně proto na to pořádně šlápl. Tak moc, že nedával pozor na cestu. Přes slzy na ni neviděl. V jediné chvíli mu kola zapískala, jak zatočila do smyku a Stilesovo auto nabouralo do nedalekého stromu. Mladík v autě při nárazu ztratil vědomí.
A městem se ozval dvojí výkřik. První bylo hlasité vlčí zavytí, druhý byl dívčí hlas, kříčící jméno. "STILESI!"
Ahoj, drahoušci!
Ano, díky karanténě, zde máme další kapitolku. Jak se vám líbila? :)))
Pac a pusu!
YOU ARE READING
Fullmoon (Teen Wolf, Sterek CZ)
Fanfiction"I nepřítel se může stát přítelem." Po záchraně svého otce, kterého věznila psychopatická profesorka - později se ukázalo, že byla Darach - se Stiles Stilinski vypořádává s následky. Jeho mysl zůstává otevřená veškerému mysternu, které obklopuje Bea...