Garip

149 10 0
                                    

Eve döndüğümde Ali uyuyordu. Üzerine battaniye örtüp odama doğru çıktım. Sahilin havası çok iyi gelmişti  , kendimi iyi hiss ediyordum. Pijamalarımı giyip yatağa girecekken pencereme gelen taşla yerimden sıçradım. Pencereni açıp dışarı baktığımda Ozan bana elinde beyaz gitarıyla gülümsüyordu. Bende gülümsedim.

-Beste yapıcam yardım edermisin?

-Nasıl yardım edecem?

Güldüm.

-Hiç yanımda oturacaksın ve ben sana bakıp ilham alıcam.

Yine şövalye haraketini tekrarlamış devam etmişti

-Hadi ama beste yapmam gerekiyor.

-Tamam geliyorum.

Ona hayır diyemiyordum.. Pijama aldırmadan üzerime hırka alıp bahçeye indim.

-Geldim.

-Duygu demin apar topar çıktın konuşamadık.

-Kardeşim yalnız kalmasın diye. Şimdi uyuyor.

-O zaman hadi gel yıldızları izleyeyim birlikte.

-Beste yapmayacakmıydık?

-Vazgeçtim.

Yüzüne anlamsızca bakıp gülmeye başladım.

-Neye gülüyorsun?

O da gülmüştü.

-Sana.. Çok garip birisin biliyormusun?

Yüzü düşmüştü.. Ne dedimki ben şimdi.

-Ozan bi şey mi yaptım noldu?

-Hiç bi şey yapmadın. Hadi git uyu

Ayağa kalkmıştı.

-Ozan..

-Git uyu Duygu..

Sinirli soylemişti "iyi geceler"

Bende iyi geceler dedim.

Bende önce evine gitmişti. Neden böyle davrandığını anlamamıştım. Ama gerçekten garip biriydi. Tüm gece gözüme uyku girmemişti. Sabaha karşı saat 6 gibi Ozanın evden çıktığını gördüm. Sonra tüm gün boyunca onu görmedim.

Gece 1 gibi arkadaşım aradı. Mertden ayrılmış. Sabaha kadar onla konuştum sabah 6gibi yine Ozan bi yerlere gidiyordu. Gerçekten çok merak ediyordum.  Karar verdim onu izleyecektim.

Sabah saat 6 gibi yine evden çıkarken peşine takılıp onu takip etmeye başladım. Bir bahçeden gül koparıp yoluna devam etti.

Köşeyi döndükten sonra ben de arkasınca gittim ve köşeyi döner dönmez şoke oldum. Çok korkmuştum...

Aşk şarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin