Medyada Ozan.
Arkadaşlar bu arada ben Azeriyim. Onun için türkçe pek düzgün yazmıyor ola bilirim. Kusura bakmayın :)İçeri girdiğimizde güzeller güzeli bir kızla karşılaştım.
Yatalak bir kız. Çok güzel. Gözleri mas mavi.. Bakışlarımı Ozana çevirdiğimde ona hayranlıkla, aşk dolu gözlerle baktığını gördüm.
-Canım işte misafirimiz geldi.
Dedi Ozan.
-Hoşgeldiniz. Ben Melek.
-Bende Duygu. Memnun oldum.
-Bende. Ozan benim ilaçlarım bitmiş canım. Gidip ala bilirmisin?
Ozan "tamam aşkım" deyip odadan çıktı.
-Duygu Ozan senden çok bahsetti. Şimdi beni dikkatlice dinlemeni istiyorum. Hiç bir yorum yapmadan.
Bizim Ozanla aşkımız, romanlardakı gibiydi. Taki o kazaya kadar. Ozan ve benim tanışma yıldönümümüzde ona hediye almayı unutmuştum. Hatırladığımda apar topar evden çıkıp arabama bindim. En son karşıma bir çoçuk çıktığını hatırlıyorum. Direksiyonu kırdım. Ondan sonrası yok.......
Gözlerimi açtığımda doktorlar " mucize" diğe bağırıyorlardı. Ozan perişan bi şekilde yanıma geldiğinde. 2 ay komada kaldığımı öğrendim. Organlarım iflas etmişti. Tam 1 yıldır bu yatağa bağlıyım.
İlk önceler olmaz dedim Ozanı kendimden uzaklaştırmaya çalıştım. Ama ne yaptımsa Ozan gitmedi. Hep " ben seni her halinle seviyorum ve sonsuzadek sevicem" diyordu... Ama bu sonsuzadek değilmiş. Benim sonum geldi Duygu....
Doktorlar 1 ay içinde ölüceğimi söyledi. Bundan Ozanın haberi yok. Ama hiss ede biliyorum. Ozan senden hoşlanıyor. Senden bahsediyor. Sesine hayran. İçeri girer girmez seninde ondan hoşlandığını anladım. Benim senden isteğim Ozanı bırakmaman. Ben onu bıraktım. Sen sonsuzadek onunla ol. Emin ol ki, sen Ozanla olursan ben rahat uyuyucam....
İstemsiz bir şekilde gözümden yaşlar süzüldü.
-Ben nasıl yapa bilirimki? Yani çok doğru Ozandan hoşlanıyorum. Ama onun size nasıl aşık olduğu göz önünde. Sizi ona unutturmaya çalışmak haksızlık olur.
-Asıl haksızlık beni unutmasa olacak. Ozan bir star. Çok yetenekli ve çok farklı biri. Beni unutmazsa hayata küsecek. Şarkı yazmayacak. Ve ben ona şarkı için ilham veren kişinin yalnız sen ola bileceğini biliyorum...
Aklıma o gece geldi. Benden ilham almak istediğini söylemişti....
Başımı salladım. Bu evet anlamına geliyordu. Bunu yapacaktım. Ozanı yalnız bırakmayacaktım.
Tam bu sırada Ozan içeri girdi. Elinde ilaçlar. Meleğe bakınca gözlerinin içi gülüyordu. Kim böyle bir sevgiye sahip olmak istemezki? Ama acımasız hayat! İzin vermez. Bir umut ışığı görünce hemen söndürmeye çalışır..
-Duygu noldu? Daldın? Hadi diyorum gidelim istersen Meleğin annesi gelecek.
-Tamam.
Dedim gözlerim dolu dolu. Meleği yanağından öpüp "hoşçakalın dedim" zorla gülümseyerek...
Ben hep adrenalin dolu heyecanlı bir hayatım olsun istiyordum. Ama mutsuzluk istemiyordum... Ozana bakıyordum. Çok mutlu görünüyordu. 1 ay sonra bu gülen yüzden bir alamet bile kalmayacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk şarkısı
RomanceBir şarkıdan insan bu kadar etkilenirmi? Belkide şarkıda değil onu söyleyen kişidedir büyü...