Gece nasıl uyudum ya da uyuyamadım bende bilmiyorum. Tün gece onu düşündüm. Onun ağlamaktan kızarmış gözleri aklıma gelince mahv oluyordum. Bir tarafdan onun bu kadar üzülmesine dayanamıyordum. Sanki kalbime hançer batıyor gibi. Bir tarafdan o başkasını seviyordu. Ve başkası için ağlıyordu. Bir taraftan hayatın ne kadar acımasız olduğunu düşünüyordum. Benim tek istediğim Ozanın mutlu olmasıydı. Kendim için bir şey bile istemiyordum. Sadece Ozan mutlu olsun istiyordum. Ama hayat bunada izin vermedi.. Onun sevdiğinide elinden aldı.
Bunları düşündükçe dahada kahr oluyordum.
Sabah kalkınca ilk işim Ozanı aramak oldu.
Açmadı. Aradım... Aradım.... Aradım.. Açmadı.
Çok merak ediyordum. Mesaj attım.
"Ozan iyimisin? Seni merak ediyorum"
Anında cevap geldi.
"Merak etme. Sadece konuşmak istemiyorum"
En azından cevap geldiği için sevindim. Ama kim bilir şimdi ne haldeydi. Nerdeydi?
1hafta boyunca Ozan'dan ancak mesaj ile haber ala bildim. Son gün bana yarın yola çıkacağımızı söyledi.
Turne ireli alınmıştı. Tabi Ozan'ın isteği üzerine. Onu anlaya biliyordum. Buralardan kaçmak gitmek istiyordu. Ne kadar çok üzülsemde. Onla yola çıkacağım için heyecanlanıyordum. Bunu niye , nasıl yapıyordum bilmiyordum. Buna hakkım varmı? Onuda bilmiyordum. Ama galiba ben Ozanı seviyordum....
Hayatımda ilk kez birine karşı böyle duygular besliyordum. 'İmkansız'a karşı. Kalbi başkasına ait olan birine...
Sabah kalkıp bavulumu hazırladım... Rahat bir şeyler giydim. Menejeri aradım. Beni Ozan'ın alacağını söyledi.
Bir umut açar diye Ozanı aradım.
-Alo
Sesi çok boğuk ve kötü geliyordu.
-Alo Ozan nasılsın? Beni sen alacakmışsın evden . Onun içi...
-Tamam . Bekle.
Lafımı böldü. Zaten boğuk olan sesi bir o kadarda soğuk tavırlıydı.
Yarım saat sonra kapı çaldı. Açtım..
Ozan. Çok bitkin çok kötü görünüyordu... Ve saçları...
Saçlarını kesmişti..... Donup kalmıştım.
Soğukça
"Merhaba" dedi
"merhaba" dedim.
-Hazırsan çıkalım.
-Tamam.
Bavulumu aldım ve bizi kapıda bekleyen arabaya doğtu gittim.
Yolculuk başlıyordu. Ozan. Soğuk tavırları ve yeni saçları. Bu turne baya zor olacağa benziyordu....
Medyada Ozanın yeni hali ;) lütfen yorumlarınızı esirgemeyin:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk şarkısı
RomanceBir şarkıdan insan bu kadar etkilenirmi? Belkide şarkıda değil onu söyleyen kişidedir büyü...