Sabah olduğunda Zeynep 'in ayak seslerinden kalkmıştım. Bende kalkıp üstümü giydim.Okula doğru yol aldım. Okula vardığımda sınıfa gitmiştim . Dersler derken zaman çok hızlı geçmişti. Okuldan çıkıp kitapçıya gittim."ROMEO VE JULİET " kitabı aldım . Bu kitabı çok seviyordum.Kitapçıdan çıktığımda sahilde yürüdüm. Yurda geldiğimde ders çalıştım. Sonra aldığım kitabı okumaya başladım. Kitabın bir mısrasında şu yazıyordu ;
"Gözleri gökte öyle parıltılarla geçerdi ki havadan,
kuşlar ötüşürdü gece bitti sanarak."Bu mısrayı düşünerek uyumuştum. Sabah olduğunda tiyatro whatsapp grubundan mesaj vardı.
" Yarın tiyatro salonunda hepinizi bekliyorum çocuklar "
Bugün dersim yoktu bende dışarıda gezmek için hazırlandım .Ece ile Zeynep 'in dersi olduğu için onlar gelmedi .Bende Elif 'i aradım. Onunla kafede buluşacaktık.Hazırlanıp yurttan çıktım.Elif ile kafede buluşup kahve içip kafeden çıkmıştık. Alışveriş merkezine gidip biraz gezmiştik .Yurda geldiğimde kızlarla sohbet ettim.Sonra annemi ne zamandır aramıyordum . Annemi aramıştım.
-"Alo"
-"Anne nasılsın "
-"İyiyim sen nasılsın "
-"Bende iyiyim "
-"Okul nasıl gidiyor kızım "
-"İyi gidiyor"
-"Kendine iyi bak kızım "
-"Sende anne"
Annem ile konuştuktan sonra aşağı kızlarla beraber yemeğe gittik. Yemekten geldikten sonra ders çalıştım. Birkaç saat sonra uyudum.Sabah olduğunda okula ve tiyatro salonuna gittim. Herkes oradaydı.Elif 'in yanına gittim .Hoca gelmişti .-"Çocuklar size bir performans ödevi gibi bir şey vereceğim .Herkes ROMEO VE JULİET 'i biliyordur . Sizinle beraber onu canladıracaz "
-"Peki hocam kiminle beraber yapacağız "
-"Ben sizin yerinize seçeceğim "
Hoca herkesin kiminle yapacağını söylemişti. Benim yapacağım kişi ÖZGÜR 'dü ama Özgür salonda yoktu gelmemişti.