#GECE#
Bazı insanlar geceyi sevmez.Ama ben geceyi çok severim.Gece insanı kendisiyle baş başa bırakır. Bazıları geceyi bazıları ayı izler.Benim ayı izlemem için gecemi aydınlatan biri olmalıydı. Gecenin karanlığı kadar güzel bir şey yoktu. Gece olduğunda o yıldızların güzeli gibi bir güzellik yoktu.
Babam öleli beş yıl olmuştu. Ben üniversiteye başlamıştım. Babamın ölümü beni çok etkilemişti. Bende içime kapanık olmuştum.Bu yüzden annem bana üzülürdü .Ama belli etmemeye çalışırdı. Üniversiteye başlamıştım. Hayatımı giderek yoluna sokmaya çalışıyordum. Annem benim için çok endişeliydi. Çünkü annemden uzak başka bir şehire gidiyordum. Mutlu olmaya çalışıyordum.
Annemle vedalaştım .Otobüse bindim. İçimden düşünüyordum. Yeni bir şehir, yeni bir okul, yeni arkadaşlar ve yeni bir ben olabilecek miydi.Otobüs yolculuğum 4-5 saat sürdü. İstanbul ' a gelmiştim. Yurduma doğru gitmiştim. Yurda geldiğimde odada üç tane yatak vardı.Sonra oda arkadaşlarım geldi.- "Merhaba ben Ece "
#ECE #
-"Bende Zeynep peki sen "
#ZEYNEP#
- "Bende Gece "
-"Gece mi garip bir isimmiş "
- "Bence güzel bir isim"
- "Teşekkür ederim "Kızlarla biraz sohbet ettikten sonra pijamalarımi giyip yatmıştım.Sabah alarmın sesi ile kalktım. Üstüme sade elbise giyip ve saçlarımı da tarayıp yurttan çıktım. Üniversitenin ilk günüydü Biraz endişeliyim, derslerden dolayı.Çünkü tiyatro alanı başarabilirim miyim ?diye düşünüyordum .Üniversiteye geldiğimde sınıfıma gitmiştim .Çok kalabalıktı. Hoca gelmişti ve hemen derse başlamıştı. Ders bittikten sonra kantine gittim.Atıştırmalık bir şeyler alıp sınıfa gitmiştim .Sınıfa geldiğimde aynı yerime oturmuştum.Yanımda da bir kız vardı ve bana
-"Merhaba"
-"Merhaba "
-"Ben Elif "#ELİF #
-"Bende Gece"
-"Memnun oldum "
-"Bende"
Elif ile biraz sohbet ettikten sonra ,hoca gelmişti. Bir saat sonra ders bitmişti. Bende yurda gitmiştim.Zeynep okuldan gelmişti ama Ece yoktu o hala okuldaydı.Benim günüm rahat geçmişti.Tiyatro hakkında konuşmuştuk. Sonra güzel bir duş aldım. Biraz Zeynep ile sohbet etmiştik. Sonra zaten Ece gelmişti. Beraber aşağı yemeğe gitmiştik. Yemekten sonra pencereden yıldızları izliyordum. Çok güzeldi.