Her şey çok güzel olacak

23 9 28
                                    

Özgür beni yurda bıraktı.Onunla vedalaşıp yurda gittim. Odaya girdiğimde kızlar uyuyordu.Hemen pijamalarımı giyip yattım.Çok yorulmuştum.Sabah olduğunda üstümü giyip hemen çıktım.Tiyatro salonuna giderken Özgür 'e mesaj attım.Tiyatro salonunda buluşalım dedim.Yarım saat sonra Özgür geldi .Sonra hoca geldi.

-"Çocuklar günaydın .Hemen konuya giriyorum . Biliyorsunuz finale üç gün kaldı. Bu finalleri Ağva 'da yapmayı düşünüyorum.Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?"

-"Hocam biz Yeşim ile onaylıyoruz."
Rakibimiz onaylamıştı .Biz de onayladık.

-"O zaman herkes onayladığına göre yarın gidiyoruz."
Hoca açıklamayı yaptıktan sonra gitti. Hemen valizimi hazırlamam lazımdı.Özgür ile vedalaşıp yurda gittim.Kızların yanına gittim.

-"Kızlar ben Ağva 'ya gidiyorum."

-"Özgür ile mi?"

-"Evet ama finaller için gidiyoruz."

-"O zaman hemen valizini hazırlayalım."

-"Evet hazırlayalım."
Kızlar ile valizimi hazırladık . Sonra duş aldım,.Kitap okumaya başladım.Her zaman ki gibi bir mısrasında şöyle yazıyordu.

"Hayat mucizeler ile doludur.Belki senin için yarın güzel bir şey olacak.Şu cümleyi asla unutma her şey çok güzel olacak."

Her şey çok güzel olacak ve bunu düşünerek uyudum.Sabah erkenden kalktım. Üstümü giyip , kızlar ile vedalaşıp yurttan gittim. Kapıda Özgür vardı. Özgür ile arabaya binip yola çıktık.Ağva 'ya vardığımızda arabadan indik. Odama girdiğimde yan oda da Özgür'ün odası vardı.Diğer oda da yedek Romeo varmış.Yedek Romeo ne alaka onu anlamadım. Hoca hepimizi dışarıya çağırmıştı.Özgür ile dışarı çıktık Sonra yedek Romeo geldi .Kim olabilirdi Berk . Özgür sinirlenmişti.

-"Merhaba arkadaşlar nasılsınız?"
Özgür'de
-"Senin ne işin var burda. "

-"Yedek olarak hoca çağırdı hani aynı yine hasta olursun .Senin yerine ben olurum belki."

-"Özgür sen onu takma."

-"Çocuklar tamam kavga yok .Size biraz dinlenmeniz için zaman veriyorum. Yarın çalışmaya başlarız.
Hoca gitti , ve Berk konuşmaya başladı.

-"Arkadaşlar akşam yemeği yiyelim. Sohbet ederiz. "

-"Bize uyar .
Rakibimiz yemeği onaylamıştı.Bende hemen konuşmaya başladım.

-"Bizede uyar.
Özgür sinirlenmişti. Ama yapacak bir şey yoktu.
Özgür ile beraber odalarımıza gittik.Bende akşam yemeği için giyindim. Sonra odamdan çıkıp Özgür ' ün odasının kapısını çaldım.Kapıyı açtı ama Özgür gelmeyeceğini söyledi. Bende tek giderim dedim. Ama dinlemedi biraz da üzgündü. Bende sinirlenip çıktım.Sonra yemeğe gittim.Yemeğe gittiğimde restoranda hiç kimse yoktu. Masa süslü bir masaydı. Özgür'ün yaptığını düşündüm.Hemen masaya oturdum.Ama yanılmışım.Berk geldi .

-"Gece hoşgeldin."

-"Öbür arkadaşlar nerede ?Sadece neden biz varız."

-"Bize özel olmasını istedim."

-"Ne alaka?"

-"Birazdan anlarsın ."
Sonra yemekler geldi .Berk başladı konuşmaya.

-"Gece ben senden hoşlanıyorum."

-"Ne ! Olmaz asla "

-"Bir dinle beni ."

-"Ben cevabımı verdim . Senin ile asla olamayız."

-"O Özgür'ü seviyorsun demi."

-"Bu seni ilgilendirmez."

-"Ama..."
Masadan kalkıp gittim. Nefes almak için sahile gittim. Sahilde yürüyüş yaparken Berk 'in dediği gibi ben Özgür'ü mü seviyordum?Başka biri dediğinde anlıyor insan onu sevdiğini,evet ben....
Sonra aklıma geldi. Özgür'ün neden sinirlendi geldi. Bunun için sinirlenmişti. Hemen Özgür' ün odasına doğru koşmaya başladım.İçimden de şunu diyordum.
"Her şey çok güzel olacak . "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin