Biz finallere kalmıştık. Çok şaşırmıştım. Özgür de
-"Bak nasıl finallere kaldık. "
-"Sen nerden biliyorsun ,bu replikleri"
-"Ben romeo ve juliet severim , neden kitapçıya gittim sanıyorsun juliet. "
-"Bana juliet deme !"
Özgür 'e sinirlenip salondan çıkmıştım. Yurda gidecektim ki sahilde biraz yürüyüş yapmak istedim."
Sahile geldiğimde banka oturdum ve düşünmeye başladım .O ara arkamdan bir el dokundu .Çok korkmuştum. Arkama döndüğümde;-"Özgür "
-"juliet"
-"Ne yapıyorsun burada?Beni takip mi ediyorsun."
-"juliet sen iyice paranoyak olmuşsun. Ben yürüyüş yapmaya geldim."
-"Çok komik .Git o zaman yürüyüşünü yap ."
-"Tamam gideceğim ama yarın saat 13.00 kafede buluşuyoruz. "
-"Neden ? "
-"ROMEO ve JULİET repliklerine çalışacağız."
-"Tamam"
Özgür gitmişti .Bende yurda doğru gittim.Yurda geldiğimde pijamalarımı giyip yattım. Çok yorgundum.Sabah kalktığımda numaralı bir mesaj gelmişti.
-"Ben Özgür bu benim numaram kaydet "
-"Nereden buldun numara mı? "
-"Elif ' ten aldım"
-"Ya sabah sabah neden beni uyandırıyorsun."
-"Tamam Juliet sen uyu ama 13.00 'da kafeye gel"
Hiç cevap vermemiştim.Saat 11.00 'da kalktım. Hemen kıyafet olarak beyaz bluz ve sarı etek giydim.Üstümü giyince yurttan çıktım. Kafeye geldiğimde Özgür hala gelmemişti bende sosyal medyaya fotoğraf attım ne zamandır girmiyordum.
Sonra Özgür geldi.Hemen konuşmaya başladı.-"Kahvelerimizi içelim ve parka gidelim orada çalışabiliriz "
-"Tamam "