Hasta Bakıcı

34 26 11
                                    

Okula geldiğimizde , tiyatro salonuna gittik.Tiyatro solonunda bir kaç saat  çalışınca beraber okuldan çıkıp kafeye gittik.Kafede sohbet ederek kahvemizi içiyorduk.

-"Ee juliet ne dersin , romeo ve juliet biz olur muyuz?"

-"Bilmem çok çalışmamız lazım. "

-"Ben biz olacağımıza inanıyorum. "

-"İnşallah. "

Sonra Özgür ile vedalaşıp gittim.Yurda geldiğimde biraz yorgundum , dinlenmek için yatağa uzandım .Bir saat sonra kalktım. Özgür 'den mesaj vardı. Mesajda

-"Juilet ben yarın provaya gelmiyorum."

-"Neden."

-"Hasta olmuşum."

-"Geçmiş olsun.Bir şeye  ihtiyacın varsa söyle ."

-"Yok bir şeye ihtiyacım yok ."

Sabah olduğunda provaya gitmedim.Özgür 'ün evine gittim.Eve gittiğimde ,kapıyı evin yardımcısı Melike Abla açmıştı. Kendimi tanıtıp içeriye girdim.Özgür koltukta yatıyordu. Onun yanına gittim .Ama uyuyordu.Bende o uyurken mutfağa sıcak çorba yapmaya gittim.Yarım saat sonra Özgür uyanmıştı.

-"Melike Abla nerdesin?" Özgür mutfağa girdin de şaşırdı.

-"Juliet burada napıyorsun ?"

-"Sana çorba yaptım. "

-"Bana çorba yaptın :"

-"Yani sen hastayım dedin ben de arkadaşımı yalnız bırakmak istemedim."

-"Evet çok haklısın. Arkadaşını yalnız bırakma sen."

-"Hadi bakayım sen çok konuştun, çorba soğuyacak iç bakalım. "

-"Tamam Juliet. "

-"Sen beni merak ettin diye mi geldin?
Yoksa arkadaşını yalnız bırakmamak için mi?"

-"Hastasın diye geldim başka ne için geleceğim. "

O ara Melike Abla geldi.Bende Özgür ile vedalaşıp gittim. Yurda geldiğimde kızlar yoktu.Bende tiyatro repliklerine çalışıyordum. Biraz çalıştıktan sonra Özgür 'ü aradım.

-"Alo juliet noldu beni merak ettin?

-"Nasılsın? "

-"İyiyim ben "

-"Tamam o zaman sen iyice dinlen görüşürüz o zaman."

-"Bu kadar mıydı? "

'"Evet bu kadar ."

Telefonu yüzüne kapattım. O ara arkamdan  gülme sesleri geliyordu.Kızlar arkadan beni izliyorlardı.

-"Neredeydiniz?"

-"Onu boşver sen kiminle konuşuyordun?"

-"Tabiki de Romeo ile konuşuyordu. Başka kim olacak seni ki de soru valla Zeynep."

-"Evet onunla konuşuyordum. Çünkü hastaydı nasıl diye sordum sadece."

-"Sen onu merak ettin diye sordun biz bilemedik."

-"Kızlar ya yapmayın şöyle şeyler. "

-"Ya kızım sen bu çocuğa sinir oluyorsun ama ona böyle davranıyorsun ."

-"Ece ! "

-"Ne Ece sen bu çocuğa...."

-"Sus ya saçma saçma konuşma. "

-"Tamam sustum."
Kızlarla beraber sohbet ettikten , sonra uyumaya gittim.Uyumadan önce kitap okuyordum. Bir sözünde şöyle yazıyordu;

"Aslında hayatın en güzel ânı;
Her şeyden vazgeçtiğinde seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün ândır."

Bu söz değişik hisstirmişti Sonra  uyudum.Sabah olduğunda okula gitmeden önce Özgür 'e gittim.Kapıyı Özgür açmıştı. İyileşmiş gibiydi.

-"İyi gördüm seni ."

-"Ben mi?Öhh öh o kadar iyi değilim. "

Yalan yaptığını anlamıştım.-"Bende  o zaman başka  bir erkek partner ile çalışırım. Sen hastasın çünkü. "

-"Başka biriyle mi ? Yok ben iyiyim hemen üstümü giyip geliyorum."

-"Tamam bekliyorum. " Birkaç dakika sonra Özgür geldi.

-"Hadi gidelim juliet ."

-"Emin misin ? İyi değilsen gelme ben başka biriyle yaparım."

-"Yok iyiyim.Seni kaptıramam başka birilerine ."

-"Hadi gidelim  ."

Tiyatro salonuna geldiğimizde Özgür biraz halsizdi.O sandalyeye oturdu.Ben de şimdilik başka partnerle yapacaktım. Özgür yine oflasa da ben onu dinlemedim.





GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin