@AngryCupcake1234🧁

1.2K 139 40
                                    

Είπα πως στην πρώτη μου συνέντευξη μαζί μας θα είναι ένα ξεχωριστό κορίτσι,έτσι και έγινε!

Μαζί μας η AngryCupcake1234

-Αρχικά,ποιο είναι το πραγματικό σου όνομα και πως επέλεξες για όνομα προφίλ το "angrycupcake"?

Στην έξω ζωή με φωνάζουν Κατερίνα!!Στο wattpad κεκακι!!Λατρεύω τα cupcakes και η μαμά θεωρεί ότι έχω όλη μέρα νεύρα!!Για αυτό και το AngryCupcake.

-Πως ανακάλυψες τον κόσμο του wattpad και με άριστα το 10 πόσο θα βαθμολογουσες αυτήν την εφαρμογή?

Ήταν που λες αρχές Δεκεμβρίου και η κολλητή μου,μου έστειλε το trailer του after.Ξέρει ότι μου αρέσουν κάτι τέτοια ρομάντζα αν και η ίδια τα απεχθάνεται...γκουγκλαρα λοιπόν να μάθω λεπτομέρειες για την ταινία,το ένα έφερε το άλλο και....να'μαι!!Με άριστα το 10 θα βαθμολογούσα το wattpad με 11.

-Ουαου 11/10...έχεις σκοπό να φύγεις κάποια στιγμή από το wattpad?

Όχι βέβαια!!Αν χαθώ ειδοποιήστε την Νικολούλη!κάτι κακό θα μου έχει συμβεί!!

-Χαχα έχεις απίστευτο χιούμορ!μέχρι στιγμής έχεις γράψει δύο ολοκληρωμένες ιστορίες/βιβλια και ο κόσμος έδειξε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον,πως νιώθεις για αυτό?

Γεμάτη αγάπη φυσικά!!Αυτήν που μου έδωσαν τα κορίτσια που περπάτησαν μαζί μου και στους δύο δρόμους!!Η στήριξη τους μου έδωσε χαράσυντροφικότητα τους χαμόγελο!!Τις λατρεύω απλά,λιτά, αληθινά ❤️

Interviews wattpadWhere stories live. Discover now