Στην παρέα μας έχουμε ένα κορίτσι που δεν φοβάται να δώσει στους πρωταγωνιστές της αυτό που πραγματικά αξίζουν.
-Καλησπέρα!ποιο είναι το όνομα σου και πως αποφάσισες να χρησιμοποιήσεις το "χθες και σήμερα" ως όνομα προφίλ?
Αλόχες!Με λένε Λένα.Η αλήθεια είναι πως δεν μου άρεσε το όνομα που είχα τότε.Ήθελα κάτι που να μην "προδίδει" το όνομα μου,ενώ ταυτόχρονα ήθελα κάτι που να τραβάει την προσοχή.Δεν είναι κάτι ποιητικό για να πω την αλήθεια.Απλα σε μια συζήτηση που είχα με τον αδελφό μου ανέφερε κάτι που έκανε "χθες και σήμερα" και ήμουν σε φαση αυτό είναι!
-ποσο καιρό είσαι στην παρέα του wattpad και πως σου φαίνεται αυτή η εφαρμογή?
Τον Ιανουάριο έκλεισα πέντε χρόνια*χορεύει ενώ πίσω της πετάνε πυροτεχνήματα*Λατρέυω αυτήν την εφαρμογή.Γνωρισα και πολλά άτομα μέσα από αυτήν που με αγκάλιασαν και με αποδέχτηκαν όπως είμαι και με χαροποιεί πάρα πολύ αυτό.Το wattpad έχει αλλάξει αρκετά αυτά τα πέντε χρόνια και πιστεύω προς το καλύτερο.
-ο τρόπος γραφής σου είναι συναρπαστικός,διάβασα το βιβλίο σου "kill my love" ένα βιβλίο το οποίο λάτρεψα με κάθε κόστος.Πρωταγωνιστές έχουμε την Λίζα και τον Παύλο...πως σκέφτηκες αυτήν την ιστορία?
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.Ειναι μια ιστορία που νόμιζα πως θα με δυσκόλευε,καθώς έγραφα για κάτι που δεν γνωριζα.Ειχα το τέλος μα δεν υπήρχε η αρχή.Ηξερα μόνο ότι ήθελα να είναι κάτι μικρό μα αρκετό για να προκαλέσει τα συναισθήματα που ήθελα να μεταδώσω στους αναγνώστες.Οποτε σιγά σιγά με αργά,βέβαια βήματα γράφτηκε αυτός ο μικρός θησαυρός που τόσο πολύ αγάπησες.
-οντως είναι ένας μικρός θησαυρός!Μου έκανε εντύπωση που ο Παύλος είναι 7 χρόνια μικρότερος από την Λίζα και αυτό είναι ένα ωραίο δίδαγμα καθώς στις περισσότερες ιστορίες το ζευγάρι ή θα είναι ίδιας ηλικίας ή ο άντρας θα είναι μεγαλύτερος από την γυναίκα.Πως σκέφτηκες να βάλεις αυτήν την διαφορά ηλικίας στο βιβλίο σου?
Ακριβώς για αυτόν τον λόγο! επειδή είναι πολύ σπάνιο και βοηθούσε με κάποιον τρόπο και την πλοκή.Ο Παύλος τυφλώθηκε από τον έρωτα του για την Λίζα.Εκανε τα πάντα για αυτήν, αγνοώντας όλα όσα έκανε εκείνη σε αυτόν και στην οικογένεια του.Και ήταν και κάτι που πιστεύω πως η Λιζα άξιζε,έναν έρωτα που θα την έκανε να νιώσει και πάλι νέα,να την συνεπάρει.
-ξερεις τι μου άρεσε περισσότερο στο βιβλίο σου?Η φράση "μια κούπα τσάι με δύο κουταλιές αγάπης" και επίσης το ότι δεν διστασες να δώσεις στους πρωταγωνιστές το τέλος που άξιζαν
Αρχικά το βιβλίο έτσι θα ονομαζόταν "μια κούπα τσάι με δύο κουταλιές αγάπης"αλλά μπορείς να συμφωνήσεις πως είναι ένας τεράστιος τίτλος.Οσο για το τέλος...ναι,έδωσα στον καθένα ότι του άξιζε,επειδή πιστεύω πως ο καθένας στο τέλος παίρνει αυτό που του αξίζει.Ακουγεται σκληρό αλλά έτσι είναι.
-πραγματι,έτσι είναι!πως θα διαφημιζες σε κάποιον την ιστορία σου?
Πως θα την διαφήμιζα?Χμ...καλή ερώτηση.Θα έλεγα απλά πως αν κάποιος επιθυμεί να δώσει μια ευκαιρία σε αυτήν την τελειωμένη και μικρη-σχετικα με τα υπόλοιπα βιβλία μου-ιστορια,θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα.Μαθατε ήδη μερικά πράγματα για τους πρωταγωνιστές, μπορείτε να βρείτε την ιστορία στο προφίλ μου και να διαβάσετε την περίληψη,ίσως σας κάνει το κλικ.
-καπου εδώ φτάσαμε στο τέλος,τι θα ήθελες να πεις σε νέους συγγραφείς που ακολουθούν τα βήματα σου?
Γράψτε και μην φοβάστε ότι θα κριθείτε αρνητικά.Γραψτε πρώτα για τον εαυτό σας και έπειτα για τους αναγνώστες.Διαβάστε βιβλία... οποιοδήποτε είδος σας αρέσει...θα διευρύνει τους ορίζοντες σας...θα σας βοηθήσει να βελτιωθείτε.
Σε ευχαριστώ πολυ!-εγω ευχαριστώ!
_______________________
Πως σας φαίνεται μέχρι στιγμής το βιβλίο?Γνωρίσαμε και την Λένα....
YOU ARE READING
Interviews wattpad
RandomΣυγγραφείς της εφαρμογής που έχουν εκδόσει, συγγραφείς που σκοπεύουν να εκδόσουν, συγγραφείς που γράφουν τα βιβλία τους με πολύ μεράκι και αγάπη μας δίνουν την ευκαιρία να τους γνωρίσουμε. (Τα βιβλία τους θα τα βρεις στις λίστες ανάγνωσης μου)...