Λάτρης των ιστοριών που περιέχουν στοιχεία μεταφυσικού και φαντασίας!
Μαζί μας λοιπόν η Baifi88
-Καλησπέρα!Ποιο είναι το ονόμα σου και πως επέλεξες το Baifi88 ως όνομα προφίλ στην εφαρμογή?
Καλησπερα και σε εσένα! Το αληθινό μου όνομα είναι Ιφιγένεια και το επέλεξα ουσιαστικά από τα αρχικά του ονόματος μου, του επιθέτου μου και της ημερομηνίας γέννησης!
-Ωραία άρα είσαι περίπου 30 χρονών...έριξα μια ματιά στις ιστορίες σου οι περισσότερες είναι φαντασίας.Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με ιστορίες φαντασίας?
Είμαι 31 για την ακρίβεια!!Η φαντασία είναι όλη μου η ζωή. Νιώθω πως δεν μπορώ να περιοριστώ στην πραγματικότητα. Συνέχεια πλάθω εικόνες με κόσμους διαφορετικούς, κόσμους που θα ήθελα να ζήσω και που φυσικά να έχουν μαγεία. Οπότε γεννήθηκα ουσιαστικά με τη φαντασία μέσα μου!
-Πότε ανακάλυψες αυτήν την αγάπη για τον κόσμο της φαντασίας?
Από την εφηβεία μου...Όταν ξεκίνησα να γράφω την πρώτη ιστορία φαντασίας το Άβατο, η τριλογία που υπάρχει και εδώ.
-Η ανταπόκριση του κοινού είναι μεγάλη,πως αισθάνεσαι για αυτό?καθώς πολλά άτομα προτιμούν ρομαντικες και δραματικες ιστορίες
Να σου πω, πάντοτε το είχα άγχος ακριβώς γι'αυτόν τον λόγο. Ήθελα πολύ ο κόσμος να αγαπήσει τη φαντασία, που δεν είναι μονάχα μάχες μεταξύ φανταστικών πλασμάτων. Μέσα της κρύβονται πολλές φορές τα ίδια μηνύματα και η ίδια συγκίνηση, όπως και στις αληθινές ιστορίες. Υπάρχουν φιλιες, έρωτες, μίση και απογοητεύσεις, απλά πασπαλισμένες με λίγη μαγική ασημόσκονη. Νιώθω μεγάλη χαρά που ο κόσμος έχει κάνει το βήμα να με εμπιστευθεί σε ένα είδος διαφορετικό.
-Μια συμμαθήτριά μου σε μια συζήτηση που είχαμε μέσα στην σχολική αίθουσα,είπε πως όλα αυτά τα μεταφυσικά που βλέπουμε να μας παρουσιαζουν σε ταινίες (πχ όπως ο X-men)είναι αληθινά και πολύ πιθανόν να μας τα παρουσιάσουν στο μέλλον.Ποια είναι η γνώμη σου?
Πίστευα και εγώ πως κάπου η φαντασία συναντά την πραγματικότητα. Ίσως πράγματι όλη αυτή η έμπνευση ανά τα χρόνια και τους αιώνες, από την πλευρά των ανθρώπων, να κρύβει κάπου και μία αλήθεια για πιθανή ύπαρξη στοιχείων και πλασμάτων που μέχρι τώρα δεν γνωρίζουμε.
-Τι είναι αυτό που σε εξοργίζει περισσότερο στην εφαρμογή?
Με εξοργίζουν οι αναφορές κάποιων συγγραφέων για αντιγραφή των έργων τους αρχικά. Το θεωρώ πολύ άσχημο πράγμα το να αντιγράφεις τον άλλο και δεν εννοώ να δανείζεσαι απλώς μία ιδέα δημιουργώντας κάτι δικό σου. Επίσης, με εξοργίζει η κακοήθεια που υπάρχει και η ζήλια καθώς εγώ προσωπικά το βίωσα σχετικά πρόσφατα και μάλιστα από άτομα που ήταν αναγνώστες μου χρόνια. Κατά τα άλλα, η εφαρμογή με λίγη καλή διάθεση από όλους είναι ένα υπέροχο μέρος για εμάς που γράφουμε, αλλά και για όσους διαβάζουν.
YOU ARE READING
Interviews wattpad
RandomΣυγγραφείς της εφαρμογής που έχουν εκδόσει, συγγραφείς που σκοπεύουν να εκδόσουν, συγγραφείς που γράφουν τα βιβλία τους με πολύ μεράκι και αγάπη μας δίνουν την ευκαιρία να τους γνωρίσουμε. (Τα βιβλία τους θα τα βρεις στις λίστες ανάγνωσης μου)...