@InfinityEverAfter98🏵️

475 48 16
                                    

Μία γλυκιά και ευγενική κοπέλα!Μια κοπέλα που δίνει όλο της το είναι στα βιβλία της!

Μαζί μας η InfinityEverAfter98

-Καλησπέρα!Πως σε λένε και πως αποφάσισες να βάλεις ως όνομα προφίλ το InfinityEverAfter98?

Γεια σου!!! Ονομάζομαι Άννα και το username μου προέκυψε εντελώς αυθόρμητα. Σκεφτόμουν τη φράση "Happily ever after" με την οποία τελειώνουν τα παραμύθια και αντιλήφθηκα πόσο "δεσμευτικό" ακούγεται αυτό. Για εμένα η λέξη "infinity" περιγράφει καλύτερα τη συνέχεια μιας ιστορίας, αφού αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας πιο ρεαλιστικής ροής των πραγμάτων. Δεν είναι πάντοτε ρόδινη η ζωή... έχει τα σκαμπανεβάσματά της.

-Πολύ ενδιαφέρον και πολύ πρωτότυπο όνομα!Είσαι στην εφαρμογή από το 2016...θες να μας πει τις εντυπώσεις σου από τότε που έκανες την εγγραφή στην εφαρμογή μέχρι το σήμερα?

Σε ευχαριστώ πολύ! Πράγματι, έκανα εγγραφή στο Wattpad το καλοκαίρι του 2016, με στόχο να διαβάσω βιβλία online. Η ιδέα της συγγραφής δεν ήταν κάτι, το οποίο είχα στο μυαλό μου σε εκείνη τη φάση... Αναζητώντας ιστορίες στην εφαρμογή, εντόπισα μικρούς "θησαυρούς", γνώρισα νέα άτομα με το ίδιο πάθος για τα βιβλία και ανακάλυψα, πόσο μου αρέσει να γράφω! Με εξιτάρει απίστευτα το γεγονός, ότι μπορεί ο καθένας να ξεδιπλώσει τις σκέψεις και το ταλέντο του εδώ μέσα... διατηρώντας - ή και όχι - την ανωνυμία του! Έχω κερδίσει πολλές εμπειρίες μέσα στην εφαρμογή, η οποία έχει αλλάξει αρκετά, από το 2016! Μου αρέσει τρομερά το Wattpad και χαίρομαι που "βρέθηκε στον δρόμο μου"!

-Νομίζω πως όλοι χαιρόμαστε που η συγκεκριμένη εφαρμογή βρέθηκε στον δρόμο μας και συγγραφείς αλλά και αναγνώστες!Ποιες είναι οι πιο ωραίες εμπειρίες που απέκτησες στην εφαρμογή?

Η εύρεση όμορφων και πρωτότυπων βιβλίων, όπως και η αλληλεπίδραση - επικοινωνία μου με τους αναγνώστες/-ριες των έργων μου είναι δύο από τις σημαντικότερες!Υπάρχουν άτομα, τα οποία με στηρίζουν από την πρώτη μου ιστορία και είμαι, σίγουρα, ευγνώμων γι'αυτό!

Interviews wattpadWhere stories live. Discover now