Στην παρέα μας το κορίτσι που έχει καρδιά από χρυσάφι. Μαζί μας η synexeia-sta_oria
-Καλησπέρα Κωνσταντίνα και καλώς ήρθες στο όμορφο ταξίδι μας. Γιατί επέλεξες όνομα προφίλ το συνέχεια στα όρια; Τι σημαίνει για εσένα;
Καλησπέρα καλησπέρα! Καλώς σας βρήκα! Την περίμενα αυτή την ερώτηση, για να είμαι ειλικρινής. Γιατί συνέχεια στα όρια λοιπόν... Που λες, αφού διάβασα ένα κεφάλαιο από το LD της αγαπημένης μας Μάγδας (ola-kai-tipota), λέω δεν ακούω κάποιο άλμπουμ της Μποφίλιου; Βάζω τις Μέρες του Φωτός λοιπόν και ξαφνικά...Πέφτω πάνω στον τραγούδι! "Συνέχεια στα όρια, κουράζομαι και εγώ...". Το τραγούδι μιλά για έναν απαγορευμένο έρωτα. Εμένα ωστόσο μου έμεινε έντονα στο μυαλό η φράση "συνέχεια στα όρια". Δεν είμαι ο πιο δυνατός άνθρωπος του κόσμου αλλά για κάποιο λόγο, έχω την τάση να φτάνω διαρκώς στα όρια μου και ας μην αντέχω την πίεση. Σκέφτηκα λοιπόν ότι μου ήταν ταιριαστή η φράση!
-Ποια είναι η αντίδραση σου όταν φτάνεις στα όρια; Όταν δεν αντέχεις την έντονη δυσφορία;
Βάζω τα κλάματα! Απλά κάθομαι σε μια γωνία για δυο-τρεις ώρες και κλαίω. Αρχίζω να βρίζω εμένα, την κατάσταση, λέω πως θα τα παρατήσω. Πρήζω και καμία φίλη, κάνα γονιό. Τελικά ξυπνάω την επομένη και τα βάζω όλα πίσω μου προτού ορμήσω ξανά στον αγώνα. Όλοι οι άλλοι είναι εκνευρισμένοι αφού τους έχω πρήξει τα συκώτια και εγώ η μοναδική σε κατάσταση απόλυτης νιρβάνας. Ρίχνω και ένα "ελάτε καλέ, μην κάνετε έτσι" και απορώ πως δεν έχουν μαζευτεί να με σπάσουν στο ξύλο ομαδικά.
-Χαχαχαχα αυτό σημαίνει πως είσαι δυναμική. Ποιο είναι το μότο-απόφθεγμα που αρμόζει στην ζωή σου και γιατί;
Δυναμική, δεν ξέρω! Σπαστική σίγουρα! Μότο-απόφθεγμα... "Η ζωή δεν είναι σαν το νερό. Δεν είναι απαραίτητο ότι μερικά πράγματα στην ζωή θα πάρουν την πιο σύντομη διαδρομή." Νομίζω θα επιλέξω αυτό, αν και υπάρχουν πολλά. Είναι απόφθεγμα του Χαρουκι Μουρακάμι από την τριλογία 1Q84. Μερικές φορές στην ζωή πρέπει να παίρνουμε τον μεγάλο και δύσκολο δρόμο, αυτόν που κάνει πολλές διακλαδώσεις και ενίοτε καλύπτεται από σκοτάδι. Αυτός δρόμος είναι εκείνος που σε γεμίζει με μεγαλύτερη ικανοποίηση, που θα αλλάξει κάτι μέσα σου ριζικά, εν αντιθέσει με τον μικρό, τον σύντομο και εύκολο.
-Πολύ ωραίο απόφθεγμα, πρώτη φορά το ακούω. Ο καθένας μπορεί να το ερμηνεύσει με τον δικό του τρόπο, βγάζοντας το δικό του νόημα. Ο σύντομος και εύκολος δρόμος πιστεύεις ότι οδηγεί στον προορισμό που θέλουμε;
ESTÁS LEYENDO
Interviews wattpad
De TodoΣυγγραφείς της εφαρμογής που έχουν εκδόσει, συγγραφείς που σκοπεύουν να εκδόσουν, συγγραφείς που γράφουν τα βιβλία τους με πολύ μεράκι και αγάπη μας δίνουν την ευκαιρία να τους γνωρίσουμε. (Τα βιβλία τους θα τα βρεις στις λίστες ανάγνωσης μου)...