UVOD♥

820 31 6
                                    

Sve je okej,i novi stan i novi grad,ma sve je okej.Osim mene,ja umirem ovdje.Nemam nikoga.Tek danas sam došla,a već sad mi se ovdje ne sviđa.Nemam dečka,nemam ovdje obitelji,frendova,nikoga...Pa da Dortmund je lijep grad,ali nije ništa naprema Hrvatskoj.Putovala sam svugdje s tatom,voljela sam to...Volim ja još uvijek putovati,ali više nemam s kim.A što se tiče mog ljubavnog života,to je sjebano.Jednostavno,nikad nisam voljela romantiku isl. draže su mi bile komedije od npr. Titanika.Imala sam par dečkiju,ali nije to potrajalo...Ja nisam mogla podnjeti da me netko iskoristava.Prvi poljubac je bio najgori sa deckom Lukom u 8. razredu...očaj.Moj otac je poginuo ovdje u Dortmundu.Volio je Njemačku.Više od Hrvatske čak.Sjecam se da me je uvijek vodio ovdje u Njemačku,učio me jezik i htio da se ovdje obrazujem.I jesam,imam 19 godina,a već imam završen fakultet u Berlinu.Bilo mi je teško se tamo priviknuti,ali bila sam s obitelji tamo,tako da...u Hrvatskoj sam završila srednju školu u samo dvije godine,zbog tate uvijek je govorio da ja mogu gradivo jedne godine naučiti u 1. polugodištu.I da srednju sam završila do 16godina,fakultet u dvije i po godine isto gradivo jedne godine u 1. polugodištu.U Berlinu sam obožavala živjeti,a sad sam u Dortmundu.Zašto Dortmund?Kao što sam već navela moj otac je poginuo ovdje.A moja obitelj je u Hrvatskoj,posvađana sam sa cijelom familijom.Zašto?Zaboravili su tatu!Uvijek su govorili da je tata mrtav i da je to gotovo,niko ga nije volio ko ja.Ja sam bila njegova mala.A brat Andrej i ona glupača Ann su jebeno bolesni.Ann nisam vidjela godinama.Ona je starija od mene par godina.Radi negdje kao prostituka.A Andrej?E pa on je sa mojom mamom.I podupire je u svemu.Ulizuje joj se u guzicu.Ja sam nakon fakulteta odmah odišla iz Berlina ovdje u Dortmund od novca kojeg mi je ostavio tata.Kupila sam stan,lijep je on,ali ja sam usamljena...Uskoro će Božić,a ja ću za Božić biti sama...Gledala sam u kufer na podu.Prelijena sam da se sad odpakujem.Sutra ću.Zaspala sam na krevetu koji se meni činio tako labav da bi svakog trena mogla pasti na tlo,a što drugo da očekuje te za tolike pare.

Rano je tek osam ujutro.Ustala sam.Nemam hrane u hladnjaku.Shit.Obukla sam se i izjurila van jer me trbuh probadao.Da,prase sam.Ne jedem cijelu noć i ujutro ne mogu ni hodati-.-Hladno je ovdje.Još hladnije nego u Berlinu.Neki dečko je prolazio kraj mene,a ja sam se ne gledajući u njega lijepo se zabila u njega.Pa bravo.Dečku je pala kapica sa glave na tlo.Imao je prelijepu plavu kosu.Htjela sam je samo taknuti.I naravno što zamislim to i napravim.

"Sorry,nisam gledala...ovaj...sorry...hladno mi je....i nisam...gledala..sorry.."dape ne znam ni pricati.

"Ma ništa okej je."nasmijao se.I potigao kapicu sa tla.Krenuo je nastaviti svojim putem,a ja sam dotrčala do njega.

"Sorry,ovaj....samo sam mislila....ako bi mi dopustio da...."mucala sam.I zastala.Bojala sam se.Zabijem se u njega i sad ga pitam mogu ti dotaknuti kosu?Da čudno.

"Što?"nasmijao se.I pogledao me.
Topim se*.*

"Pa...ako...bi...mogla...da ti....dotaknem.....kosu...?"napravila sam puppy face."Please?"namjestila sam usta nekako čudno samo da izgledam slatko.

"Uhhh....To ne dopuštam nikome,ali kad si već tako slatka,ajde ajde imas sekundu."nasmijao se.
Topim se ko jebeni sladoled na suncu*.*Kako je sladak.Nasmijala sam se,a on je malo pognuo glavu i nakrivio se da mu taknem kosu.

"Isuseee...imaš najmekaniju kosu na svijetu."bila je tako mekana da sam se gotovo smijala kao neki idiot.A onda sam shvatila da mi je taj dečko poznat.

"Samo sekunda,jesi ti možda Marco?Reus?"pitala sam ga.

"HAHAHA bravo frizerko taj sam"nasmijao se i namignuo mi.

"Mogu te zagliti?"upitala sam ga.

"Naravno mala.Slatka si."zagrlila sam ga kao velikoga medu kojeg mi je tata uzeo za 11 rođendan i nisam ga htjela pustiti.Miriše tako jebeno.Uzvratio je zagrljaj.Asjojj kako je dobar.Polako sam se udaljavala od njega nisam htjela ispasti dosadna isl.

"Pa vidimo se."nasmijao se.

"Naravno,samo kad nešto pojedem hahah"nasmijala sam se i nastavila hodati do trgovine.

"Ajde,ajde jedi ti mala."poslao mi je zračnu pusu,a ja sa se rastapala u sebi.

---------------------------------------------------------------------------------

Eto ovo je uvod nadam se da vam se sviđa tema,još uvijek nisam otkrila ime gl. lika,ali polako♥Molim vas glasuj te i komentiraj te jer mi to jako znači.Nastavak uskoro:-)♥♥♥Ly♥

Marco Reus∞FanFiction♥Where stories live. Discover now