2.Dio♥

374 24 12
                                    

"Bili htjela nositi moj dres?"upitao me,lagano se osmjehnuo,a njegove oči su i dalje bile mokre od suza.

"Naravno"uzvratila sam osmijeh.Nastavili smo hodati po terenu,a onda je zastao uhvatio me za ruku nakrivio usta kao da se boji nešto reći...

"Reci."pogledala sam ga u njegove duboke zelene oči,a on se probao iskulirati i sastaviti rečenicu...

"Bili htjela danas na utakmici biti sa mojim nećakom Nicom?Msm danas je želio doći na utakmicu,ali nemam baš povjerenja u one glupe dadilje...Znaš sestra i cijela moja obitelj idu na odmor u Italiju,a Nico želi ostati ovdje s menom.Pa bili ti to bio problem?"spustio je glavu,a ja sam mu prošla rukom po kosi.

"Marco jesi li ti lud?Pa rekla sam ti da sam tu za tebe uvijek i da što god trebaš rečeš mi.Naravno bit će mi drago i to ne trebaš ni pitati."nasmijala sam se,a on je podignuo glavu i osmijehnuo se.

"Nego bili htjela igrati nogomet sad s menom?"upitao me.

"Naravno,ako imaš neke kopačke i dres."pogledala sam ga,a on je odgovorio.

"Sačekaj sekundu odmah se vraćam."namignuo mi je i potrčao prema ulazu valjda u slačionice.Čekala sam jako kratko,ali nadala sam se da on shvaća koliko će biti teško naći kopačke broj 37.HAHAHA nemoguća misija.

Vratio se sa nekim dresom u rukama i nekim puma kopačkama.

"Pa ovo je moj dupli dres,a ove kopačke sam naša tamo negdje hahaha."nasmijao se i dodao mi kopačke i dres.

"Hvala."nasmijala sam se.Bilo mi je smiješno kako je ipak James Bond našao ove kopačke hahahahaha.

"Ah i da,dođi pokazati ću ti svlačionicu."uhvatio me za ruku i potrčao prema onom ulazu.Ušli smo unutra,a on je otvorio vrata svlačionice.

"Evo,ja te čekam ispred vrata da ti ne smetam,samo požuri."namignuo mi je i osmijehnuo se.

"Okej Woody."uzvratila sam osmijeh obukla se što sam brže mogla.Pogledala sam se.Kopačke su mi savršeno pristajale,ali dres je bio okej.Malo je bio pre velik ali nema veze.Izišla sam i pogledala u Reusa.Koji me gledao nekako čudno kao prije do sad.

"Dobro ti stoji sve to"dodao me je toplo gledajući me.

"Idemo?"osmijehnula sam se.Namignuo je.

Uzeo je lopte i izašli smo na teren.

"Pa ovako prvo ćemo trčati,malo se zagrijati,pa ćemo se dodavati i driblari onda izvoditi slobodne udarce i istegnuti se."nabrojio je sve,a ja sam gledala pogledom 'blablabla let's just go'.

"Okej,ali sad sam ja trener"nasmijala sam se,a on je kimnuo glavom osmijehivajući se.

Trening mu je bio težak,doslo je umirao od umora.Trčali smo 25krugova oko terena,radili 250sklekova,isto toliko trbušnjaka,pa zatim 200čučnjeva i iskorake sve i svašta.Nije očekivao da će toliko vježbati.Izvodili smo slobodnjake,mijenjali smo se kao golmani i bilo je nevjerojatno zanimljvo bar meni.

♡MARCO P.O.V♡

Znači umirem.Napravili smo toliko vježbi,a ona se nije ni oznojila.Dobra je jako mi se sviđa draga je i lijepa i slatka i slatkoriječiva i igra nogomet i....ne znam čini se savršena jednostavno.Jako mi se sviđa,znam je tek 1 dan,a tako....Moram se osmijehivati jer njezino lice i cijelo tijelo je jednostavno...Jako je zgodna,ali i jako tajnovita,još ako se svidi Nicu....

Napokon je gotovo.Trening umiranja je gotov.Ta cura ne zna stati.Legao sam na pod,a onda je sjela do mene.Gledao sam ju,...Najbolje joj stoji moj dres...Gledali smo se.Dugo...

"Umireš?"upitala me,osmijehnula se.

"Čini ti se."gledao sam ju u oči.Ustala se.

"A sad moram ići,ovaj...Stvarno moram ići doći ću na utakmicu ne brini,a u mojim hlačama u svlaćionici ti je moja posjetnica sa mojim brojem moba pa me zovni kad bude trebalo čuvati Nica.I doći u tvom dresu."namignula mi je.Jako je niska.Ima možda nekim 160-165 ne više,a ja sam i stariji od nje 4 godina i puno viši svejedno baš je slatka.

"Okej..."dodao sam bio sam zaluđen njom.

"Idem kući u ovome,a moja odjeća nek ti bude uspomena hahha."nasmijala se i ja sam.Ustao sam zagrlio ju i pozdravio ju.

Jurnuo sam u svlaćionicu i pomirisao njenu odjeću,lijepo ju složio i stavio u svoju torbu.Izašao sam na teren pokupio svu opremu i ugledao one kopačke.Pa ona je išla doma bosa?Bez cipela?Ah ta mala luda je.

Ušao sam u svoj auto upalio ga i doša u svoj stan.Čekao me Nico.Igrao sam se s njim to popodne i rekao mu za Deu.Nisam je mogao izbiti iz glave,zaboraviti.Njenu dugu kosu i zelene oči baš poput mojih.Onako slatka...Nico je bio uzbuđen zbog toga što će ići na utakmicu i upoznati Deu...

----------NAKON UTAKMICE---------

Dea je cijelu utakmicu čuvala Nica.Nazvao sam ju prije utakmice i kako je obećala to je i ispunila.Nažalost ta noć nije bila tako bajna za BVB...

TO JE TO DRAGI MOJI,ŽAO MI JE ŠTO MALO KASNIM,ALI ŠKOLA,ŠKOLA I OPET ŠKOLA -.- VOTE I KOMENTIRAJTE AKO VAM SE SVIĐA,JAKO VOLIM OVO PISATI^^♥ ANYWAY LJUDI NA MOBU SAM,I SORRY ZA PRAVOPISNE POGRIJEŠKE I NEKA SLOVA I TO,ALI JAKO JE KASNO,A SUTRA IMAM JAKO RANO ŠKOLU I OČI MI SE SKLAPAJU SO HOPE YOU'R NOT MAD.♥LY ALL♥♥

Marco Reus∞FanFiction♥Où les histoires vivent. Découvrez maintenant