Prišao mi je još bliže,obrisao mi suze svojim palcem i zagrlio me.Spustila sam glavu na njegovo rame,plakala sam kao nikada do sad sve to što sam držala u sebi sad sam ispustila iz sebe,nekako se oslobodila.Osjećala sam se sigurno u njegovom zagrljaju.On me je gladio po kosi.
~ Hvala ti....Ali stvarno za par dana je Božić i ne želim ti smetati.Ja se i onako brzo vraćam u Dortmund...Tamo radim već sam ti rekla. - malo sad se udaljila od njega i pogledala ga u njegove oči boje proljetne trave.
~ Ne brini.Ja igram u Kölnu zapravo,a Köln nije tako daleko od Dortmunda tako da ako me ikad za trebaš bit ću uz tebe.Ovdje sam sa par prijatelja. - dodao je također gledajući me duboko u oči.
~ Hvala ti,pa ja tebe niti ne znam,a tako si mi drag. -zagrlila sam ga.
~ Pa ja sam Matej Hitag imam 21 godinu.Rođen sam u Italiji i otac mi je Talijan,a majka mi je Hrvatica.Igram za Köln i mlađu talijansku reprezentaciju.I...hm nemam brata niti seku.
~ Talijaan moj. -zagrlila sam ga.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I na policiji su rekli da su me oslobodili krivnje zbog toga što živim jako daleko od Zagreba.Sutra idem na avion za Dortmund.Došla sam u hotel,sve ispričala Mateju i rekla mu za povratak.On se vraća nakon Božića(26.12.).
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
U zraku sam osjetila onaj poznati stari miris.Miris Dortmunda.Miris Njemačke i Rajne.Napokon.Otključala sam vrata ušla u stan i sjetila se pa hej za 3 dana je Božić!?Moram kupiti bor i svjećice i kuglice i jaslice pa svee.Pospremila sam si stan da barem izgleda nekako čist i izjurila van u potrazi za borom i svim tim ukrasima.Uzela sam žute i crne kuglice,žutu zvijezdu,bor negdje visine 150cm i jaslice.Ostali su samo ostali ukrasi po kući i žaruljice.U taj tren stigla mi je poruka.
' Gdje ćeš za Božić?' - Mats♥
uzvratila sam mu porukom: 'Sama u stanu:/ ' -Dea♥
vidjela sam da mi je još jedna poruka stigla,otvorila sam ju i pročitala:
I TNTNTTNTNT GOTOVO SLJEDEĆI NASTAVAK USKORO I OVO SAM PISALA LIKE KAPETAN KUKA STYLE.BOLI ME OKO JAKO I JEDVA GLEDAM NA NJEGA.SO KOMENTIRAJTE I GLASUJTE JER MI TO PUNO ZNACI I LY ALL♥♥♥