10. Dio♥

314 27 1
                                    

'Mislila sam da nisi takav Marco,ali isti si kao i svi drugi...Zbogom.' pisala sam dok su mi se ruke tresle...i...poslano.

nije mi odgovarao.pa i sama si napisala zbogom sto ocejkujes?
Ustala sam se sa kreveta i krenula u zahod.podignula sam se na prste i pogledala se u ogledalo.Vidiš li ti tko si ti?Nitko.ugledala sam žilet na polici uzela ga u ruke i zaplakala...onako najglasnije,pa nek me i cijeli hotel cuje briga me....sjela sam na pod...prešla sam jednom preko ruke,pa još jednom,pa još jednom...nisam stajala...Neki je dečko dojurio do mene i ustao me s poda i uzeo žilet iz ruku.

-Molim te vrati mi to!-viknula sam.

-Ne!Ne radi si to..-pogledao me ravno u oči.-Sačekaj.-nastavio je.

izjurio je van,a ja sam ga čekala možda minutu da se vrati.

-Stavi ovo na ruku.-pružio mi je obloge i krpe.

-Hajde sad odmori se malo,a onda ćemo popričati kad se probudiš.-namignuo mi je i pokazao mi prstom na krevet.

-dobro.-nabacila sam fake smile.

legla sam i uskoro zaspala.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

probudila sam se,a onaj dečko od jučer mi se osmijehnuo sjedeći na stolici do.

-Jutro.-osmijehnula sam se.

-Jutro spavalice.-uzvratio je.

ugledala sam doručak koji mi je pripremio.

-Hvala ti.-osvrnula sam pogled s hrane na njega.

-Ma uvijek ajde sad pojedi pa češ mi sve ispričati.-osmijehnuo se.opet.kako j sladak.

-Može.-uzvratila sam i počela jesti.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-I tako kažeš došla si ovdje zbog svih tih problema,a on ne zna za to?

-pa da...-drhtala sam,a moj se glas stišavao.nešto me sprječavalo da govorim.

-slušaj me sad dobro.reci mi svoje ime.-rekla je uzimajući svoj mobitel u ruku.

-Zovem se Dea...-pogledala sam ga u oči,a moje su se oči tad napunile suzama.

-Dea,ti si jedna jaka osoba,predivna,pametna,ah što sve nisi?ja ću od sad uvijek biti uz tebe.Moje ime je Matej.-obrisao mi je suze.

I TNTNTNTNTN ZNAM CEKALI STE PREDUGO I KNOW EVERYTHING BUT NOW ĆU BITI AKTIVNIJA I STALJATI VIŠE NASTAVAKA.TAKOĐER POČINJEM PISATI O MARIJU GOTZE-U SO MOŽETE POGLEDATI I TU PRIČU,LY ALL♥

Marco Reus∞FanFiction♥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora