9. Dio♥

318 27 1
                                    

Pogledao me i prišao mi...

'Dea?'rekao je tiho drhtavim glasom.

'Eric...Mogu objasniti...'mucala sam.

'Ti,ti....što ovdje radiš?...'pognuo je pogled.

'Moram odmah tamo,ali molim te nikome ni riječi.Ne želim da se brinu...Molim te..'

'Ako mi obečaš nešto.'stavila sam ruke na bokove i napravila wtf facu.

'Što?'upitala sam.

'Da ćeš se vratiti....'

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'It's fucking cold outside,I'm fucking cold inside.It's fucking cold outside,I'm fucking cold inside.'

-A onda jednoga trenutka izgubiš sebe.Plačeš zbog sitnica jer si se držao kad je bilo najteže,srce ne može zauvijek da bude jako.Pitaš samoga sebe;zašto ja...?zašto?Ali jednom sam negdje pročitala da zamisliš da imaš dva konja,jedan jak,drugi slab.Na kojega bi stavio teren?Na jačega naravno.Tako je i u životu najjači ljudi prolaze kroz najviše sranja i imaju najviše problema.

'What doesn't kill you,makes you stronger...'

Ja sam bila samo još jedna mala 11-godišnjakinja...

Silovana sa strane svoga ujca...Maltretirana danonoćno kada tu nije bilo tate.A onda je moj ujac umro,ali ubrzo i moj tata.On je bio moj anđeo čuvar.Moja majka bila je stranac,a moj brat i sestra su bili strančeva djeca.Ja sam bila drukčija.Odlučna.Nisam odustajala i nisam se nikoga bojala,no ipak sve to kroz što sam prolazila promijeni čovjeka.Postala sam hladna bez ljubavi za druge ljude.Zato svima darujte ljubav kad god ste u mogućnosti.

Ležala sam na krevetu sa slušalicama u ušima,plačući....Boli...još uvijek.

'Draga moja,moram ti nešto reći.' otvorila sam poruku koju sam dobila prije par minuta od Marca.

'Reci.'

'Zašto si me ostavila?'

'Nisam.'

'Jesi,sa nama je gotovo.Prvo me lažeš onda odeš bez pozdrava i varaš me sa Erikom.'

'Ti ne znaš samo kako si u krivu.' novinari,naravno sve izlajali...

THAT'S ALL ZNAM DA JE KRATKO DA BASTAVKA NIJE BILO JAKOO DUGO BUT I'M SO SORRY.UČILA SAM,IMALA JAKO VAŽNE UTAKMICR,A I TRENUTNO PROLAZIM KROZ JSKOZ DOSTA PROBLEMA.I'M JUST SORRY GUYS,I LYSM♥♥♥

Marco Reus∞FanFiction♥Donde viven las historias. Descúbrelo ahora