"İstemiyorum!" Dedi kulağımı dolduran sert sesiyle."Ama bizim bebeğimiz o cenk.."
"Seni de bebeğini de istemiyorum. Benim bir tane çocuğun var. Yarı. Hastaneye gidip aldıracaksın."
"Asla aldırmiycam. Hem Çisemle aram çok iyi. Beni çok seviyor."
"Ne yapmamı bekliyorsun seni elanın yerine koymamı falan mı? Çok beklersin ben bir tane kadına aşık oldum o da ela!"
"Niye benimle yattın o zaman! Ela seni de çisemi de terketti."
"Bu seni ilgilendirmez kendi evine git artık!"
"Gidemem.. agah baba burda kalmamı söyledi"
"Niye baba diyorsun? O senin baban değil."
"Sen öyle san. Kendi odama gidiyorum"
"Öyle bir oda yok"
"Çünkü öyle söylememi istedi burda kalıyorum. Merak etme 2-3 gün sonra giderim agah baba icin burdayım."
"Iyi.."
Hızlıca aşağıya indim yukardan çisemin ağlama sesi geliyordu bende onun yanına gittim kapıyı çalıp girdim.
"Çisem iyi misin?"
" Hayır "
"Ne oldu söyle bakalım"
"Yatakta anlatsam" dedi iri mavi go!leriyle yatağı gösterip. Başımı tamam anlamında sallayıp yatağa yatırdım ve yanına yattım.
"Anlat bakalım." Dedim ellerimi saçlarında gezdirirken.
"Annemi özledim.. Niye yok?"
"Biliyor musun benim annem de yok"
"Nasıl öldü mü"
"Bilmem. Ben senden de küçükken bana masal anlatmıştı.. masalda kimsesi olmayan kızla tanımadığı bir adam vardı.. küçük kızın annesi o uyuduktan sonra onu çok sevdiği için terketmek zorunda kalmış. Annesi gidince kıza tanımadığı varlıklı bir aile alacakmış. Ve küçük kız çok mutlu olacakmış. Büyüdüğünde güzel bir kız olup prensini bulmuş ve evlenmişler. Prens meğer ona bakmak isteyen ailenin küçük oğluymuş. Annem böyle bir masal anlattı bana ve ben uyuduktan sonra gitti.. hiçbirşey masaldaki gibi olmadı biliyor musun? O aile Beni almak istedi ama adamın kızıl saçlı karısı istemedi beni.. Prens de gelmedi, çok da mutlu olmadım. Biliyorum zorlamıyorsun ama en azından yanında baban var ben de varım. İstediğin zaman gelebilirsin yanıma. Iyı geceler." Diyip yataktan kalktım tam gidiyordum ki minik sesiyle arkama döndüm.
"Sana anne diyebilir miyim ceren abla."
Gözlerim dolarken yanına gidip sarıldım.
"Bana anne diyebilirsin.ben sana kızım diyebilir miyim?"
"Bana kızım diyebilirsin anne." Birbirimize sarılıp uyuduk. Artık bir çocuğum daha vardı.
Hellooo! Bunu bölüm olarak değil giriş olarak düşünebilirsiniz ilk bölüm ne zaman gelir bilmiyorum..umarım seversiniz..
Öpüldünüzzz😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM
FanfictionAnne ve babasının yaptıklarının cezasını niye küçücük bir bebek çeker ki ?(!)