3 gün sonra
Cenkten:
Ceren dikişleri patladığı gün yani sinir krizi
Geçirdiği günden daha iyi. Endişelenmiyorum çünkü en başta bu haberi alınca sinir krizi geçiren biri nasıl olurda uyanınca bu kadar sakin olabilir? Cereni eve getirdik ve gayet iyi. Çisem onu yanlız bırakmıyor. Açıkan kapı sesiyle masadaki herkesin başı kapıya döndü. Bu kız beni deli etmek istiyor! Yataktan çıkma dedim. Üstünü falan giyinmiş pekde giyinmiş denilemez asında giyindiği şey 1mm falan. Ayağa kalktım ve sinirle kolunu tuttum."Kalkmayacaksın dedim!" bakışları benimle buluşurken sesimin olması gerekenden oldukça fazla çıktığını anladım.
"Kalktım. Ne yapacaksın beni öldürecek misin?" bunu cidden soruyor mu bu?
"Gerekirse onu da yaparım" bana güldü ve duruşunu dikleştirdi. Şu an oldukça çekici duruyor aslında..
" bir kolumu acıtıyorsun, iki elinden geleni ardına koyma" bana göz kırpıp kolunu elimden kurtardı.
Ne oldu bu kıza? Bu haraketi o vurulmadan önce yapsam baya ağlardı. Ama şu an beni ciddiye almadı. Ne zamandan beri ceren bu kadar çekiciydi. Değişmişti. Hemde oldukça fazla.arkasından öylece bakakaldım.
Cerenden;
Hızla köşkü terkedip bir taksiye bindim. Büyük mezarlığın önüne geldiğimde şimdiye kadar dik duran bedenin kambur olmuşçasına eğildi. Mezara girmeden baktım. Karşı kaldırıma oturdum ve kendi kendime konuşmaya başladım.
"Hadi ama! Ben bu değilim. Olamıyorum nasıl değişeceyim ki!" kendi kendime söylenirken mezarlığa girdim ve annenin mezarının başına oturdum.
"Beni neden bu kadar kusurlu doğurdun anne. Doğru düzgün konuşamıyorum bile! Kelimeler birbiriyle savaşıyor." mezarı incelerken devam ettim;
"Ne kadar mutsuzsundur şimdi. Kızın evli olmadığı bir adamla çocuk yaptı.çocuk da engelli doğacak" gözyaşlarım akarken mezarlığa döktüm öfkemi.
"Sen busun işte! Buydun hep! O çocuk engelli doğacak diye aldır onu derdin bana. Kusur sevmezdin. Senin kzın mükemmel olmalı torunun mükemmel olmalı. Ama kusurlu olan o değil ki. Kusurlu olan biz değiliz anne! Sen ve senin gibi düşünenler kusurlular! Hep benim mütiş olmamı istedim değil mi? Senin mütiş zarifliğini tamamlamamı.değilim ama!mütiş falan değilim ben Buyum. Saçma sebebepler yüzünden kendi hayatını mahfetmiş bir insan."
Mezarın yanından kalkıp gözyaşlarımı sildim ve dik durmaya çalıştım.
"Güçsüzüm ben anne!"
Duraksadım ve devam ettim.
"Ama kızımı bir adam yüzünden terkederek kadar değil. Senin kadar güçsüz değilim ben!"
Mezarlığı terkedip sahil kenarına gittim. Etraf sakindi. Ellerin karnına gidince duraksadım.daha sonra bakışlarım da karnıma geldiğinde gülümsedim.
"...merhaba, bak sana ne diyeceğim. Bundan sonra eski mızmız anne yok.artık eskisi gibi olmaya karar verdim. Güçlü,sert,hiçbirşeyde ağlamayan."
Köşke döndüğümde büyük bir uğultu vardı. Sesin geldiği yere doğru ilerlediğimde çisemi yerde kanlar içinde yatarken gördüm. Gördüğüm manzarayla çantam elimden düşünce kafalar abana çevrildi. Cenk yanıma gelin kolundan tuttu ve beni kapıdan dışarı attı. Yeri boylamıştım ne olduğunu anlayamamışken benimle ilgili olduğunu anladım.
"Senin yüzünden!"
Ona boş gözlerle bakarken ayağa kalkmaya çalışmadım sadece yerde oturdum
"Senin yüzünden!" diye tekrar ederken bu sefer ayağa kalktım.
"Bana bak! Daha suçunun ne olduğunu bile bilmeden bana böyle davranamazsın. Ne yapmış olabilirim ki?(!)"
Bana döndü ve güldü
"Kızım dediğin çisem var ya senin yüzünden bu halde! "
Ona şok olmuş bit şekilde bakarken konuşmama müsade etmeden devam etti;
"Üvey baban gelip çisemi vurdu!"
"Anlamıyorum"
"Diyorum ya üvey baban çisemi vurdu"
Ona boş boş bakarken korumalardan biri beni dışarı attı.hâlâ kendime gelememişken arkadan bir el beni bayıltıp biryere götürdü.
Burada bölüm bittiiiiğ
Nabıyonuz aşklarımmm
Umarım iyisinizdir durdumumuz malûm
Sorulara geçelim
*cereni kim kaçırdı?
*cerenin üvey babası neden çisemi vurdu?
*cenk ne yapacak?
*çisem yaşayacak mı?
*agah ne diyecek?
*ceren kurtulacak mı?
*kurutulursa kim kurtaracak?
Sizi seviyoreee❤💘
Yorumlarda görüşürüzzz😄😍
Öpüldünüzzz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM
FanficAnne ve babasının yaptıklarının cezasını niye küçücük bir bebek çeker ki ?(!)